Ik zoek een net pak

aggieoudje
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door aggieoudje »

Mijn vader gaat ook altijd naar Ottevanger!
Zelfs voor de bruiloften van zijn zonen, prima en nette pakken!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Orchidee »

Ottevanger:
Dat vond mijn vader (al bijna 14 jaar geleden overleden) al een flutzaak en ouderwets dus probeer manlief daar zeker niet heen te sturen
Idd. Jac Hensen of C&A

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33190
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Lilian1975 schreef:
Tiberius schreef:
Luther schreef:Ottevanger, Ridderkerk!
Deze week nog geweest. Gewoon een zelfde pak als onder de ons bekende zaken, maar dan aanzienlijk goedkoper.
Wel heel gedateerd en mindere kwaliteit hoor.
Nou echt niet. Zeker de laatste jaren ook echt wel wat hippere modellen. Nette pakken, maar niet van dje italiaanse flutmodellen... En die kwaliteit? Ach KLEIN MODE peperduur, maar dat pak ging niet langer mee als die van Ottevanger.
Jij liever dan ik, in ieder geval.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10568
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Ad Anker »

Ottevanger is uitstekend. Goed en goedkoop!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33190
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Tiberius »

Ad Anker schreef:Ottevanger is uitstekend. Goed en goedkoop!
Goedkoop wel inderdaad. Goed? :nonnon
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:Ottevanger is uitstekend. Goed en goedkoop!
Zeg Ad, zoek jij het niet dichter bij huis? Dat scheelt ook nog benzine. :D :haha
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door merel »

Ambtenaar schreef:Suit Supply
Inderdaad, hippe pakken voor een leuke prijs
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door liz boer »

Orchidee schreef:Ottevanger:
Dat vond mijn vader (al bijna 14 jaar geleden overleden) al een flutzaak en ouderwets dus probeer manlief daar zeker niet heen te sturen Afbeelding
Idd. Jac Hensen of C&A Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
C&A heeft juist flodderpakken is onze ervaring :)
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Nathanaël
Berichten: 1051
Lid geworden op: 17 mei 2018, 12:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Nathanaël »

Ik haal eigenlijk mijn pakken altijd bij Jac Hensen (in mijn geval Ede of Veenendaal) en heb daar nog nooit spijt van gehad. C&A zou ik absoluut niet aanraden, behalve als je gaat voor heel goedkoop. De kwaliteit is echter gewoon heel slecht, ook vanwege het materiaal. Heb er ook nog nooit een pak van gehad dat lekker zit.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23794
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door refo »

Nathanaël schreef:Ik haal eigenlijk mijn pakken altijd bij Jac Hensen (in mijn geval Ede of Veenendaal) en heb daar nog nooit spijt van gehad. C&A zou ik absoluut niet aanraden, behalve als je gaat voor heel goedkoop. De kwaliteit is echter gewoon heel slecht, ook vanwege het materiaal. Heb er ook nog nooit een pak van gehad dat lekker zit.
Canda is inderdaad niet veel, maar Westbury is prima. En of het lekker zit: dan moet je beter passen.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Dodo »

Mijn man laat zijn pakken op maat maken in Hongkong. Elk jaar maakt zo'n kleermaker een ronde door Europa met koffers vol stalen. Hij meet je op, je kiest de stof en een week of wat later komt je nieuwe pak over de post. De prijzen zijn redelijk. Mijn man wil niet anders meer, de pakken zitten erg goed en de stoffen dragen heel fijn. Ook de overhemden laat hij doen, daar is hij ook erg tevreden over.
Het enige is dat die man standaard je initialen in de manchet laat borduren, en dat wil mijn man liever niet maar hij vergeet het te zeggen of het komt niet over. Verder zeer tevreden.
Maar daar heeft VanEwijk nu niet veel aan uiteraard.
Nathanaël
Berichten: 1051
Lid geworden op: 17 mei 2018, 12:58

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Nathanaël »

refo schreef:
Nathanaël schreef:Ik haal eigenlijk mijn pakken altijd bij Jac Hensen (in mijn geval Ede of Veenendaal) en heb daar nog nooit spijt van gehad. C&A zou ik absoluut niet aanraden, behalve als je gaat voor heel goedkoop. De kwaliteit is echter gewoon heel slecht, ook vanwege het materiaal. Heb er ook nog nooit een pak van gehad dat lekker zit.
Canda is inderdaad niet veel, maar Westbury is prima. En of het lekker zit: dan moet je beter passen.
Het feit dat het niet lekker zit heeft meer te maken met het feit dat de pakken van polyester worden gemaakt, niet met de maat of de pasvorm. Ik heb wel eens vaker kleren gekocht die wel lekker zitten, dus ik denk dat ik weet wat kleding passen is.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23794
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door refo »

Nou ja. Als je polyester niks vindt, dan koop je het toch niet?
Bij Westbury worden overigens meestal andere materialen gebruikt.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door Mannetje »

merel schreef:
Ambtenaar schreef:Suit Supply
Inderdaad, hippe pakken voor een leuke prijs
Zou ik nimmer heengaan vanwege de afschuwelijke reclames.
-
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Ik zoek een net pak

Bericht door eilander »

Dodo schreef:Mijn man laat zijn pakken op maat maken in Hongkong. Elk jaar maakt zo'n kleermaker een ronde door Europa met koffers vol stalen. Hij meet je op, je kiest de stof en een week of wat later komt je nieuwe pak over de post. De prijzen zijn redelijk. Mijn man wil niet anders meer, de pakken zitten erg goed en de stoffen dragen heel fijn. Ook de overhemden laat hij doen, daar is hij ook erg tevreden over.
Het enige is dat die man standaard je initialen in de manchet laat borduren, en dat wil mijn man liever niet maar hij vergeet het te zeggen of het komt niet over. Verder zeer tevreden.
Maar daar heeft VanEwijk nu niet veel aan uiteraard.
Wel bijzonder... Ik ben dan stiekem nieuwsgierig waar ik aan moet denken als het gaat om een 'redelijke prijs'. Dat is voor iedereen heel verschillend, weet ik.
Plaats reactie