Meerdere accounts

Ik heb meerdere accounts op Refoforum.

Ja
8
19%
Nee
34
81%
Zeg ik niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 42

Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Meerdere accounts

Bericht door Piet Puk »

Zojuist zie ik Samanthi terug komen, nadat ze eerder in de huid gekropen was van Liz Boer, Huisman had een JSF gekocht, maar heeft deze weer verkocht. Bij mij rees de vraag: hoeveel personen hebben meerdere accounts op Refoforum. En vervelend voor degenen die pollenallergie hebben, toch weer een poll.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Meerdere accounts

Bericht door Mara »

In het verleden was hier iemand die wel minstens 4 accounts had.
Maar ik begreep dat je nu een normaal e mailadres moet hebben en niet via proxy kunt posten.
Dus dan wordt het al een stuk lastiger.
Als iemand een account afsluit en dan onder een andere naam terugkomt, heeft hij/zij dus geen meerdere accounts. Toch? :)
Dus dan zou je de poll: nieuwe accounts, moeten noemen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Meerdere accounts

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Snap in jouw geval niet dat je dit vraagt. Wanneer jij naar Utrecht verhuist, kun je toch onmogelijk nog onder de naam Zeeuw posten? :nananere
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef:
Zeeuw schreef:Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Snap in jouw geval niet dat je dit vraagt. Wanneer jij naar Utrecht verhuist, kun je toch onmogelijk nog onder de naam Zeeuw posten? :nananere
Dan verander ik mn naam he :D
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10450
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zita »

Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Zeeuw schreef:Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Snap in jouw geval niet dat je dit vraagt. Wanneer jij naar Utrecht verhuist, kun je toch onmogelijk nog onder de naam Zeeuw posten? :nananere
Dan verander ik mn naam he :D
Een Zeeuw blijft een Zeeuw, ook al is hij buiten Zeeland.
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

Zita schreef:
Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Zeeuw schreef:Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Snap in jouw geval niet dat je dit vraagt. Wanneer jij naar Utrecht verhuist, kun je toch onmogelijk nog onder de naam Zeeuw posten? :nananere
Dan verander ik mn naam he :D
Een Zeeuw blijft een Zeeuw, ook al is hij buiten Zeeland.
Juust. Dan wordt het Zeeuw in Utrecht ofzo :-). De kans overigens dat ik naar Utrecht verhuis, daar hoef je geen poll voor te houden,
Polletje Piet.
Ambtenaar
Berichten: 9201
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Meerdere accounts

Bericht door Ambtenaar »

Zeeuw schreef:Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Voor iemand met meervoudige persoonlijkheden is het handig. Kan zo iemand met zichzelf in gesprek.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Meerdere accounts

Bericht door samanthi »

Zeeuw schreef:Voor mij echt de vraag: waarom, oh waarom, zou je meerdere accounts moeten hebben?
Ik wist niet dat je de oude weer kon activeren, dus daarom had ik een nieuwe aangemaakt, maar ik heb jullie niet in het ongewisse gelaten...
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Meerdere accounts

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:
Zita schreef:
Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:
Snap in jouw geval niet dat je dit vraagt. Wanneer jij naar Utrecht verhuist, kun je toch onmogelijk nog onder de naam Zeeuw posten? :nananere
Dan verander ik mn naam he :D
Een Zeeuw blijft een Zeeuw, ook al is hij buiten Zeeland.
Juust. Dan wordt het Zeeuw in Utrecht ofzo :-). De kans overigens dat ik naar Utrecht verhuis, daar hoef je geen poll voor te houden,
Polletje Piet.
Ik opteer voor de naam Vreemde Zeeuw. We kunnen wel een poll houden wie er wil dat Zeeuw naar Utrecht verhuist. Ik ben voor! :nananere
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Meerdere accounts

Bericht door Bezorgd »

Ja meerdere accounts.
Reden: het liefst zou ik net als op andere social media de mogelijkheid zien dat je periodiek je oude berichten kunt verwijderen.
Helaas kan dat hier niet.
Daarom , als ik vind dat ik weer teveel berichten heb staan, open ik een ander account. Overigens zonder de vorige te deactiveren. Daar zie ik het nut niet van in.
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meerdere accounts

Bericht door Zeeuw »

Bezorgd schreef:Ja meerdere accounts.
Reden: het liefst zou ik net als op andere social media de mogelijkheid zien dat je periodiek je oude berichten kunt verwijderen.
Helaas kan dat hier niet.
Daarom , als ik vind dat ik weer teveel berichten heb staan, open ik een ander account. Overigens zonder de vorige te deactiveren. Daar zie ik het nut niet van in.
:slurp dan staan die berichten er toch nog steeds? Ik begrijp je logica niet.
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Meerdere accounts

Bericht door -DIA- »

Ooit, lang geleden alweer, heb ik een tweede account gemaakt. Dat was niet de bedoeling om daarmee te ergens op te reageren, maar ik had dat per ongeluk toch ergens gedaan. Het was in een tijd dat ik een ban had, en het was spannend. Zo probeerde ik te volgen wat er gepost werd. Maar goed dit account kreeg (terecht!) een ban, ook al had ik niet de bedoeling om daarmee te reageren.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Meerdere accounts

Bericht door Piet Puk »

-DIA- schreef:Ooit, lang geleden alweer, heb ik een tweede account gemaakt. Dat was niet de bedoeling om daarmee te ergens op te reageren, maar ik had dat per ongeluk toch ergens gedaan. Het was in een tijd dat ik een ban had, en het was spannend. Zo probeerde ik te volgen wat er gepost werd. Maar goed dit account kreeg (terecht!) een ban, ook al had ik niet de bedoeling om daarmee te reageren.
DIA, wat valt me dat weer van je tegen. :slurp
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Meerdere accounts

Bericht door Desiree »

Ik heb vroeger een account aangemaakt maar die heb ik 1 x gebruikt. Ik ben al jaren Desiree ;) dus heb meerdere ingevuld maar gebruik er 1. Ik zou het ww niet eens meer weten.
Laatst gewijzigd door Desiree op 05 aug 2019, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Plaats reactie