Nieuwjaarswens 2019

Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Piet Puk »

Bij deze het topic om uw of jouw nieuwjaarswens te doen aan medeforummers.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door J.C. Philpot »

In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.

Gelukkig voor mij en mijn lotgenoten volstaat op een forum een enkel bericht in het daartoe bestemde topic.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Orchidee »

J.C. Philpot schreef:In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.

Gelukkig voor mij en mijn lotgenoten volstaat op een forum een enkel bericht in het daartoe bestemde topic.
Ik "schud" u de hand!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: RE: Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door J.C. Philpot »

Orchidee schreef:
J.C. Philpot schreef:In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.

Gelukkig voor mij en mijn lotgenoten volstaat op een forum een enkel bericht in het daartoe bestemde topic.
Ik "schud" u de hand!
:D
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Thuisvrouw
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 mar 2018, 10:02

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Thuisvrouw »

Ik wens een ieder een gezegend Nieuwjaar.

En voor mijzelf en iedereen wat geschreven staat in Jesaja 29:24.

Hartelijke groet,

Thuisvrouw
Habitat
Berichten: 771
Lid geworden op: 27 mei 2016, 21:08

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Habitat »

J.C. Philpot schreef:In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.
Prettig om te vernemen dat ik niet de enige ben die geen affiniteit heeft met al die nieuwjaarswensen. Ik zou ook het liefst onderduiken tot Driekoningen.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Mara »

Ik vind het ook vreselijk. En dan die 3 zoenen :banghead
Stop daar eens mee.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Herman »

Allen aan God bevolen voor het nieuwe jaar.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Jantje »

Iedereen die dit leest een Gezegend Nieuwjaar toegewenst.

Ik ben benieuwd welke forummer het lukt om als eerste in het nieuwe jaar hier een post te plaatsen. :nananere
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Lilian1975 »

Habitat schreef:
J.C. Philpot schreef:In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.
Prettig om te vernemen dat ik niet de enige ben die geen affiniteit heeft met al die nieuwjaarswensen. Ik zou ook het liefst onderduiken tot Driekoningen.
:yahoo en dan al het gezoen erbij....

Maar zonder dat wens ik ieder een gezegend nieuwjaar met de Heere toe.
(Maar dat deed ik eerder ook al ;) )
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:Iedereen die dit leest een Gezegend Nieuwjaar toegewenst.

Ik ben benieuwd welke forummer het lukt om als eerste in het nieuwe jaar hier een post te plaatsen. :nananere
Dat ben jij :barbare
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Geytenbeekje »

Iedereen een gezegend nieuwjaar gewenst !
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door -DIA- »

Geytenbeekje schreef:Iedereen een gezegend nieuwjaar gewenst !
Insgelijks! Iedereen, ook mijn bestrijderen, het Allerbeste gewenst!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Bezorgd »

Het zal allemaal goed bedoeld zijn hoor, maar ergens vind ik het ook allemaal maar onzin.
Ik wens iedereen altijd het beste toe. Maar al die handen en zoenen zo aan het begin van een nieuw jaar, van mij hoeft het niet.
En wat het rare is, als je doorvraagt lijkt het opeens vaak dat er velen het met je eens zijn en het liever ook niet doen. :humhihi
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Nieuwjaarswens 2019

Bericht door Jantje »

Bezorgd schreef:Het zal allemaal goed bedoeld zijn hoor, maar ergens vind ik het ook allemaal maar onzin.
Ik wens iedereen altijd het beste toe. Maar al die handen en zoenen zo aan het begin van een nieuw jaar, van mij hoeft het niet.
En wat het rare is, als je doorvraagt lijkt het opeens vaak dat er velen het met je eens zijn en het liever ook niet doen. :humhihi
Nou, ik zou zeggen: "Wat let je?"

Probeer het maar eens uit om de komende 2 weken niemand een Gelukkig Nieuwjaar te wensen. Ik weet zeker dat ze je toch wat vreemd zullen aankijken. :hum
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie