Grote vreugden

Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Grote vreugden

Bericht door Mannetje »

Ach, een goed tussenwerpsel is niet verkeerd. ;)
-
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Grote vreugden

Bericht door -DIA- »

Mannetje schreef:Ach, een goed tussenwerpsel is niet verkeerd. ;)
:)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Zeeuw
Berichten: 11549
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Grote vreugden

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:
Zeeuw schreef: Jep. I know. Met n kleine k:-)
Nu we toch aan het rectificeren zijn... Jah, Yep...(soms ook Yup of Jep gespeld), staan deze wel in de woordenlijst Nederlandse Taal?
Das Zeeuws denk ik dan:-)
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Grote vreugden

Bericht door Ararat »

Mannetje schreef:Ach, een goed tussenwerpsel is niet verkeerd. ;)
zolang je niet tussenwerpelijk denkt :D
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Grote vreugden

Bericht door Valcke »

Aan het ziekbed gestaan van een dierbare op hoge leeftijd, die vorige nacht vertroost is geworden en met de belijdenis van Christus op zijn lippen: Hij rechtvaardig voor de onrechtvaardigen... voor een goddeloos zondaar. Hij was zeer getroost en rustig.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door helma »

Valcke schreef:Aan het ziekbed gestaan van een dierbare op hoge leeftijd, die vorige nacht vertroost is geworden en met de belijdenis van Christus op zijn lippen: Hij rechtvaardig voor de onrechtvaardigen... voor een goddeloos zondaar. Hij was zeer getroost en rustig.
Ontroerend...en vast onvergetelijk.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Grote vreugden

Bericht door Erik1960 »

Valcke schreef:Aan het ziekbed gestaan van een dierbare op hoge leeftijd, die vorige nacht vertroost is geworden en met de belijdenis van Christus op zijn lippen: Hij rechtvaardig voor de onrechtvaardigen... voor een goddeloos zondaar. Hij was zeer getroost en rustig.
Kostbare momenten die je heel dankbaar maken.. dankjewel voor het delen.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Grote vreugden

Bericht door Bertiel »

Miljoenen mensen wereldwijd die te horen krijgen dat Jezus de weg de waarheid en het leven is
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Grote vreugden

Bericht door Terri »

Bertiel schreef:Miljoenen mensen wereldwijd die te horen krijgen dat Jezus de weg de waarheid en het leven is
Het vervulde mij ook met een stille vreugde, wat een bijzondere schriftlezingen....zoveel mensen..
Wat verlang je dan naar de volmaakte Gods regering over de hele wereld!
Gebruikersavatar
Apologeet
Berichten: 215
Lid geworden op: 30 jul 2022, 21:00

Re: Grote vreugden

Bericht door Apologeet »

Terri schreef:
Bertiel schreef:Miljoenen mensen wereldwijd die te horen krijgen dat Jezus de weg de waarheid en het leven is
Het vervulde mij ook met een stille vreugde, wat een bijzondere schriftlezingen....zoveel mensen..
Wat verlang je dan naar de volmaakte Gods regering over de hele wereld!
Voor de duidelijkheid, door de begrafenis van de Koningin van Engeland toch?
Het vervuld mij ook van vreugde ja dat de eigenzinnige halsstarrige seculiere wereld het woord van God op zo'n prominente manier te horen krijgt.
Alleen jammer dat er zo'n hoogst uitzonderlijke gebeurtenis voor nodig is.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Grote vreugden

Bericht door Terri »

Apologeet schreef:
Terri schreef:
Bertiel schreef:Miljoenen mensen wereldwijd die te horen krijgen dat Jezus de weg de waarheid en het leven is
Het vervulde mij ook met een stille vreugde, wat een bijzondere schriftlezingen....zoveel mensen..
Wat verlang je dan naar de volmaakte Gods regering over de hele wereld!
Voor de duidelijkheid, door de begrafenis van de Koningin van Engeland toch?
Het vervuld mij ook van vreugde ja dat de eigenzinnige halsstarrige seculiere wereld het woord van God op zo'n prominente manier te horen krijgt.
Alleen jammer dat er zo'n hoogst uitzonderlijke gebeurtenis voor nodig is.
Ja.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Grote vreugden

Bericht door Terri »

Ooit zal alle knie zich buigen....
Gebruikersavatar
Apologeet
Berichten: 215
Lid geworden op: 30 jul 2022, 21:00

Re: Grote vreugden

Bericht door Apologeet »

Terri schreef:Ooit zal alle knie zich buigen....
Daar zal wel wat meer vor nodig zijn hoor.
Het merendeel van de kijkers zal het allemaal wel gezien hebben door de seculiere bril als "iets wat er bij hoort" en dat geld ook voor volgers van andere Godsdiensten.
Toch kan het geen kwaad en is het zeker een goede zaak dat de naam van God vier miljard kijkers (als mijn informatie klopt) bereikt heeft.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Job »

Apologeet schreef:
Terri schreef:Ooit zal alle knie zich buigen....
Daar zal wel wat meer vor nodig zijn hoor.
Het merendeel van de kijkers zal het allemaal wel gezien hebben door de seculiere bril als "iets wat er bij hoort" en dat geld ook voor volgers van andere Godsdiensten.
Toch kan het geen kwaad en is het zeker een goede zaak dat de naam van God vier miljard kijkers (als mijn informatie klopt) bereikt heeft.
Gods Geest is nodig. Net als voor u en voor mij. Het wonder is dat die Geest ís verdiend.

Daardoor kunnen er vandaag Britten, Canadezen, "Kiwi's", Nederlanders, Fransen, Duitsers, Amerikanen in het hart gegrepen zijn. Gods Woord keert niet ledig weder.
Gebruikersavatar
Apologeet
Berichten: 215
Lid geworden op: 30 jul 2022, 21:00

Re: RE: Re: Grote vreugden

Bericht door Apologeet »

Job schreef:
Apologeet schreef:
Terri schreef:Ooit zal alle knie zich buigen....
Daar zal wel wat meer vor nodig zijn hoor.
Het merendeel van de kijkers zal het allemaal wel gezien hebben door de seculiere bril als "iets wat er bij hoort" en dat geld ook voor volgers van andere Godsdiensten.
Toch kan het geen kwaad en is het zeker een goede zaak dat de naam van God vier miljard kijkers (als mijn informatie klopt) bereikt heeft.
Gods Geest is nodig. Net als voor u en voor mij. Het wonder is dat die Geest ís verdiend.

Daardoor kunnen er vandaag Britten, Canadezen, "Kiwi's", Nederlanders, Fransen, Duitsers, Amerikanen in het hart gegrepen zijn. Gods Woord keert niet ledig weder.
Waar, laten we daarvoor bidden.
Maar bedenk de woorden van de Heere Jezus over de zaaier...
Plaats reactie