Reünie Wittenberg school Scherpenzeel

Plaats reactie
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Reünie Wittenberg school Scherpenzeel

Bericht door helma »

https://www.jubileumwartburgenwittenber ... 38A8d394rY



DV 23 november 2019 hopen we in de kerk van de Gereformeerde Gemeente te Scherpenzeel stil te staan bij de jubilea. Deze bijeenkomst vangt aan om 10.00 uur. Tijdens deze bijeenkomst zullen er diverse toespraken worden gehouden, zingt een koor een aantal Lutherliederen en wordt het jubileumboek (over 50 jaar vereniging) gepresenteerd. Dit boek is na deze bijeenkomst gratis beschikbaar voor alle gezinnen van onze school. Daarnaast zal het boek te koop komen voor andere geïnteresseerden.

Aansluitend aan de bijeenkomst zal om 12.00 uur een reünie worden gehouden op basisschool De Wittenberg voor alle oud-leerlingen en leerkrachten! Aanmelden voor de reünie kan vanaf heden via jubileum@wartburgenwittenberg.nl. Uiteraard ook welkom zonder aanmelding, al is het voor de catering wel praktisch om te weten hoeveel mensen er komen.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Reünie Wittenberg school Scherpenzeel

Bericht door -DIA- »

helma schreef:https://www.jubileumwartburgenwittenber ... 38A8d394rY



DV 23 november 2019 hopen we in de kerk van de Gereformeerde Gemeente te Scherpenzeel stil te staan bij de jubilea. Deze bijeenkomst vangt aan om 10.00 uur. Tijdens deze bijeenkomst zullen er diverse toespraken worden gehouden, zingt een koor een aantal Lutherliederen en wordt het jubileumboek (over 50 jaar vereniging) gepresenteerd. Dit boek is na deze bijeenkomst gratis beschikbaar voor alle gezinnen van onze school. Daarnaast zal het boek te koop komen voor andere geïnteresseerden.

Aansluitend aan de bijeenkomst zal om 12.00 uur een reünie worden gehouden op basisschool De Wittenberg voor alle oud-leerlingen en leerkrachten! Aanmelden voor de reünie kan vanaf heden via jubileum@wartburgenwittenberg.nl. Uiteraard ook welkom zonder aanmelding, al is het voor de catering wel praktisch om te weten hoeveel mensen er komen.
Ik zie dat er niemand gereageerd heeft in dit topic. Daar het niet zo leuk is, althans zo komt het bij mij over, als niemand reageert, zal ik toch even reageren.
In de eerste plaats zou ik niet komen, om de eenvoudige reden dat ik geen oud-leerling, noch leerkracht ben van die school.
Maar we zouden wel kunnen vragen: Was het een leuke ontmoetingsdag? Wij hebben midden jaren 80 een reünie gehad van onze basisschool, of beter toen nog lagere school geheten. Het was een bijzondere ontmoetingsdag, waar je veel van je oud-klasgenoten en de nog in leven zijnde onderwijzers en onderwijzeressen weer eens ontmoete. Sommigen kende ik meteen terug, anderen waren zo veranderd dat je ze echt niet meer herkende.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Reünie Wittenberg school Scherpenzeel

Bericht door helma »

Helaas was ik ziek die dag. Ben er dus niet geweest.
In mei is er dv een reünie van enkel de klas waar ik in heb gezeten (samen met de parallel klas, omdat we in klas 4 gesplitst werden)
Dat vind ik fijner dan zo'n grootschalige meeting.
Alle leerkrachten die we gehad hebben hopen te komen. Er is nu een groepsapp waar al herinneringen gedeeld worden.
Plaats reactie