Waar denk je op dit moment aan? [4]

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Onze dominee... hij is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1471
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Jeremiah »

-DIA- schreef:Onze dominee... hij is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Wat is er aan de hand met de dominee?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Jeremiah schreef:
-DIA- schreef:Onze dominee... hij is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Wat is er aan de hand met de dominee?
Ik weet niet of dat inbreuk zal maken in de privacy? Anders moet dit bericht beter (deels) verwijderd worden.
Hij zou worden geholpen aan de prostaat. Dat kan onschuldig zijn, maar er kan soms ook meer achter zitten.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Dodo »

Er is een vijftienjarige meisje uit Waarder vermist. Voorbede wordt gevraagd. Onvoorstelbaar wat een zorg dat moet geven bij de familie.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Dodo »

Dodo schreef:Er is een vijftienjarige meisje uit Waarder vermist. Voorbede wordt gevraagd. Onvoorstelbaar wat een zorg dat moet geven bij de familie.
En ze is gelukkig weer gevonden.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mara »

Aan de moeder van Meghan Markle, die helemaal alleen bij de bruiloft van haar dochter was.
Ook bij koninklijke huwelijken is de gebrokenheid van het leven vaak zichtbaar.
Drie van de vier kinderen van koningin Elizabeth gescheiden, en dan spreekt de bisschop over de kracht van de liefde, die alles kan overwinnen.
Maar gelukkig is het een prachtige dag, zonovergoten, met heel veel blijde mensen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Hendrien »

Mara schreef:Aan de moeder van Meghan Markle, die helemaal alleen bij de bruiloft van haar dochter was.
Ook bij koninklijke huwelijken is de gebrokenheid van het leven vaak zichtbaar.
Drie van de vier kinderen van koningin Elizabeth gescheiden, en dan spreekt de bisschop over de kracht van de liefde, die alles kan overwinnen.
Maar gelukkig is het een prachtige dag, zonovergoten, met heel veel blijde mensen.
En deze zoon trouwt met een gescheiden vrouw. Eerlijk gezegd heb ik erg weinig met het Engelse koningshuis.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mara »

Hendrien schreef:
Mara schreef:Aan de moeder van Meghan Markle, die helemaal alleen bij de bruiloft van haar dochter was.
Ook bij koninklijke huwelijken is de gebrokenheid van het leven vaak zichtbaar.
Drie van de vier kinderen van koningin Elizabeth gescheiden, en dan spreekt de bisschop over de kracht van de liefde, die alles kan overwinnen.
Maar gelukkig is het een prachtige dag, zonovergoten, met heel veel blijde mensen.
En deze zoon trouwt met een gescheiden vrouw. Eerlijk gezegd heb ik erg weinig met het Engelse koningshuis.
Ook dat ja, maar dat gebeurt tegenwoordig ook in refokringen.
Ooit moest er een koning aftreden, omdat hij met een - tweemaal gescheiden - Amerikaanse vrouw wilde trouwen.
Sinds ik The Crown heb gezien, ben ik hen wel anders gaan bekijken.
Ik heb veel bewondering gekregen voor koningin Elizabeth, die door de jaren heen standvastig en stabiel is gebleven, er kleeft geen enkel schandaal aan haar.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door DDD »

Eens.
Wet en Evangelie
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 mar 2018, 20:57

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Wet en Evangelie »

Ik denk momenteel aan de verscheurde gemeente van de Ger.Gem.in Ned. te Opheusden en aan de classisvergadering van Oost die donderdagavond gehouden is.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Dodo »

Op facebook kom ik foto's tegen van de Urker dag, afgelopen zaterdag. Het ziet er bijzonder kleurrijk uit, heel leuk.
Onze kleinkinderen hebben Urkse wortels, via de andere familie, dus ik heb er wat meer belangstelling voor. Het zou zo maar kunnen dat de kleintjes over een paar jaar daar ook rondlopen in kleine klederdracht.
Gebruikersavatar
Vagari
Berichten: 657
Lid geworden op: 15 aug 2014, 22:12

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Vagari »

Aan hersenen. Ze zijn stof en zullen vergaan met al de kennis daarin opgeslagen. Maar de kennis van de ziel zal eeuwig zijn. Mattheüs 25.

De Heere heeft één van mijn broertjes het ziekenhuis in geslagen. Zaterdag is hij op de neurologie terecht gekomen. Verschillende bloeduitstortingen in zijn hersenen nadat hij enorm hard met zijn hoofd op het beton is gevallen. Waarschijnlijk enige blijvende schade al is het nog niet duidelijk hoe erg het precies is. Hij laat hem niet gaan.
Wat is Zijn werking hooggeducht,
Hetzij Hij 't mensdom met Zijn zegen
Bezoekt, of met Zijn strenge tucht!


Zal er voor hem ook een Uitlegger zijn? Één uit duizend? Zonder dat hij er zelf om vraagt.
Laatst gewijzigd door Vagari op 28 mei 2018, 13:29, 2 keer totaal gewijzigd.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door eilander »

Tjonge... sterkte hoor!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door refo »

Vagari schreef:Aan hersenen. Ze zijn stof en zullen vergaan met al de kennis daarin opgeslagen. Maar de kennis van de ziel zal eeuwig zijn. Mattheüs 25.

De Heere heeft één van mijn broertjes het ziekenhuis in geslagen. Zaterdag is hij op de neurologie terecht gekomen. Verschillende bloeduitstortingen in zijn hersenen nadat hij enorm hard met zijn hoofd op het beton is gevallen. Waarschijnlijk enige blijvende schade al is het nog niet duidelijk hoe erg het precies is. Hij laat hem niet gaan.
Wat is Zijn werking hooggeducht,
Hetzij Hij 't mensdom met Zijn zegen
Bezoekt, of met Zijn strenge tucht!


Zal er voor hem ook een Uitlegger zijn? Één uit duizend? Zonder dat hij er zelf om vraagt.
Ondanks alle zorgen die dat geeft, moet je wel een beetje voorzichtig zijn met je formuleringen over God.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door -DIA- »

Ik denk aan het hete koekblik dat me straks moet vervoeren naar 's lands grootste kruidenier. Geen airco, en staat al een hele tijd in de volle zon. Ik denk dus dat het daarbinnen behoorlijk warm zal zijn...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie