Meerdere accounts

Ik heb meerdere accounts op Refoforum.

Ja
8
19%
Nee
34
81%
Zeg ik niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 42

Zeeuw
Berichten: 11596
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

Desiree schreef:Ik heb vroeger een account aangemaakt maar die heb ik 1 x gebruikt. Ik ben al jaren Desiree ;)
Je had Desire ingetoetst? :D
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8961
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Meerdere accounts

Bericht door J.C. Philpot »

Voor 2006 had ik een ander account, wat denk ik niet meer bestaat. Daarna ben ik op dit account overgestapt.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11596
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef:Voor 2006 had ik een ander account, wat denk ik niet meer bestaat. Daarna ben ik op dit account overgestapt.
Maar dat vind ik wel iets anders dan meerdere accounts. Je had er een, en hebt deze, praktisch gezien, ingeruild voor een andere.
Mannetje
Berichten: 7757
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Meerdere accounts

Bericht door Mannetje »

In een ver verleden had ik een ander account, maar hier heb ik er nooit meerdere tegelijk gehad.
-
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Meerdere accounts

Bericht door Bezorgd »

Zeeuw schreef:
Bezorgd schreef:Ja meerdere accounts.
Reden: het liefst zou ik net als op andere social media de mogelijkheid zien dat je periodiek je oude berichten kunt verwijderen.
Helaas kan dat hier niet.
Daarom , als ik vind dat ik weer teveel berichten heb staan, open ik een ander account. Overigens zonder de vorige te deactiveren. Daar zie ik het nut niet van in.
:slurp dan staan die berichten er toch nog steeds? Ik begrijp je logica niet.

Het is misschien een onzin redenatie inderdaad.
Maar soms is het ook wel prettig dat meelezende mensen (buiten familie en vriendenkring om) die hier niet durven te reageren, maar je wel persoonlijk aanspreken op bepaalde postings, dan een tijdje in ieder geval, niet weten wie je bent ;)
Zeeuw
Berichten: 11596
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

Bezorgd schreef:
Zeeuw schreef:
Bezorgd schreef:Ja meerdere accounts.
Reden: het liefst zou ik net als op andere social media de mogelijkheid zien dat je periodiek je oude berichten kunt verwijderen.
Helaas kan dat hier niet.
Daarom , als ik vind dat ik weer teveel berichten heb staan, open ik een ander account. Overigens zonder de vorige te deactiveren. Daar zie ik het nut niet van in.
:slurp dan staan die berichten er toch nog steeds? Ik begrijp je logica niet.

Het is misschien een onzin redenatie inderdaad.
Maar soms is het ook wel prettig dat meelezende mensen (buiten familie en vriendenkring om) die hier niet durven te reageren, maar je wel persoonlijk aanspreken op bepaalde postings, dan een tijdje in ieder geval, niet weten wie je bent ;)
Word je dan op een negatieve manier aangesproken? Ik krijg ook wel eens reacties van niet postende medelezers (jaja, ik bedoel jou broeder :D), maar die zijn niet negatief.
Valcke
Berichten: 7622
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Meerdere accounts

Bericht door Valcke »

De vraagstelling is (dus) niet helder.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Meerdere accounts

Bericht door FlyingEagle »

Dit is m’n enige account op RF. Heb geen zin om een nieuwe account aan te maken en dan als ‘nieuweling’ mee te doen, voor mij voelt dat niet oké dus daarom doe ik dat niet.
Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Meerdere accounts

Bericht door Piet Puk »

Ik lees hier de oplossing voor DIA, die benaderd werd, omdat ze wisten wie hij was. Gewoon een 2e account aanmaken.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Meerdere accounts

Bericht door Jantje »

Ik heb een tijdje een ander account gehad. Iets met Pieterszoon. Maar dat schreef ik er ook duidelijk bij. Ik was toen mijn wachtwoord van dit account vergeten, vandaar.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17342
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Meerdere accounts

Bericht door huisman »

Dit was mijn tweede account. Bestaat niet meer. :garde

Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mannetje
Berichten: 7757
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Meerdere accounts

Bericht door Mannetje »

Opvallend is dat forumleden die onder een nieuwe naam komen vaak aan het begin expres dom doen met quoten, onder het mom van ik ben nieuw dus ik weet niet hoe het werkt.
-
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Meerdere accounts

Bericht door Tiberius »

Mannetje schreef:Opvallend is dat forumleden die onder een nieuwe naam komen vaak aan het begin expres dom doen met quoten, onder het mom van ik ben nieuw dus ik weet niet hoe het werkt.
En ook vaak onlogische taalfouten maken.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Meerdere accounts

Bericht door Jantje »

Ja, maar dat laatste schijn zelfs ik nog wel eens te doen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Meerdere accounts

Bericht door Dodo »

Tiberius schreef:
Mannetje schreef:Opvallend is dat forumleden die onder een nieuwe naam komen vaak aan het begin expres dom doen met quoten, onder het mom van ik ben nieuw dus ik weet niet hoe het werkt.
En ook vaak onlogische taalfouten maken.
Jullie als moderators kunnen vrij eenvoudig naar de IP-adressen kijken, dus ik denk dat er op dit gebied weinig aan jullie aandacht ontsnapt.
Plaats reactie