Ik weet wie ...... is (forummers)

Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Arja »

Ad Anker schreef:Ik ken refo, Wim Anker, Tiberius, Erasmiaan en Eilander, sommige daarvan een klein beetje. Ik weet wie Helma, jongere, DDD, Luther, Posthoorn zijn. Verder weet ik niet zoveel, of vergeet ik iets?

Verder maak ik er geen geheim van dat ik dat anonieme gedoe helemaal niets vind.
Nee? Waarom niet?
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door -DIA- »

helma schreef: @Dia, dat heb ik in het verleden ook gehad. Heel naar. Die persoon praatte ook met anderen over mij, merkte ik in zijn berichten. Hij was anoniem, maar door met mensen te praten over mijn postings wist hij wel wie ik was.
Dat voelt min of meer 'bedreigend'
Gelukkig is die persoon niet meer actief hier.
De persoon staat nog altijd bij de ledenlijst, maar heeft sinds 2014 niet meer gepost. ruim 200 berichtjes van eind 2013 tot 2014. Hij kan dus nog meelezen.
Ik zou zeggen, als je dit leest: Ik heb er niets op tegen als u/jij wilt zeggen wie u/je bent...? En ieder mag gerust een pb sturen, alleen moet ik wel zeggen dat ik geen opslagruimte meer heb, en dat ik bij ieder berichtje 1 berichtje moet verwijderen....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Stof
Berichten: 547
Lid geworden op: 11 jul 2019, 22:56

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Stof »

-DIA- schreef:
helma schreef: @Dia, dat heb ik in het verleden ook gehad. Heel naar. Die persoon praatte ook met anderen over mij, merkte ik in zijn berichten. Hij was anoniem, maar door met mensen te praten over mijn postings wist hij wel wie ik was.
Dat voelt min of meer 'bedreigend'
Gelukkig is die persoon niet meer actief hier.
De persoon staat nog altijd bij de ledenlijst, maar heeft sinds 2014 niet meer gepost. ruim 200 berichtjes van eind 2013 tot 2014. Hij kan dus nog meelezen.
Ik zou zeggen, als je dit leest: Ik heb er niets op tegen als u/jij wilt zeggen wie u/je bent...? En ieder mag gerust een pb sturen, alleen moet ik wel zeggen dat ik geen opslagruimte meer heb, en dat ik bij ieder berichtje 1 berichtje moet verwijderen....
Wat vervelend. Desondanks fijn dat je toch zo open bent gebleven.

Als meelezer-sinds-lang voel ik me ook al heel lang forummer. Ik vraag me daarbij weleens af wie van nieuw aangemeldde leden vroeger ook lid waren, opgezegd hebben, RF niet bleken te konden missen en zich onder een nieuwe naam opnieuw aangemeld hebben. Van Liz Boer kan ik me volgens mij haar vorige forumnaam nog herinneren.

Ik wil daarbij wel verklappen dat ik ook al eens eerder lid was.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Bonny »

Gelukkig weet niemand dat ik Repelsteeltje heet....
The Groom's still waiting at the altar
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door -DIA- »

Bonny schreef:Gelukkig weet niemand dat ik Repelsteeltje heet....
Je vergist je... Ik weet het sinds kort!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Nasrani »

1 persoon ken ik in real life.
Verder een aantal forummers van wie ik weet wie het zijn, maar ken ik niet persoonlijk.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23849
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door refo »

Van 42 forummers met meer dan 50 posts weet ik wie het is. Er zitten wel een paar dubbele tussen.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8967
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door J.C. Philpot »

refo schreef:Van 42 forummers met meer dan 50 posts weet ik wie het is. Er zitten wel een paar dubbele tussen.
Dat zijn er erg veel. Heb je zo'n groot sociaal netwerk, of ben je een Nederlandse Refo-Sherlock?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Thea
Berichten: 1086
Lid geworden op: 03 jan 2019, 14:54

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Thea »

Ik ken i.i.g 3 forummers in real life. Ik hoop alleen dat niemand mij (her)kent :hum
coco
Berichten: 357
Lid geworden op: 27 mei 2016, 06:00

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door coco »

Ik ken mezelf maar nauwelijks.
Dus laat staan dat iemand anders me hier (her)kent :D
:hi
aggieoudje
Berichten: 902
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door aggieoudje »

Ik ken geloof ik niemand hier, al schijnen er wel een paar bij me in de buurt te wonen.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Desiree »

refo schreef:Van 42 forummers met meer dan 50 posts weet ik wie het is. Er zitten wel een paar dubbele tussen.
Tik, tik, wie ben ik?

Graag pb ;)
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Piet Puk »

Desiree schreef:
refo schreef:Van 42 forummers met meer dan 50 posts weet ik wie het is. Er zitten wel een paar dubbele tussen.
Tik, tik, wie ben ik?

Graag pb ;)
Geen PB, jij bent simpelweg Desiree :nananere
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Orchidee »

aggieoudje schreef:Ik ken geloof ik niemand hier, al schijnen er wel een paar bij me in de buurt te wonen.
Ik weet wel wie jij bent hoorAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Ik weet wie ...... is (forummers)

Bericht door Desiree »

Piet Puk schreef:
Desiree schreef:
refo schreef:Van 42 forummers met meer dan 50 posts weet ik wie het is. Er zitten wel een paar dubbele tussen.
Tik, tik, wie ben ik?

Graag pb ;)
Geen PB, jij bent simpelweg Desiree :nananere

Ha, ha.. ik dacht.. wel 42.. ff test. Maar goed hoor.. geen pb voor Desiree :yahoo
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Plaats reactie