Kleine ergernissen [4]

-DIA-

Re: Kleine ergernissen [4]

Berichtdoor -DIA- » 12 Feb 2020, 15:37

Hendrien schreef:
Piet Puk schreef:Personen op Refoforum die onder een Bijbelse naam of van een overleden predikant posten. Ik zie straks nog iemand komen die onder Kajafas, Judas, Pilatus o.i.d. gaat posten.

+1

Dan is Pietje Puk een prima naam voor op het Forum! Ik vind het een opgewekt figuuur... En bijv. Salomo met een plaatje van Dagobert Duck vind ik echt niet kunnen

Vroeger had onze stadsgenoot en postbode, Gijs83, een avatar met Gijs Gans als postbode... Ik heb er me nooit aan geërgerd...

Mara

Berichtdoor Mara » 12 Feb 2020, 16:06

-DIA- schreef:Vroeger had onze stadsgenoot en postbode, Gijs83, een avatar met Gijs Gans als postbode... Ik heb er me nooit aan geërgerd...

Neeee, ik ook nooit. Gijs was altijd leuk met zijn weetjes.
Hij fleurde het forum op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

Hendrien

Berichtdoor Hendrien » 12 Feb 2020, 16:09

-DIA- schreef:
Hendrien schreef:
Piet Puk schreef:Personen op Refoforum die onder een Bijbelse naam of van een overleden predikant posten. Ik zie straks nog iemand komen die onder Kajafas, Judas, Pilatus o.i.d. gaat posten.

+1

Dan is Pietje Puk een prima naam voor op het Forum! Ik vind het een opgewekt figuuur... En bijv. Salomo met een plaatje van Dagobert Duck vind ik echt niet kunnen

Vroeger had onze stadsgenoot en postbode, Gijs83, een avatar met Gijs Gans als postbode... Ik heb er me nooit aan geërgerd...

Op zich vind ik Dagobert ook niet zo'n probleem, maar hij noemt zich Salomo. Die combinatie vind ik gewoon niet zo fijn.

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » 12 Feb 2020, 16:09

Mara schreef:
-DIA- schreef:Vroeger had onze stadsgenoot en postbode, Gijs83, een avatar met Gijs Gans als postbode... Ik heb er me nooit aan geërgerd...

Hij was wel recht door zee, maar te diep door discussiëren kon of wilde hij niet. Hij was wel, om zo te zeggen, een 'man des vredes'.

Piet Puk

Berichtdoor Piet Puk » 12 Feb 2020, 16:58

Mijn kleine ergernis is inmiddels forse omvang aan het aannemen. Er is volgens mij geen enkel topic die niet wordt vervuild door een ingeving van deze of gene die zijdelings wel met het topic te maken heeft, maar daarna een heel eigen leven gaat leiden.

Valcke

Berichtdoor Valcke » 12 Feb 2020, 18:32

Piet Puk schreef:Mijn kleine ergernis is inmiddels forse omvang aan het aannemen. Er is volgens mij geen enkel topic die niet wordt vervuild door een ingeving van deze of gene die zijdelings wel met het topic te maken heeft, maar daarna een heel eigen leven gaat leiden.

Je bent niet de enige die zich hieraan stoort.
De topicvastheid is op dit forum ver te zoeken.

Mara

Berichtdoor Mara » 12 Feb 2020, 19:16

Valcke schreef:
Piet Puk schreef:Mijn kleine ergernis is inmiddels forse omvang aan het aannemen. Er is volgens mij geen enkel topic die niet wordt vervuild door een ingeving van deze of gene die zijdelings wel met het topic te maken heeft, maar daarna een heel eigen leven gaat leiden.

Je bent niet de enige die zich hieraan stoort.
De topicvastheid is op dit forum ver te zoeken.

Op zich gebeurt dat in een normaal gesprek ook weleens.
Ik vind het minder prettig (ergeren is een te groot woord) als je een vraag stelt en 2 minuten later komt er een antwoord in de trant van:
Heb je op internet gekeken? Heb je de kanttekeningen gelezen?
Dat kan ik zelf ook bedenken. :)
Of je vraag wordt niet serieus genomen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

DDD

Berichtdoor DDD » 12 Feb 2020, 20:24

-DIA- schreef:
Mara schreef:

Hij was wel recht door zee, maar te diep door discussiëren kon of wilde hij niet. Hij was wel, om zo te zeggen, een 'man des vredes'.

Dat sluit elkaar overigens in het algemeen niet uit. Christenen zijn allemaal mensen die de vrede najagen. Maar daarom kun je ook wel duidelijk van mening verschillen. In liefde, wel te verstaan.

refo

Berichtdoor refo » 12 Feb 2020, 21:55

-DIA- schreef:
Hendrien schreef:

+1

Dat was Donald Duck.

refo

Berichtdoor refo » 12 Feb 2020, 21:57

Dat is de charme van refoforum.

Christen

Berichtdoor Christen » 12 Feb 2020, 22:24

Grappig topic. Mens erger je niet aan Pukelius Gans. Hij komt uit het zuiden vliegen en ga daarom 3 stappen terug in de tijd. Heb ff geduld.. de monteur komt. Als je 6 gooit, zing je het Zeeuwse volkslied. Geen dierbaarder plek voor Pukelius op aard'... dan de bossen van Donald Duck. Dia wint, want die ergert zich niet. Dus de bokaal is voor Dia. Ja, waarom heet ik Christen.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther

Dodo

Berichtdoor Dodo » 20 Feb 2020, 18:09

Begin december een verzoek per e-mail gedaan aan een reformatorische stichting, vandaag pas antwoord. Dat is toch wel traag hoor. Hoe werkt zo'n administratie dan, vraag ik me af.

Herman

Berichtdoor Herman » 20 Feb 2020, 18:23

Is de beantwoording door een professional of een vrijwilliger gedaan?

Dodo

Berichtdoor Dodo » 20 Feb 2020, 18:26

Herman schreef:Is de beantwoording door een professional of een vrijwilliger gedaan?

Geen idee. Als ik aan info@stichting.nl mail, mag ik toch verwachten dat er af en toe naar gekeken wordt? Maakt het uit of het een vrijwilliger is of niet?
Het is grote stichting, niet een klein onbekend spulletje.

DDD

Berichtdoor DDD » 20 Feb 2020, 19:39

Ik lees tien keer per dag dat Jantje een forumpauze heeft genomen. Het nieuwtje is er om meerdere redenen vanaf.
Laatst gewijzigd door DDD op 20 Feb 2020, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Overige”