HSV Bijbel Edge Line

Plaats reactie
Broeder Raspoetin
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2018, 12:14

HSV Bijbel Edge Line

Bericht door Broeder Raspoetin »

Ik heb de Herziene Statenvertaling in de editie Edge Line gekregen, maar bij dien komt de brochering aan de bovenkant van de boekrug vanzelf van de binding los, zodat het goude boekblok aan diens slechte (lengte)zijde er bolrond uitziet; daarentegen is de onderkant van de binding helemaal goed uitgewerkt.

Het geldt de allerlaatste exemplaren, misschien ook show-exemplaren, weet niet.
Deze kwestie is er niet bij mijn SV Edge Line daarentegen, noch bij andere in mijn bezit zijnde Edge Lines.

Kan iemand, die deze editie in bezit heeft mij mededelen of zijn/haar bijbel er zodanig uitziet als deze mijne? Of zijn onvolwaardige boeken aan me verkocht?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: HSV Bijbel Edge Line

Bericht door helma »

Berichtje sturen naar uitgever. Wij kwamen er na een jaar achter dat er een paar hoofdstukken miste in een zakbijbel. Kregen zo een nieuw exemplaar
Broeder Raspoetin
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2018, 12:14

Re: HSV Bijbel Edge Line

Bericht door Broeder Raspoetin »

helma schreef:Berichtje sturen naar uitgever. Wij kwamen er na een jaar achter dat er een paar hoofdstukken miste in een zakbijbel. Kregen zo een nieuw exemplaar
Dat is gedaan, en folgens hen zijn dat geen volwaardige exemplaren. Maar omdat deze editie uitverkocht is en er geen planen zijn voor zijn herdruk, kan ik geen ander exemplar verkrijgen. Het is oké, geen tregedie, maar ik ben alleen gewoon benieuwd of andere kopers hetzelfde euvel aan hun Edge Lined HSV (de dikste van alle) hebben kunnen constateren.
Plaats reactie