Bezoekje

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33252
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Bezoekje

Bericht door Tiberius »

Pioenroosje schreef:
Tiberius schreef:Hm, ik denk dat je het nu te wantrouwend in ziet.
Hij heeft in ieder geval akkoord gegeven op de forumregels, hij heeft mensen uitgenodigd voor zijn belijdenisdienst in een specifieke gemeente. Het kan hooguit zijn dat je IRL niet zo'n klik hebt met elkaar; dat zij dan zo.
We hebben verschillende RF- en mod-meetings gehad, met mensen die je ook nooit eerder had ontmoet, vaak bij iemand thuis. En het was altijd erg gezellig.
Dit meen je toch niet serieus? Ik dacht dat ik soms naief was, maar dat valt dan nog wel mee. Met meetings ben je met meerdere personen, dat is toch niet te vergelijken?

De waarschuwing was ook voor Geytenbeekje zelf: als je zomaar met vreemden afspreekt, kan dat best een paar keer goed gaan. Maar Jan-en-alleman kan hier meelezen en zien hoe een makkelijke 'prooi' Geytenbeekje is, dan is een account zo aangemaakt. Echt, pas er mee op. Ook christenen die de 3FvE ondertekenen, kunnen verkeerde dingen doen. En mensen die niks hebben met de 3FvE kunnen ook prima aanvinken dat ze die ondertekenen.
Vergeet dat maar. Sinds we een paar jaar geleden zoveel last van internettrollen hadden, trekken we alle nieuwe aanmeldingen na.
Pioenroosje schreef:Ik vind het best kwalijk dat een moderator daar zo luchtig over doet.
En ik vind het best kwalijk dat een forummer hier zo paranoïde over doet.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Bezoekje

Bericht door J.C. Philpot »

Ik vind het wel een origineel initiatief van Geytenbeekje.

Ik zelf ben safe, aangezien ik al sinds 2006 op dit forum zit, en gezien de postings van Geytenbeekje waar je een aardig beeld van hem krijgt, schat ik hem ook niet in als enge serial killer.

Deze weken komt niet zo uit, maar als er in de toekomst iemand op visite wil komen is hij hartelijk welkom.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Valcke
Berichten: 7616
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Bezoekje

Bericht door Valcke »

Mi moet iedereen zijn gezond verstand gebruiken:
- Ontvang of bezoek alleen personen die zich melden na een eerdere serieuze discussie of PB-gesprek. Er moet ook een plausibele reden bekend zijn om elkaar te ontmoeten.
- Ontvang of bezoek alleen personen waarvan je de identiteit kent. Een vage identiteit of alleen een voornaam is niet genoeg. Vraag eventueel vooraf om aanvullende gegevens, bv een telefoonnummer om hem/haar te kunnen bereiken.

Ik denk verder dat iedereen op dit forum heel goed in staat is om dergelijke regels toe te passen en zijn/haar verstand te gebruiken.
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Bezoekje

Bericht door Christen »

Ik kan altijd nog een judogreep toepassen. Huisman zal een aardige dobber zijn.. maar de rest vloer ik zo. :haha.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Bezoekje

Bericht door Ambtenaar »

Christen schreef:Ik kan altijd nog een judogreep toepassen. Huisman zal een aardige dobber zijn.. maar de rest vloer ik zo. :haha.
Op het forum zitten veel zwaargewichten. Moet jij zeker in de categorie >100 kg zitten.
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Bezoekje

Bericht door Christen »

Dan moet ik vanavond veel aardappels eten :slurp

Ha, ha.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33252
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Bezoekje

Bericht door Tiberius »

@Geytenbeekje, mocht je het maar half niet vertrouwen, laat het ons dan even weten. Dan kunnen we Christen eventueel meesturen om een judogreep toe te passen, indien je gastheer tot manslag overgaat. Bovendien zullen we hem daarna hier verbannen. :OO3
HersteldHervormd
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Bezoekje

Bericht door HersteldHervormd »

Pioenroosje schreef:Waarschuwing: iemand die je nog nooit eerder ontmoet hebt, altijd eerst op neutraal terrein ontmoeten waar andere mensen bij zijn. Dus in een restaurantje etc.

Laten we hierin alsjeblieft ook als volwassenen een goed voorbeeld geven. Geytenbeekje is misschien niet wie we denken dat hij is, en als dat wel zo is, dan hebben we geen idee bij wie hij straks op bezoek gaat - hij kan zomaar via pb een voorstel krijgen etc...

Ik heb gezien hoe dit kan uitpakken en wees alsjeblieft voorzichtig!
Geen ramp, ik ken Geytenbeekje een beetje, maak je niet druk.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Bezoekje

Bericht door Christen »

Zonder gekheid.. leuk initiatief wel. Dus ergens wel wat bereikt..
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Bezoekje

Bericht door Van Ewijk »

Als de sfeer in dit topic de voorbode is van de te verwachten "gezelligheid" dan bedank ik vast voor alle meetings en bezoekjes...
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Bezoekje

Bericht door Christen »

He jammer.. ik wilde wel eens gaan bekijken of jouw refo-inrichting gelukt is. Herinner ik me dat goed?

Tijd voor meeting. Workshop refo-inrichting.. (meubels etc.) Workshop hoe word ik piet puk bokaal waardig. Workshop eigen lied componeren. Workshop huisvrouw. Workshop grenzen verleggen :)
Laatst gewijzigd door Christen op 05 feb 2020, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Bezoekje

Bericht door Van Ewijk »

Christen schreef:He jammer.. ik wilde wel eens gaan bekijken of jouw refo-inrichting gelukt is. Herinner ik me dat goed?
Inmiddels ben ik er achter dat de huidige refo-trend IKEA is, en ik heb oud bruin.
Dus naar moderne maatstaven is het niet gelukt nee. :langue
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Bezoekje

Bericht door Christen »

O ha, ha.. prachtig klinkt het. Hou ik van. Home is were you can be you.. volgens Riviera Maison. Die zullen het weten ;)

Ps 48:6 past wel bij jouw onderschrift.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1429
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: RE: Re: Bezoekje

Bericht door Marck »

Christen schreef:Ik kan altijd nog een judogreep toepassen. Huisman zal een aardige dobber zijn.. maar de rest vloer ik zo. :haha.
Krav Maga hier. En sinds jaar prednison zo'n 100 kilo's. Dus kan Geytenbeekje ook wel beveiligen. Afbeelding
Maar zonder gekheid ik gun hem een fijne ontmoeting. Kan die behoefte wel begrijpen.
Een groepsmeeting Refoforum is trouwens ook niet verkeerd. Die waren al eens geweest?
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Bezoekje

Bericht door Piet Puk »

Christen schreef:Ik kan altijd nog een judogreep toepassen. Huisman zal een aardige dobber zijn.. maar de rest vloer ik zo. :haha.
Staat er in de forumregels ook iets over het (aanzetten tot) geweld? :quoi Ik vind zulke uitspraken toch wel eng worden.
Plaats reactie