Opleidingsniveau

Wat is de hoogst genoten opleiding?

Basisschool
1
1%
Voortgezet onderwijs
0
Geen stemmen
MBO
15
20%
HBO
22
29%
Universiteit
28
37%
VMBO/MAVO
4
5%
HAVO
1
1%
VWO
1
1%
Anders
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 75

Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Opleidingsniveau

Bericht door liz boer »

Geeske_1991 schreef:Eerst MBO en daarna HBO afgerond. En het meest blij met de MBO opleiding omdat ik daar meer heb geleerd dan op het HBO.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dat vind ik ook, ik ben dan ook echt praktisch ingesteld, mijn SPW ligt me beter dan later de modulen TP. Al vond ik het wel heel interessant.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Opleidingsniveau

Bericht door Zeeuw »

Mara schreef:
Zeeuw schreef: Ik denk wel Mara dat deze stukadoor daar dan ook heel veel voor werkt. Ik ken ze ook. Die 6,5 dag per week werken en daardoor een groot salaris verdienen. Of dit nu een aanbeveling is?
Nee hoor. Hij begint megavroeg, maar stopt om half 4.
Hij maakt op zaterdagmorgen soms een klus af die af moet, maar in de regel werkt hij 5 dagen per week.
Ze zijn begonnen in een oud huisje, dat hij zelf helemaal verbouwd heeft en verkocht dit met vette winst.
Zo heeft hij dat nog een paar keer gedaan en kocht uiteindelijk een casco-huis, dat hij zelf helemaal ingericht heeft met badkamer, keuken e.d. Dus je verdient als het ware je eigen geld terug. ;)
Klopt. Veel en goed werk verrichten dus. Top dat je dat zo kan. Altijd beetje jaloers op die mensen :-). Ik heb 2 halve linkerhanden.
merel
Berichten: 9807
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Opleidingsniveau

Bericht door merel »

@ mara
wij zijn nog op zoek naar een ( goede) stucadoor. Wij gaan nl dit jaar en volgend jaar verbouwen. Wil je ( via pb) zijn gegevens doorgegeven?
Manlief kan heel veel maken, ( qua timmerwerk eigenlijk alles) maar goed stucwerk is echt een vak. Dus helaas hebben wij daar iemand voor nodig.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: RE: Re: Opleidingsniveau

Bericht door eilander »

merel schreef:@ mara
wij zijn nog op zoek naar een ( goede) stucadoor. Wij gaan nl dit jaar en volgend jaar verbouwen. Wil je ( via pb) zijn gegevens doorgegeven?
Manlief kan heel veel maken, ( qua timmerwerk eigenlijk alles) maar goed stucwerk is echt een vak. Dus helaas hebben wij daar iemand voor nodig.
Hij rekent wel uurtarieven van ca. € 250. Maar goed, dat is een keuze natuurlijk.
merel
Berichten: 9807
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Opleidingsniveau

Bericht door merel »

Ik mag hopen van niet. Dan houdt hij weinig klanten over :D
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Opleidingsniveau

Bericht door eilander »

Ook hier een serie berichten weggehaald. Probeer het een beetje gezellig te houden svp.
Wim Anker
Berichten: 3895
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Opleidingsniveau

Bericht door Wim Anker »

Ik heb een keer cursus gehad op de 30e verdieping van een gebouw.
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Opleidingsniveau

Bericht door Zeeuw »

Wim Anker schreef:Ik heb een keer cursus gehad op de 30e verdieping van een gebouw.
:D Hoogopgeleide Wim..
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Opleidingsniveau

Bericht door -DIA- »

Anders... Ik heb (door omstandigheid van ziekte en zwakte) alleen Lagere School getuigschrift, maar heb me door zelfstudie meer eigen gemaakt, d.m.v. Avondcursussen en Schriftelijke studies, waar ik geen examen in heb gedaan...
De Basisschool bestond in mijn tijd nog niet...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Opleidingsniveau

Bericht door -DIA- »

Terri schreef:
Piet Puk schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd wie enkel de basisschool heeft gehad
Volgens mij zegt @Dia dat altijd van zichzelf.
Basisschool bestond niet in mijn tijd. We hadden Lagere School met 6 klassen. Later werd dat Basisschool met toegevoegde kleuterschool, waardoor het 8 groepen werden.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Opleidingsniveau

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:
Terri schreef:
Piet Puk schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd wie enkel de basisschool heeft gehad
Volgens mij zegt @Dia dat altijd van zichzelf.
Basisschool bestond niet in mijn tijd. We hadden Lagere School met 6 klassen. Later werd dat Basisschool met toegevoegde kleuterschool, waardoor het 8 groepen werden.
Op welke leeftijd ging jij naar school dan? Wel bij 4 jaar? Of 6?
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Opleidingsniveau

Bericht door -DIA- »

Zeeuw schreef:
-DIA- schreef:
Terri schreef:
Piet Puk schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd wie enkel de basisschool heeft gehad
Volgens mij zegt @Dia dat altijd van zichzelf.
Basisschool bestond niet in mijn tijd. We hadden Lagere School met 6 klassen. Later werd dat Basisschool met toegevoegde kleuterschool, waardoor het 8 groepen werden.
Op welke leeftijd ging jij naar school dan? Wel bij 4 jaar? Of 6?
Kleuterschool was niet verplicht, maar die was in opkomst, en de meeste kleuters gingen met vier jaar naar de kleuterschool. Dat heb ik door omstandigheden ook niet gehad. Op je 6e ging je dan naar de eerste klas van de Lagere School.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: RE: Re: Opleidingsniveau

Bericht door eilander »

Wim Anker schreef:Ik heb een keer cursus gehad op de 30e verdieping van een gebouw.
Ik heb een tijdje op de 33e verdieping gewerkt. Toen had ik veel mensen onder me...
Wim Anker
Berichten: 3895
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: RE: Re: Opleidingsniveau

Bericht door Wim Anker »

.
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 26 nov 2018, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Mannetje
Berichten: 7757
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Opleidingsniveau

Bericht door Mannetje »

Dakdekkers hebben soms ook op de universiteit gezeten.
-
Plaats reactie