Grote vreugden

Ouderling
Berichten: 385
Lid geworden op: 20 apr 2019, 22:57

Re: Grote vreugden

Bericht door Ouderling »

Erasmiaan schreef:
Zeeuw schreef:Ik ontving vandaag een zeer mooi bericht van 2 personen in mijn omgeving die beide mogen geloven dat de Heere hun tot Zijn kinderen wil aannemen en hun zonden wil vergeven. Wat een heerlijke getuigenis, zo kort na Pinksteren!
Maar het is nog niet gebeurd?
Je haalt de woorden uit m'n mond, erasmiaan
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Grote vreugden

Bericht door Zeeuw »

Erasmiaan schreef:
Zeeuw schreef:Ik ontving vandaag een zeer mooi bericht van 2 personen in mijn omgeving die beide mogen geloven dat de Heere hun tot Zijn kinderen wil aannemen en hun zonden wil vergeven. Wat een heerlijke getuigenis, zo kort na Pinksteren!
Maar het is nog niet gebeurd?
Ik denk dat je de gebruikelijke spreektaal wel begrijpt. Zo niet, dan zal ik een hartelijk jazeker wel, op je vraag antwoorden.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Grote vreugden

Bericht door Zeeuw »

Fijn als je, via pb, met forummers op zeer wezenlijke, geestelijke zaken herkenning bij elkaar mag merken.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Wonderlijk contact. Waaruit grote intense vreugde voortgekomen is voor onze kinderen. Waarmee een diepe wens van hen en hun ouders en ons realiteit is geworden en nog meer zal worden. En dan blijkt de wereld soms kleiner dan gedacht.
Framboos
Berichten: 751
Lid geworden op: 12 jul 2017, 07:13

Re: Grote vreugden

Bericht door Framboos »

Lilian1975 schreef:Wonderlijk contact. Waaruit grote intense vreugde voortgekomen is voor onze kinderen. Waarmee een diepe wens van hen en hun ouders en ons realiteit is geworden en nog meer zal worden. En dan blijkt de wereld soms kleiner dan gedacht.
Cryptische omschrijving...
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Framboos schreef:
Lilian1975 schreef:Wonderlijk contact. Waaruit grote intense vreugde voortgekomen is voor onze kinderen. Waarmee een diepe wens van hen en hun ouders en ons realiteit is geworden en nog meer zal worden. En dan blijkt de wereld soms kleiner dan gedacht.
Cryptische omschrijving...
;)
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Grote vreugden

Bericht door Jantje »

Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Jantje schreef:Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop.
Jij weet duidelijk nog niet mijn identiteit Afbeelding.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Grote vreugden

Bericht door HersteldHervormd »

Verklaar nader... :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Valcke »

Lilian1975 schreef:
Jantje schreef:Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop.
Jij weet duidelijk nog niet mijn identiteit Afbeelding.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Klein vermoeden maar ik zeg niets
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Valcke schreef:
Lilian1975 schreef:
Jantje schreef:Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop.
Jij weet duidelijk nog niet mijn identiteit Afbeelding.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Klein vermoeden maar ik zeg niets
:super
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

HersteldHervormd schreef:Verklaar nader... :haha
Mijn hart stroomde over van blijdschap. Maar het is te privé om openlijk op het forum te zetten. Mensen die mij kennen zullen het snappen...
Maar 1 ding. Het wordt nu hard sparen.... :yahoo
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Grote vreugden

Bericht door Tiberius »

Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Tiberius schreef:Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.
Voel jij je buitengesloten dan? Hoeft niet. Maar misschien heb je een heel klein beetje gelijk dan... ( maar dan een heel klein beetje dan Afbeelding) Ik deel mensen nl. in mijn vreugdevolle stemming. En of dat is omdat de zon schijnt, ds x een beroep heeft aangenomen. Er is opgemerkt dat er een ouderling naar de Haamsteder conferentie is geweest uit gemeent Z, of dat mijn appeltaart niet is mislukt... voegt niets toe. En mocht het zo zijn dat mensen alleen gelukkig zijn als ze ook precies het naadje van de kous weten... dan kunnen ze daar zelf stappen voor ondernemen.


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Grote vreugden

Bericht door Dodo »

Tiberius schreef:Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.
Dit is wel ongeveer wat ik zelf ook dacht.
Waarom gaan hinten op iets bijzonders en de meeste lezers in het ongewisse laten? Ik vind dat onprettig.
Plaats reactie