Ik zoek een net pak

merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: RE: Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

DDD schreef:
Jantje schreef:
Mara schreef:
Tiberius schreef: Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Toevallig is dit weer hip hoor. :D
Gelezen in het AD
De witte sportsok is terug (en hipper dan ooit)!
De grootste modeflater die een man lange tijd kon maken was het dragen van witte sportsokken onder een net pak. Van die dikke badstof exemplaren.

Maar daar denken de grootste ontwerpers ter wereld – Gucci, Prada, Tommy Hilfiger – inmiddels weer heel anders over. Hun webshops barsten van de sportsokken: van witte klassiekers met het rode of blauwe randje tot kanariegele kousen. :wiz
Als het goed is zie je die sok zo min mogelijk. Als ik iets gek vind, is het iemand met een pantalon die net iets te kort is (met name tijdens het zitten). Dat staat zo kippig.
Er zit overigens ook nog een kledingzaak in 'Stalland'. Hoe die heet weet ik even niet. Maar dat zal voor de meesten te ver in een uithoek zijn.
Dat is juist super hip. Zonder sokken is nog hipper.
Inderdaad " Amsterdams kort" zoals Jort Kelder en Bram Moszkowicz het dragen is hip.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

Tiberius schreef:Anders heb ik nog wel een tweedehands Ottevangerpak voor je voor een zacht prijsje. Je kan hierboven lezen hoe hip ze zijn.
Het zit je wel diep, hé? :slurp
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Jantje »

@Merel,
Nou, dat vind ik echt geen gezicht. Zeker niet onder een pak. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Bruna schreef:
Jantje schreef:
Mara schreef:
Tiberius schreef: Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Toevallig is dit weer hip hoor. :D
Gelezen in het AD
De witte sportsok is terug (en hipper dan ooit)!
De grootste modeflater die een man lange tijd kon maken was het dragen van witte sportsokken onder een net pak. Van die dikke badstof exemplaren.

Maar daar denken de grootste ontwerpers ter wereld – Gucci, Prada, Tommy Hilfiger – inmiddels weer heel anders over. Hun webshops barsten van de sportsokken: van witte klassiekers met het rode of blauwe randje tot kanariegele kousen. :wiz
Als het goed is zie je die sok zo min mogelijk. Als ik iets gek vind, is het iemand met een pantalon die net iets te kort is (met name tijdens het zitten). Dat staat zo kippig.
Er zit overigens ook nog een kledingzaak in 'Stalland'. Hoe die heet weet ik even niet. Maar dat zal voor de meesten te ver in een uithoek zijn.
Den Engelsman & Van Driel.
Die ja. Is dat niet wat voor jou, Eilander?
Laatst gewijzigd door Jantje op 20 aug 2018, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Piet Puk »

eilander schreef:
Tiberius schreef:Anders heb ik nog wel een tweedehands Ottevangerpak voor je voor een zacht prijsje. Je kan hierboven lezen hoe hip ze zijn.
Het zit je wel diep, hé? :slurp
Is Tiberius toevallig eigenaar van een andere kledingzaak?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

Bruna schreef:
Jantje schreef:Er zit overigens ook nog een kledingzaak in 'Stalland'. Hoe die heet weet ik even niet. Maar dat zal voor de meesten te ver in een uithoek zijn.
Den Engelsman & Van Driel.
Voor mij geen uithoek. Prima winkel, met goede persoonlijke service.
Het liefst zou ik daar alles kopen, maar dat laat mijn financiële situatie niet toe. Of ik stel niet de juiste prioriteiten, aangezien ik blijkbaar niet geheel met de mode meega. Notabene, ik heb nog borstzakjes in sommige hemden. Sstt... niet verder vertellen.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

@ Jantje ligt eraan bij wie. Bij sommige mannen staat het leuk. Bij mijn man niet, terwijl hij wel smalle pakken kan hebben.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Jantje »

merel schreef:@ Jantje ligt eraan bij wie. Bij sommige mannen staat het leuk. Bij mijn man niet, terwijl hij wel smalle pakken kan hebben.
Ik vind het werkelijk geen gezicht, bij wie dan ook. Stel je nou eens voor dat Van der Staaij er zo bij ging lopen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door DDD »

Dat zou mijns inziens prima kunnen hoor. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Hij heeft natuurlijk een wat klassiek hoofd, maar ik denk dat het hem niet zou misstaan, althans, in een gematigde variant. Niet zoals Jort Kelder.

Maar goed, je hebt wel gelijk dat het meer bij Baudet zou passen en dat de SGP natuurlijk niet al te hip moet overkomen. Dus misschien moet hij het toch maar niet doen. Maar hij kan het prima hebben.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

Ehm, zonder waardeoordeel, maar dat is ook geen man waarbij het past
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10445
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Zita »

Hadden we het al gehad over die mannen die een overhemd met korte mouwen onder hun kostuum dragen?
Of overhemd met korte mouwen in combinatie met stropdas? Dat laatste is echt een lerarencombinatie, geloof ik.
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door DDD »

merel schreef:Ehm, zonder waardeoordeel, maar dat is ook geen man waarbij het past
Ik heb even getwijfeld. Maar wij zijn het hierover niet eens. Ik vind dat dat prima zou kunnen. Kijk naar Hugo de Jonge. Er kan wat dit betreft veel meer dan je denkt, als je het maar met overtuiging doet en je er zelf prettig bij voelt.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Jantje »

DDD schreef:
merel schreef:Ehm, zonder waardeoordeel, maar dat is ook geen man waarbij het past
Ik heb even getwijfeld. Maar wij zijn het hierover niet eens. Ik vind dat dat prima zou kunnen. Kijk naar Hugo de Jonge. Er kan wat dit betreft veel meer dan je denkt, als je het maar met overtuiging doet en je er zelf prettig bij voelt.
Begin nou niet over Hugo de Jonge. Die mag eerst wel eens fatsoenlijke schoenen aanschaffen..., in plaats van die bonte kanarie-schoenen die hij nu heeft.
Laatst gewijzigd door Jantje op 20 aug 2018, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
KNed
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 nov 2017, 12:28

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door KNed »

Nederlof Mode in Zoetermeer of Capelle een optie?
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Mannetje »

Zita schreef:Hadden we het al gehad over die mannen die een overhemd met korte mouwen onder hun kostuum dragen?
Of overhemd met korte mouwen in combinatie met stropdas? Dat laatste is echt een lerarencombinatie, geloof ik.
Ik draag beide nooit. En toch ben ik leraar.
-
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Piet Puk »

Mannetje schreef:
Zita schreef:Hadden we het al gehad over die mannen die een overhemd met korte mouwen onder hun kostuum dragen?
Of overhemd met korte mouwen in combinatie met stropdas? Dat laatste is echt een lerarencombinatie, geloof ik.
Ik draag beide nooit. En toch ben ik leraar.
Uitzonderingen hou je natuurlijk altijd :haha
Plaats reactie