Ik zoek een net pak

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3038
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Lilian1975 »

Tiberius schreef:
Ad Anker schreef:Ottevanger is uitstekend. Goed en goedkoop!
Goedkoop wel inderdaad. Goed? :nonnon
Laatste keer een merk dat ook bijv bij Klein, zwijnenburg etc. verkocht wordt. DIGEL. :OO3 Het is maar net wat je ervoor wilt betalen.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

De prijs van kleding wordt niet in de winkel bepaald, maar door de fabrikant/importeur. Dus ik vraag me af of je bij Ottevanger minder betaalt voor een Digelkostuum dan bij Klein.
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Erskinees »

Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Orchidee »

Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Precies!
Al ben je helemaal niet zo modebewust, toch loop je met een model pak van 10 jaar geleden echt voor aap :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

En ook de kwaliteit is een stuk minder.
Zo'n pak heeft snel de uitstraling of je vergeten bent het 's nachts uit te trekken, zeg maar.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3038
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Lilian1975 »

Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3038
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Lilian1975 »

Tiberius schreef:En ook de kwaliteit is een stuk minder.
Zo'n pak heeft snel de uitstraling of je vergeten bent het 's nachts uit te trekken, zeg maar.
Dan weet ik niet wat jij met je pakken doet. :yahoo maar als hetzelfde pak een jaar ervoor nog bij Klein hing. En nu een stuk goedkoper bij Ottevanger ( incl. Gratis overhemd)... dan moest je wel heel erg veel geld betalen voor een slaperig pak. :lock
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Orchidee »

Lilian1975 schreef:
Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.
Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden ;)
Als je dat geen probleem vind: prima :super
Was het maar zo'n feest: een overjarig pak :super
Het zijn meestal pakken die ver meerderjarig zijn :huhu
Laatst gewijzigd door Orchidee op 20 aug 2018, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

Orchidee schreef:
Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Precies!
Al ben je helemaal niet zo modebewust, toch loop je met een model pak van 10 jaar geleden echt voor aap :hum
Nu snap ik waarom al die mensen mij altijd aanstaren alsof ze in de dierentuin lopen. :yahoo
Blijkbaar ligt Ottevanger nogal gevoelig hier...
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Orchidee »

:haha :haha :haha
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
merel
Berichten: 9760
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

Orchidee schreef:
Lilian1975 schreef:
Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.
Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden ;)
En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjes :nananere
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

merel schreef:
Orchidee schreef:Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden ;)
En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjes :nananere
Ik word overal herkend, merk ik wel. Behalve die schoenen met spekzolen, kan de rest op sommige dagen wel kloppen. Sorry.
Charles
Berichten: 1554
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Charles »

Van Ewijk schreef:Aangezien mijn gebruikelijke herenkloffie zo hopeloos gedateerd is dat zelfs Abraham Kuyper hem niet meer zou willen indien deze nog onder ons zou zijn ben ik op zoek naar iets anders.
Ik heb inmiddels speurwerk op Google verricht maar door de bomen zie je het bos niet meer.
ik wil hier even om wat advies vragen, wellicht uit eigen smaak en ervaring weet iemand me hier wat te vertellen qua merk en stijl.
Ikzelf dacht aan iets stijlvols maar niet al te sober. met dat laatste bedoel ik niets tegen eenvoud maar ik bedoel er mee dat ik er ook niet typerend uit te zien als een begrafenisondernemer.
Graag u mening over iets wat betaalbaar en gangbaar is...
Beste prijs/kwaliteit verhouding is SuitSupply. Maar ja, die reclames... Voordeel van Suitsupply is dat ze het daar snappen en je naar buiten gaat met een pak dat je past. Dit in tegenstelling tot veel andere zaken waar het pak voor geen meter zit. Ik vraag me dan af hoe je klanten zo naar buiten kunt laten gaan terwijl het je werk is om mensen in pak te hijsen. Andere optie is NoLabel maar die verkopen vooral online en hebben alleen een winkel in Amsterdam en Rotterdam.

Ik zou zeggen ga naar SuitSupply en koop een effen blauw pak. Dat staat iedereen en is breed inzetbaar.

Deze:
https://eu.suitsupply.com/en/suits/napo ... 2=blueline

Of een tint lichter (afhankelijk waarvoor je m gaat dragen)
https://eu.suitsupply.com/en/suits/napo ... 2=blueline

H&M, C&A, Jac. Henzen etc. is gewoonweg troep. Plakpak zoals dat oneerbiedig noemen.

Hier heb je wat inspiratie van me :haha

https://myalbum.com/sartoriaalgeweld
Laatst gewijzigd door Charles op 20 aug 2018, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Mara »

Charles schreef: H&M, C&A, Jac. Henzen etc. is gewoonweg troep. Plakpak zoals dat oneerbiedig noemen.
We hebben Nederlof ook nog. ;)

Een goedkoop zwart pak ziet er in de zon uit als donkergroen. Bovendien gaat het glimmen op plekken waar dit niet gewenst is.
Als de dominee het beroep aanneemt, zou hij een nieuw zwart kostuum aangemeten moeten krijgen, betaald door de kerk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

eilander schreef:
merel schreef:
Orchidee schreef:Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden ;)
En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjes :nananere
Ik word overal herkend, merk ik wel. Behalve die schoenen met spekzolen, kan de rest op sommige dagen wel kloppen. Sorry.
Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Plaats reactie