Klopt mijn profiel van jullie een beetje?

DDD
Berichten: 28719
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Klopt mijn profiel van jullie een beetje?

Bericht door DDD »

Van Ewijk schreef:
DDD schreef:
DDD schreef:@Van Ewijk:
Wat zie jij voor verband tussen welgesteld zijn en theologische kennis hebben? De Theologische elite is toch niet speciaal welgesteld?
Refo's zijn naar bijna beste informatie erg nijverheid en in mijn streek (Kesteren, Veenendaal)
niet zelden eigen ondernemer.
Daarbij vergeleken met Tiel veelal ook nog eens beter gekleed.
Daarbij is diepere theologie niet echt iets voor werkloze hangjongeren, wat dus weer duid op een hogere opleiding.
De meeste ondernemers zijn niet hoog opgeleid. Er is verschil tussen de economische en de culturele elite. Ik denk ook niet dat ondernemers bovengemiddeld thuis zijn in theologie. Dat zit eerder bij beroepen als leraar, bijvoorbeeld.

En het is ook niet perse een kwestie van een hoge opleiding. Al is het maar net wat je theologie noemt. Maar bijvoorbeeld preken worden denk ik gemiddeld genomen niet speciaal door hoogopgeleiden gelezen of beluisterd.
BramdJ
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2019, 23:40

Re: Klopt mijn profiel van jullie een beetje?

Bericht door BramdJ »

Geytenbeekje schreef:
BramdJ schreef:
Geytenbeekje schreef: Bij welke categorie hoor jij ?
Kan je iets over je zelf vertellen ?
Ik neig zelf denk ik wel meer naar de kant die zich min of meer een beetje inleest en daarbij vind ik gevoel een slechte raadgever. Anderzijds denk ik dat je het gevoel niet voor niets gekregen heb.
Over dat tweede: Wat wil je weten? Ik ben al een tijdje lid hier en lees regelmatig topics die ik interessant vind. Van meedoen was het tot nog toe nooit gekomen omdat ik steeds maar eventjes de tijd heb en geen hele discussies kan voeren. Ik studeer trouwens in mijn dagelijks leven en verder weet ik niet wat je nog meer wilt weten?
Ah ok. Wat studeer je ?
Taalwetenschap. Hier leer je dus van alles over taal (herkomst, syntaxis, morfologie, klankleer, etc.).
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3050
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Klopt mijn profiel van jullie een beetje?

Bericht door Lilian1975 »

HersteldHervormd schreef:Ik heb een seculiere tante die woont in Middelburg, in een ziekenhuis.
Het is in ieder geval wel een huis met veel kamers. Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RE: Re: Klopt mijn profiel van jullie een beetje?

Bericht door HersteldHervormd »

Lilian1975 schreef:
HersteldHervormd schreef:Ik heb een seculiere tante die woont in Middelburg, in een ziekenhuis.
Het is in ieder geval wel een huis met veel kamers. Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Haha excuses, ze werkt in het ziekenhuis ;)
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3050
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: RE: Re: Klopt mijn profiel van jullie een beetje?

Bericht door Lilian1975 »

HersteldHervormd schreef:
Lilian1975 schreef:
HersteldHervormd schreef:Ik heb een seculiere tante die woont in Middelburg, in een ziekenhuis.
Het is in ieder geval wel een huis met veel kamers. Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Haha excuses, ze werkt in het ziekenhuis ;)
Excuses niet nodig. Vond het wel mooie verspreking. Sommige mensen zijn met het werk getrouwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Plaats reactie