PB's

PB's zijn een nuttige toepassing op Refoforum

Eens
20
83%
Oneens
1
4%
PB's, wat zijn dat?
3
13%
 
Totaal aantal stemmen: 24

-DIA-
Berichten: 32702
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: PB's

Bericht door -DIA- »

gallio schreef:
Dan doe je elke keer een paar. Over een onderwerp bv. en dan gelijk de PB verwijderen. Dan heb je over een paar weken knippen en plakken toch weer heel wat ruimte.
Als ik er de tijd voor over had...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: PB's

Bericht door gallio »

-DIA- schreef:
gallio schreef:
Dan doe je elke keer een paar. Over een onderwerp bv. en dan gelijk de PB verwijderen. Dan heb je over een paar weken knippen en plakken toch weer heel wat ruimte.
Als ik er de tijd voor over had...
Nou ja, 10 - 20 minuten per dag heb je toch wel over ?
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: PB's

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:Misschien is er de mogelijkheid om de capaciteit van de opslag te vergroten, moderators?
Als jij er minder verstuurd, lost het probleem zich vanzelf op! Het is wel erg makkelijk het probleem bij de moderators neer te leggen. :D
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: PB's

Bericht door Jantje »

Piet Puk schreef:
Jantje schreef:Misschien is er de mogelijkheid om de capaciteit van de opslag te vergroten, moderators?
Als jij er minder verstuurd, lost het probleem zich vanzelf op! Het is wel erg makkelijk het probleem bij de moderators neer te leggen. :D
Hoho, DIA wil alles bewaren, wat ik overigens zeer begrijp. En als je net je 10-jarig Refoforum-jubileum hebt gevierd, dan zijn er toch een heleboel PB's verzonden. En die zijn niet allemaal van mij. Want ik ben er nog maar amper anderhalf jaar. Ik kom net kijken hier op het forum, zeker als je mij naast @DIA zet. :D
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: PB's

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef: Hoho
Ik ben geen paard, maar een postbode
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: PB's

Bericht door Zeeuw »

Jantje schreef:
Piet Puk schreef:
Jantje schreef:Misschien is er de mogelijkheid om de capaciteit van de opslag te vergroten, moderators?
Als jij er minder verstuurd, lost het probleem zich vanzelf op! Het is wel erg makkelijk het probleem bij de moderators neer te leggen. :D
Hoho, DIA wil alles bewaren, wat ik overigens zeer begrijp. En als je net je 10-jarig Refoforum-jubileum hebt gevierd, dan zijn er toch een heleboel PB's verzonden. En die zijn niet allemaal van mij. Want ik ben er nog maar amper anderhalf jaar. Ik kom net kijken hier op het forum, zeker als je mij naast @DIA zet. :D
Ik begrijp helemaal niet waarom je alles wil bewaren. Ik selecteer zo af en toe alles en delete het. Wat is de meerwaarde nadat je van de boodschap hebt kennis genomen?
Plaats reactie