Hoe zijn uw Marktplaatservaringen?

DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Hoe zijn uw Marktplaatservaringen?

Bericht door DDD »

ejvl schreef:
refo schreef:Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je op pagina 25 staat, kun je het meestal wel vergeten.
Ligt er maar net aan wat je verkoopt.
Als dit een mobiele telefoon is waar er duizenden van op staan, kun je het meestal wel vergeten inderdaad.
Als het een specifiek produkt is waar er nauwelijks meer van op staan, maakt dit niet uit en kan het gerust weken later alsnog verkocht worden.
Precies. Als een boek maar een of twee keer op Marktplaats staat, dan kun je het gerust na een jaar alsnog verkopen.

Ik koop veel via Marktplaats. Verkopen lukt me wat minder. Ik heb het ooit wel eens aan iemand gevraagd om voor mij te doen, maar het is veel gedoe. En als ik iets wegdoe, is het meestal ook niet veel soeps.

Dus ik koop meer dan ik verkoop via Marktplaats en gebruik ook graag de zoekfunctie. Veel meubels en mijn piano en orgel heb ik via Marktplaats, net als mijn fietsen. Alleen computers en witgoed koop ik niet tweedehands, omdat dat onnodig onzuinig zou zijn.
Online
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Hoe zijn uw Marktplaatservaringen?

Bericht door merel »

Straks komt iemand ( hopelijk) een kast ophalen die wij op mp hebben staan. Vorige week zou iemand anders deze halen, maar die heeft hem laten staan, omdat het geen echt hout is. Dat klopte inderdaad, maar zij had het niet gevraagd en wij hadden hier niets over vermeld. Hoop dat de kast vandaag weggaat, want hij staat in de gang aardig in de weg.
Plaats reactie