Ik zoek een net pak

Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Luther »

merel schreef:Bij oudere heren hoort ook een ander soort pak ( met een buikmaat) , maar jij bent toch nog geen oudere heer? Volgens mij zijn wij namelijk rond dezelfde leeftijd :OO3
Die laatste opmerking moet je inderdaad lezen als een citaat van mijn opa.
Maar ik blijf ontkennen dat Ottevanger haar klanten ouderwetse rommel aansmeert. Dat is gewoon niet zo.
(Zie mijn voorbeeld van de Digel-pakken.)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
DDD
Berichten: 28699
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door DDD »

Ik word steeds nieuwsgieriger naar Ottevanger.

Is dat net zo goed als Suit Supply? Ik draag zelden een pak, maar als ik dan toch een pak aan heb, moet het wel hip zijn. Het hoeft ook weer geen pak van 1000 euro te zijn, omdat ik het weinig draag, maar je ziet toch wel gauw het verschil tussen een mooi/duur en een minder mooi/duur pak, heb ik het idee.

Ik snap de bezwaren tegen bepaalde reclames van Suit Supply wel, maar vind die zelf niet doorslaggevend.

Het lijkt er op dat hier voornamelijk mensen reageren die er zelf nooit komen. Dat helpt de discussie niet veel verder.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Mara »

Tiberius schreef: Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Toevallig is dit weer hip hoor. :D
Gelezen in het AD
De witte sportsok is terug (en hipper dan ooit)!
De grootste modeflater die een man lange tijd kon maken was het dragen van witte sportsokken onder een net pak. Van die dikke badstof exemplaren.

Maar daar denken de grootste ontwerpers ter wereld – Gucci, Prada, Tommy Hilfiger – inmiddels weer heel anders over. Hun webshops barsten van de sportsokken: van witte klassiekers met het rode of blauwe randje tot kanariegele kousen. :wiz
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Volontair
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 jan 2018, 14:31

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Volontair »

Luther schreef:
Tiberius schreef:
Luther schreef:Ik snap de negatieve dingen die hier gezegd worden over Ottevanger niet.Daar koop je gewoon een goed pak voor stukken minder geld dan waar dan ook. Uitstekende kwaliteit ook.
Je moet inderdaad even wennen aan de beperkte ruimte, maar dat is dan ook de reden van de lage prijs: men heeft nauwelijks exploitatiekosten. Zeer klantvriendelijk, zowel voor de mens, als voor zijn portemonnee.
Serieus, Luther?
Ja, serieus.
Check even dit: https://www.jachensen.nl/herenkleding/d ... 7-42c.html
Pak 280, broek 120. Overhemd: 50. Stropdas: 25. TOTAAL 475.
Exact hetzelfde bij Ottevanger afgelopen week: 335.

En @merel: dit is ook gewoon het oordeel van mijn vrouw.
Ik moet € 20,- meer betalen :down
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

DDD schreef:Ik word steeds nieuwsgieriger naar Ottevanger.

Is dat net zo goed als Suit Supply? Ik draag zelden een pak, maar als ik dan toch een pak aan heb, moet het wel hip zijn. Het hoeft ook weer geen pak van 1000 euro te zijn, omdat ik het weinig draag, maar je ziet toch wel gauw het verschil tussen een mooi/duur en een minder mooi/duur pak, heb ik het idee.

Ik snap de bezwaren tegen bepaalde reclames van Suit Supply wel, maar vind die zelf niet doorslaggevend.

Het lijkt er op dat hier voornamelijk mensen reageren die er zelf nooit komen. Dat helpt de discussie niet veel verder.
Suit Supply ben ik nooit geweest, maar Ottevanger wel hoor.
Het is inderdaad wat Luther toegeeft: dat is meer voor oudere heren die denken dat de mode nog gelijk is als toen ze 20 jaar waren.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3047
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Lilian1975 »

Volontair schreef:
Luther schreef:
Tiberius schreef:
Luther schreef:Ik snap de negatieve dingen die hier gezegd worden over Ottevanger niet.Daar koop je gewoon een goed pak voor stukken minder geld dan waar dan ook. Uitstekende kwaliteit ook.
Je moet inderdaad even wennen aan de beperkte ruimte, maar dat is dan ook de reden van de lage prijs: men heeft nauwelijks exploitatiekosten. Zeer klantvriendelijk, zowel voor de mens, als voor zijn portemonnee.
Serieus, Luther?
Ja, serieus.
Check even dit: https://www.jachensen.nl/herenkleding/d ... 7-42c.html
Pak 280, broek 120. Overhemd: 50. Stropdas: 25. TOTAAL 475.
Exact hetzelfde bij Ottevanger afgelopen week: 335.

