Ik zoek een net pak

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

Tiberius schreef:Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Dat dan weer niet. Spórtsokken, zeg je?!
Charles
Berichten: 1555
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Charles »

merel schreef:
Orchidee schreef:
Lilian1975 schreef:
Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.
Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden ;)
En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjes :nananere
En dan je mobiel en shag in het borstzakje stoppen zodat het op half zeven hangt.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:
Luther schreef:Ottevanger, Ridderkerk!
Deze week nog geweest. Gewoon een zelfde pak als onder de ons bekende zaken, maar dan aanzienlijk goedkoper.
Wel heel gedateerd en mindere kwaliteit hoor.
Dat slaat echt nergens op!
Eén voorbeeld: Digel-pakken. Bij Jac. Henssen ver over de 400 euro, bij Ottevanger onder de 300.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

Ik snap de negatieve dingen die hier gezegd worden over Ottevanger niet.Daar koop je gewoon een goed pak voor stukken minder geld dan waar dan ook. Uitstekende kwaliteit ook.
Je moet inderdaad even wennen aan de beperkte ruimte, maar dat is dan ook de reden van de lage prijs: men heeft nauwelijks exploitatiekosten.
Zeer klantvriendelijk, zowel voor de mens, als voor zijn portemonnee.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

Orchidee schreef:
Lilian1975 schreef:
Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.
Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden ;)
Als je dat geen probleem vind: prima :super
Was het maar zo'n feest: een overjarig pak :super
Het zijn meestal pakken die ver meerderjarig zijn :huhu
Sorry, maar dit neigt naar laster!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Luther schreef:Ik snap de negatieve dingen die hier gezegd worden over Ottevanger niet.Daar koop je gewoon een goed pak voor stukken minder geld dan waar dan ook. Uitstekende kwaliteit ook.
Je moet inderdaad even wennen aan de beperkte ruimte, maar dat is dan ook de reden van de lage prijs: men heeft nauwelijks exploitatiekosten.
Zeer klantvriendelijk, zowel voor de mens, als voor zijn portemonnee.
Serieus, Luther?
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

Charles schreef:
merel schreef:
En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjes :nananere
En dan je mobiel en shag in het borstzakje stoppen zodat het op half zeven hangt.
of meerdere pennen met een aantekenboekje :D
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

Luther schreef:Ik snap de negatieve dingen die hier gezegd worden over Ottevanger niet.Daar koop je gewoon een goed pak voor stukken minder geld dan waar dan ook. Uitstekende kwaliteit ook.
Je moet inderdaad even wennen aan de beperkte ruimte, maar dat is dan ook de reden van de lage prijs: men heeft nauwelijks exploitatiekosten.
Zeer klantvriendelijk, zowel voor de mens, als voor zijn portemonnee.
Ik meen ergens in het topic over 'werkende vrouw'gelezen te hebben dat jij geen enkel gevoel voor mode hebt, een hekel hebt aan winkelen en liever een boek koopt. Dus in dat kader ga ik niet zo af op jouw kleding en winkel adviezen ;) :yahoo
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

merel schreef:En daaronder schoenen met spekzolen en een (wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjes :nananere
Nou een wijder overhemd doe ik inderdaad liever wel: anders loop ik blauw aan met een stropdas. Het is sowieso al een benauwde zaak om een stropdas aan de hebben.
En ik weiger mee te doen met de rare, nieuwe trend om overhemden zonder borstzakjes te dragen. Waar moet je je pen anders laten?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Hebben die jasjes van Ottevanger tegenwoordig geen binnenzak dan?
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:
Luther schreef:Ik snap de negatieve dingen die hier gezegd worden over Ottevanger niet.Daar koop je gewoon een goed pak voor stukken minder geld dan waar dan ook. Uitstekende kwaliteit ook.
Je moet inderdaad even wennen aan de beperkte ruimte, maar dat is dan ook de reden van de lage prijs: men heeft nauwelijks exploitatiekosten. Zeer klantvriendelijk, zowel voor de mens, als voor zijn portemonnee.
Serieus, Luther?
Ja, serieus.
Check even dit: https://www.jachensen.nl/herenkleding/d ... 7-42c.html
Pak 280, broek 120. Overhemd: 50. Stropdas: 25. TOTAAL 475.
Exact hetzelfde bij Ottevanger afgelopen week: 335.

En @merel: dit is ook gewoon het oordeel van mijn vrouw.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:Hebben die jasjes van Ottevanger tegenwoordig geen binnenzak dan?
Jawel hoor. Maar het overgrootste deel van de week heb ik geen jasje aan.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

https://eu.suitsupply.com/en/suits/napo ... 2=blueline

Dan vind ik dit pak toch veel mooier. En nog goedkoper ook
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

merel schreef:https://eu.suitsupply.com/en/suits/napo ... 2=blueline

Dan vind ik dit pak toch veel mooier. En nog goedkoper ook
Dat kan, dat is een kwestie van smaak.
Maar hier werd gesteld dat er allerlei ouderwetse pakken verkocht worden. Ik heb aangetoond dat dit op z'n minst overdreven is.
En ik weet inderdaad van oudere heren die graag naar Ottevanger gaan omdat ze daar ook nog modellen hebben, die wat ruime zitten dan die nare strakke rommel van tegenwoordig.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

Bij oudere heren hoort ook een ander soort pak ( met een buikmaat) , maar jij bent toch nog geen oudere heer? Volgens mij zijn wij namelijk rond dezelfde leeftijd :OO3
Plaats reactie