maar goed,
ik gun eenieder zijn vermaak...

Dit woord plaats ik hier ook.Ad Anker schreef:Flankistisch
Bij leven en welzijn.Jantje schreef:Dit woord plaats ik hier ook.Ad Anker schreef:Flankistisch
Half november ga ik een lijst maken met 10 woorden waaruit dan gekozen kan worden. De 3 woorden die het meeste gekozen worden, zullen in de eindronde strijden om hét Refoforum-woord van 2019.
Scherprefo schreef:Bij leven en welzijn.Jantje schreef:Dit woord plaats ik hier ook.Ad Anker schreef:Flankistisch
Half november ga ik een lijst maken met 10 woorden waaruit dan gekozen kan worden. De 3 woorden die het meeste gekozen worden, zullen in de eindronde strijden om hét Refoforum-woord van 2019.
In welk topic wordt dit woord gebruikt dan?Geytenbeekje schreef:Ik heb ook nog een woord: oudvader-fetisjist
Thuislezers of mensen die oudvaders hoger acht dan de nu levende predikanten.
In dit topic zojuist...Bezorgd schreef:In welk topic wordt dit woord gebruikt dan?Geytenbeekje schreef:Ik heb ook nog een woord: oudvader-fetisjist
Thuislezers of mensen die oudvaders hoger acht dan de nu levende predikanten.
Dat woord (of woordcombinatie) wilde ik eigenlijk ook nomineren.HersteldHervormd schreef:Scherprefo schreef:Bij leven en welzijn.Jantje schreef:Dit woord plaats ik hier ook.Ad Anker schreef:Flankistisch
Uiteraard. Maar dat geldt voor alle zaken die ik hier schrijf. En ik heb wel eens op mijn falie gehad, omdat je dat woord ook te vaak kunt gebruiken. En dat is oneerbiedig.refo schreef:Bij leven en welzijn.Jantje schreef:Dit woord plaats ik hier ook.Ad Anker schreef:Flankistisch
Net als het woord hopen.Jantje schreef:Uiteraard. Maar dat geldt voor alle zaken die ik hier schrijf. En ik heb wel eens op mijn falie gehad, omdat je dat woord ook te vaak kunt gebruiken. En dat is oneerbiedig.refo schreef:Bij leven en welzijn.Jantje schreef:Dit woord plaats ik hier ook.Ad Anker schreef:Flankistisch