Grote vreugden

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Dodo schreef:
Tiberius schreef:Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.
Dit is wel ongeveer wat ik zelf ook dacht.
Waarom gaan hinten op iets bijzonders en de meeste lezers in het ongewisse laten? Ik vind dat onprettig.
Wanneer het mensen werkelijk aan het hart gaat... weten ze de weg.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Grote vreugden

Bericht door Tiberius »

Het gaat er niet om of het mensen aan het hart gaat of niet, ik verwacht dat 90% van de lezers het weinig kan schelen, maar dat je een cryptisch bericht plaats op een openbaar forum.
cornelis mussche
Berichten: 72
Lid geworden op: 31 jul 2019, 22:16

Re: Grote vreugden

Bericht door cornelis mussche »

Ik doe een guess, al ken ik je niet, Lilian. Als de kinderen die je door adoptie hebt ontvangen, wonderlijk contact krijgen met hun biologische ouders, is dat reden tot blijdschap. En ga je sparen voor de reis. Klopt het of niet?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Tiberius schreef:Het gaat er niet om of het mensen aan het hart gaat of niet, ik verwacht dat 90% van de lezers het weinig kan schelen, maar dat je een cryptisch bericht plaats op een openbaar forum.
Dan moet je dat maar in de forumregels opnemen. Er mogen geen cryptische berichten worden geplaatst. A Niet over kerkelijke of gemeentelijke of kerkelijke voormannen EN OF aangelegenheden en B niet over persoonlijke zaken.
LAAT A inderdaad waar zijn. Want dat gaat een ander aan of over een ander en is meestal niet tot bevordering van die of gene. En pure sensatielust, roddel etc. Maar b is in dit geval wel tot bevordering van de betrokkenen. Ik schaad er niemand mee. En mochten mensen zich wel geschaad weten, dan weten ze de weg. En kunnen mensen DAAR antwoord krijgen...

En mocht het wel tegen de forumregels zijn. Jij bent moderator he?
Nou ik stop ermee. En ga lekker verder met blij zijn :sweat
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Grote vreugden

Bericht door Valcke »

Zo cryptisch was het bericht niet. Goed lezen!
Lilian, heel erg fijn! En hopelijk heeft dat ook een positieve invloed op andere zaken en hoef je niet meer zo druk te zijn met de app die je maar niet werkend krijgt!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Grote vreugden

Bericht door Mara »

Lilian1975 schreef:
Tiberius schreef:Het gaat er niet om of het mensen aan het hart gaat of niet, ik verwacht dat 90% van de lezers het weinig kan schelen, maar dat je een cryptisch bericht plaats op een openbaar forum.
Dan moet je dat maar in de forumregels opnemen. Er mogen geen cryptische berichten worden geplaatst.
In het verleden werden er weleens berichtjes geplaatst zoals:
Het was leuk he, gisteravond?
Nou zeker, en lekker.
Wat zat je haar leuk.
Dat gaf wel enige irritaties.
Is niet echt tegen de regels, maar het is niet aardig t.o.v. de rest.

Maar jij bent dus heel blij nu, begrijp ik. En wij zullen blij zijn met de blijden. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Grote vreugden

Bericht door Tiberius »

Lilian1975 schreef:
Tiberius schreef:Het gaat er niet om of het mensen aan het hart gaat of niet, ik verwacht dat 90% van de lezers het weinig kan schelen, maar dat je een cryptisch bericht plaats op een openbaar forum.
Dan moet je dat maar in de forumregels opnemen.
De eerste forumregel is:
- Wees fatsoenlijk en respectvol tegen elkaar.

Dat lijkt me voldoende om anderen niet buiten te sluiten.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Valcke schreef:Zo cryptisch was het bericht niet. Goed lezen!
Lilian, heel erg fijn! En hopelijk heeft dat ook een positieve invloed op andere zaken en hoef je niet meer zo druk te zijn met de app die je maar niet werkend krijgt!
Ha ha. Nou die app moet helaas nog steeds werkend worden. Want de aantrekkingskracht en mateloos gebruik wordt er niet minder om. Maar verder dank je en ja.
cornelis mussche
Berichten: 72
Lid geworden op: 31 jul 2019, 22:16

Re: Grote vreugden

Bericht door cornelis mussche »

Klopt mijn guess, Lilian?
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Grote vreugden

Bericht door Hollander »

cornelis mussche schreef:Klopt mijn guess, Lilian?
Ik moet zeggen, ik dacht hetzelfde. Maar ik houd verder niet van cryptogrammen, dus hier ook niet van. ;)
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Grote vreugden

Bericht door Jantje »

Ik weet het. Iedereen heeft het waarschijnlijk mis. :huhu
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Grote vreugden

Bericht door Mannetje »

Klinkt als een goed bericht, dus daar word je blij van.

Om toch even te zeuren: dit bericht had beter in het topic ' hoe is je stemming ' gepast. Nu moet ieder nog maar raden wat de grote vreugde is. Terwijl het andere topic over de blijdschap zelf gaat.
-
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Mannetje schreef:Klinkt als een goed bericht, dus daar word je blij van.

Om toch even te zeuren: dit bericht had beter in het topic ' hoe is je stemming ' gepast. Nu moet ieder nog maar raden wat de grote vreugde is. Terwijl het andere topic over de blijdschap zelf gaat.
Dank je voor de tip. @mannetje. Misschien was ik dan binnen de fatsoensnormen van refoforum.nl gebleven.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:
Mannetje schreef:Klinkt als een goed bericht, dus daar word je blij van.

Om toch even te zeuren: dit bericht had beter in het topic ' hoe is je stemming ' gepast. Nu moet ieder nog maar raden wat de grote vreugde is. Terwijl het andere topic over de blijdschap zelf gaat.
Dank je voor de tip. @mannetje. Misschien was ik dan binnen de fatsoensnormen van refoforum.nl gebleven.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Geniet van je vreugde! Geen idee waarom je blij bent, maar ik ben blij voor je. En als mensen zich hierdoor gepasseerd oid voelen moeten ze echt een nuttigere tijdsbesteding zoeken.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Hollander »

Zeeuw schreef:Geniet van je vreugde! Geen idee waarom je blij bent, maar ik ben blij voor je. En als mensen zich hierdoor gepasseerd oid voelen moeten ze echt een nuttigere tijdsbesteding zoeken.
Dat vind ik wel een bijzondere vorm van emotie. Je bent blij voor een ander, met als enige reden dat je weet dat de ander blij is. Ik kan dat gevoel zelf niet zo voorstellen. Ik kan het wel positief duiden als een ander blij is, maar mijzelf dan ook als blij typeren, is een emotionele uiting die ikzelf volgens mij nog nooit heb ervaren.

Ps. Dit heeft geen betrekking meer op de opmerking van Lilian. Het is slechts een (voor mij interessante) analyse van deze vorm van blijdschap.:)
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Plaats reactie