En @merel: dit is ook gewoon het oordeel van mijn vrouw.
Ik moet € 20,- meer betalen :down
Mooi pak Luther.
Mijn man had bij Ottevanger zelfs zijn trouwpak gekocht. En heeft hem daarna nog lang door kunnen dragen. En echt het was toen een mooi pak. En laatst ook. Echt een hipper model, stof. (Mijn man was zelfs bevreesd dat het te hip was ;)
Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Piet Puk »

Ik ben benieuwd of van Ewijk al een keus heeft kunnen maken :haha
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Welke maat heb je, Van Ewijk?
Anders heb ik nog wel een tweedehands Ottevangerpak voor je voor een zacht prijsje. Je kan hierboven lezen hoe hip ze zijn.
Piet Puk
Berichten: 5453
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Piet Puk »

Tiberius schreef:Welke maat heb je, Van Ewijk?
Anders heb ik nog wel een tweedehands Ottevangerpak voor je voor een zacht prijsje. Je kan hierboven lezen hoe hip ze zijn.
Je kan er in slapen ook, maakt niet zoveel uit. Dat zie je toch niet :haha :haha
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Daar zijn ze dan weer té hip voor.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Jantje »

Mara schreef:
Tiberius schreef: Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Toevallig is dit weer hip hoor. :D
Gelezen in het AD
De witte sportsok is terug (en hipper dan ooit)!
De grootste modeflater die een man lange tijd kon maken was het dragen van witte sportsokken onder een net pak. Van die dikke badstof exemplaren.

Maar daar denken de grootste ontwerpers ter wereld – Gucci, Prada, Tommy Hilfiger – inmiddels weer heel anders over. Hun webshops barsten van de sportsokken: van witte klassiekers met het rode of blauwe randje tot kanariegele kousen. :wiz
Als het goed is zie je die sok zo min mogelijk. Als ik iets gek vind, is het iemand met een pantalon die net iets te kort is (met name tijdens het zitten). Dat staat zo kippig.
Er zit overigens ook nog een kledingzaak in 'Stalland'. Hoe die heet weet ik even niet. Maar dat zal voor de meesten te ver in een uithoek zijn.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28699
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RE: Re: Ik zoek een net pak

Bericht door DDD »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Tiberius schreef: Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Toevallig is dit weer hip hoor. :D
Gelezen in het AD
De witte sportsok is terug (en hipper dan ooit)!
De grootste modeflater die een man lange tijd kon maken was het dragen van witte sportsokken onder een net pak. Van die dikke badstof exemplaren.

Maar daar denken de grootste ontwerpers ter wereld – Gucci, Prada, Tommy Hilfiger – inmiddels weer heel anders over. Hun webshops barsten van de sportsokken: van witte klassiekers met het rode of blauwe randje tot kanariegele kousen. :wiz
Als het goed is zie je die sok zo min mogelijk. Als ik iets gek vind, is het iemand met een pantalon die net iets te kort is (met name tijdens het zitten). Dat staat zo kippig.
Er zit overigens ook nog een kledingzaak in 'Stalland'. Hoe die heet weet ik even niet. Maar dat zal voor de meesten te ver in een uithoek zijn.
Dat is juist super hip. Zonder sokken is nog hipper.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Jantje »

Ik heb het over een normaal pak hé.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4080
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Maanenschijn »

Uiteindelijk moet Van Ewijk in 'het pak gestoken' worden. Als je de zaak niet voor de reclame links wil laten liggen zou ik van Ewijk aanraden bij Deil idd naar links te gaan en naar Bommel te rijden. Bij Suit Supply kun je vaak prima slagen voor een zeer acceptabele prijs. Anders Tim Vink in Geldermalsen?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Bruna
Berichten: 1739
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Bruna »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Tiberius schreef: Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?
Toevallig is dit weer hip hoor. :D
Gelezen in het AD
De witte sportsok is terug (en hipper dan ooit)!
De grootste modeflater die een man lange tijd kon maken was het dragen van witte sportsokken onder een net pak. Van die dikke badstof exemplaren.

Maar daar denken de grootste ontwerpers ter wereld – Gucci, Prada, Tommy Hilfiger – inmiddels weer heel anders over. Hun webshops barsten van de sportsokken: van witte klassiekers met het rode of blauwe randje tot kanariegele kousen. :wiz
Als het goed is zie je die sok zo min mogelijk. Als ik iets gek vind, is het iemand met een pantalon die net iets te kort is (met name tijdens het zitten). Dat staat zo kippig.
Er zit overigens ook nog een kledingzaak in 'Stalland'. Hoe die heet weet ik even niet. Maar dat zal voor de meesten te ver in een uithoek zijn.
Den Engelsman & Van Driel.
Plaats reactie