Waar denk je op dit moment aan? [4]

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Dodo »

En naast je bed een glas water en een paar pottertjes of andere kleine dropjes.
-DIA-
Berichten: 32706
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef:
Vorst schreef:Beterschap.
Dank u. Intussen heb ik de paracetamol gelukkig gevonden.
Hoe gaat het nu met je DIA? Het klinkt als een vervelend virus, je hoort van meer mensen dat ze ermee overvallen worden.
Misschien een handige tip, leg een halve strip paracetamol in het kastje in de badkamer en eentje in het laadje van je nachtkastje, als je dat hebt.
Niks vervelender om snachts wakker te worden vanwege pijn en dan te moeten zoeken naar een pijnstiller.
Vannacht redelijk wat pijn. Ik heb vannacht 1 paracetamol ingenomen (ik ben niet zo scheutig met paracetamol).
Liggen is lastig, zitten ook, dus ja... Ik heb voor straks een afspraak met een plaatsvervangend huisarts. Beetje jammer dat ik nu een 'vreemde' krijg, maar we gaan er maar van uit dat hij of zij kundig is.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mara »

-DIA- schreef: Vannacht redelijk wat pijn. Ik heb vannacht 1 paracetamol ingenomen (ik ben niet zo scheutig met paracetamol).
Liggen is lastig, zitten ook, dus ja... Ik heb voor straks een afspraak met een plaatsvervangend huisarts. Beetje jammer dat ik nu een 'vreemde' krijg, maar we gaan er maar van uit dat hij of zij kundig is.
Het beste is om te starten met 1.000 mg pmol en dan na 6-8 uur nogmaals (bij erge pijn. Je moet nl. een spiegel opbouwen in het bloed.
Vuistregel is max. 4.000 mg per dag.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32706
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef: Vannacht redelijk wat pijn. Ik heb vannacht 1 paracetamol ingenomen (ik ben niet zo scheutig met paracetamol).
Liggen is lastig, zitten ook, dus ja... Ik heb voor straks een afspraak met een plaatsvervangend huisarts. Beetje jammer dat ik nu een 'vreemde' krijg, maar we gaan er maar van uit dat hij of zij kundig is.
Het beste is om te starten met 1.000 mg pmol en dan na 6-8 uur nogmaals (bij erge pijn. Je moet nl. een spiegel opbouwen in het bloed.
Vuistregel is max. 4.000 mg per dag.
Goed om te weten, dank voor de info. Ik wacht even af was de arts straks zegt. Misschien heeft hij of zij wat anders. Ik weet ook niet waardoor dit veroorzaakt wordt. Werd er gistermorgen mee wakker, en wordt er niet beter op.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Dodo »

-DIA- schreef:
Mara schreef:
-DIA- schreef:
Vorst schreef:Beterschap.
Dank u. Intussen heb ik de paracetamol gelukkig gevonden.
Hoe gaat het nu met je DIA? Het klinkt als een vervelend virus, je hoort van meer mensen dat ze ermee overvallen worden.
Misschien een handige tip, leg een halve strip paracetamol in het kastje in de badkamer en eentje in het laadje van je nachtkastje, als je dat hebt.
Niks vervelender om snachts wakker te worden vanwege pijn en dan te moeten zoeken naar een pijnstiller.
Vannacht redelijk wat pijn. Ik heb vannacht 1 paracetamol ingenomen (ik ben niet zo scheutig met paracetamol).
Liggen is lastig, zitten ook, dus ja... Ik heb voor straks een afspraak met een plaatsvervangend huisarts. Beetje jammer dat ik nu een 'vreemde' krijg, maar we gaan er maar van uit dat hij of zij kundig is.
Je kunt gerust wel scheutig zijn met paracetamol. Sowieso moet je er per keer twee van 500 mg innemen, anders is het te weinig. En dan kun je dat rustig nog twee of drie keer doen op een dag.
Voor veel ernstige aandoeningen schrijven artsen ook paracetamol voor, acht per dag is een normale dosis als je veel pijn hebt.
-DIA-
Berichten: 32706
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Heer doctor constateerde een flinke peesontsteking, wat volgens hem wel eens 3 weken kon duren...
Ik krijg Paracetamol in de vorm van bruistabletten en Voltaren zalf. Hopelijk mag dat helpen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door samanthi »

-DIA- schreef:Heer doctor constateerde een flinke peesontsteking, wat volgens hem wel eens 3 weken kon duren...
Ik krijg Paracetamol in de vorm van bruistabletten en Voltaren zalf. Hopelijk mag dat helpen.
Sterkte hoor!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Koninklijk
Inactief
Berichten: 109
Lid geworden op: 20 nov 2017, 12:10
Locatie: midden nederland

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Koninklijk »

Dat dit een heel fijn forum is, iedereen bedankt, vooral de moderators want zonder hen geen forum :fleur
Jezus kreeg wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend .
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mara »

Koninklijk schreef:Dat dit een heel fijn forum is, iedereen bedankt, vooral de moderators want zonder hen geen forum :fleur
Zonder de forummers ook niet. :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33202
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Tiberius »

Koninklijk schreef:Dat dit een heel fijn forum is, iedereen bedankt, vooral de moderators want zonder hen geen forum :fleur
:garde
Sheba
Inactief
Berichten: 1997
Lid geworden op: 23 okt 2013, 21:48

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Sheba »

Dat er nu 117 mensen actief zijn op het forum, om 10 uur s’avonds :quoi
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Vorst »

Sheba schreef:Dat er nu 117 mensen actief zijn op het forum, om 10 uur s’avonds :quoi
Volgens mijn scherm maar 5 :bobo
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door samanthi »

Vorst schreef:
Sheba schreef:Dat er nu 117 mensen actief zijn op het forum, om 10 uur s’avonds :quoi
Volgens mijn scherm maar 5 :bobo
Nu zeven hihi
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
joy
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jun 2012, 20:37

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door joy »

75 online op forumoverzicht, wel veel!
Wie overwint, zal over de tweede dood geen schade lijden.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Terri »

Wellicht is er ergens iets spannends gebeurt en verwachten ze hier reacties...... :jongle
Plaats reactie