Vraag (algemeen)

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vraagje

Bericht door Mara »

Ik hoor van mijn kinderen en ook andere familieleden die op FB zitten, dat het uit raakt.
Er is steeds minder aktiviteit.
Ik hoorde op de radio dat msn vandaag 20 jaar geleden bruikbaar werd gesteld.
Wie kent het nog. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vraagje

Bericht door refo »

Ik denk dat die 'kinderen en overige familieleden' daar weinig van merken. Inderdaad daalt dagelijks facebook-gebruik met 10% tov 2018. Maar of je zo'n percentage als gebruiker in de gaten hebt?
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Vraagje

Bericht door FlyingEagle »

Mara schreef:Ik hoor van mijn kinderen en ook andere familieleden die op FB zitten, dat het uit raakt.
Er is steeds minder aktiviteit.
Ik hoorde op de radio dat msn vandaag 20 jaar geleden bruikbaar werd gesteld.
Wie kent het nog. :)
Wij zaten vroeger dagelijks achter de pc op MSN niemand die daar tegen waarschuwde.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vraagje

Bericht door Bezorgd »

Ah nu weet ik dus ook wie Arja is ;)
DDD
Berichten: 28485
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

refo schreef:Ik denk dat die 'kinderen en overige familieleden' daar weinig van merken. Inderdaad daalt dagelijks facebook-gebruik met 10% tov 2018. Maar of je zo'n percentage als gebruiker in de gaten hebt?
Ik verwacht dat het gebruik bij zestigplussers toeneemt. Maar mensen onder de 30 gebruiken het maar beperkt, in mijn beleving.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Jantje »

Bezorgd schreef:Ah nu weet ik dus ook wie Arja is ;)
Ik geloof dat ik het ook weet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Vraagje

Bericht door helma »

Weet iemand een christelijke psycho somatische fysiotherapeut? Liefst een beetje in de buurt van Veenendaal
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Vraagje

Bericht door Gritje »

helma schreef:Weet iemand een christelijke psycho somatische fysiotherapeut? Liefst een beetje in de buurt van Veenendaal
Weet je huisarts niet iemand of via de npv. Ik heb eerst gegoogled wat het voor therapie was, geeft het bij ons in de buurt de cesartherpeut van onze zoon aan. Deze is niet christelijk maar misschien kun je daar op zoeken?
crossmountain
Berichten: 530
Lid geworden op: 15 jan 2019, 16:19

Re: Vraagje

Bericht door crossmountain »

helma schreef:Weet iemand een christelijke psycho somatische fysiotherapeut? Liefst een beetje in de buurt van Veenendaal
Waarom zoek je persé een Christelijke?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door helma »

crossmountain schreef:
helma schreef:Weet iemand een christelijke psycho somatische fysiotherapeut? Liefst een beetje in de buurt van Veenendaal
Waarom zoek je persé een Christelijke?
Een fysio hoeft niet christelijk te zijn. Maar als het een combi is met psychische hulpverlening dan denk ik niet dat ik veel vertrouwen heb in iemand die niet weet hoe zeer je psyche verweven kan zijn met je geestelijk leven.
Zonnebloem
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2019, 09:52

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door Zonnebloem »

helma schreef:
crossmountain schreef:
helma schreef:Weet iemand een christelijke psycho somatische fysiotherapeut? Liefst een beetje in de buurt van Veenendaal
Waarom zoek je persé een Christelijke?
Een fysio hoeft niet christelijk te zijn. Maar als het een combi is met psychische hulpverlening dan denk ik niet dat ik veel vertrouwen heb in iemand die niet weet hoe zeer je psyche verweven kan zijn met je geestelijk leven.
Je zou ook een goede christelijke psych. kunnen nemen. En een invoelende fysio, die dan missch. geen christen is. Dan heb je ook een mooie combinatie.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Vraagje

Bericht door helma »

Ja, dat heb ik ook al bedacht.
Eigenlijk heb ik ook niet zoveel vertrouwen (meer) in christelijke hulpverlening.
DDD
Berichten: 28485
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Ik weet wel een christelijke haptotherapeut. Tamelijk evangelisch, maar goed.
crossmountain
Berichten: 530
Lid geworden op: 15 jan 2019, 16:19

Re: Vraagje

Bericht door crossmountain »

Als je buiten de biblebelt woont heb je niet de luxe om overal een Christelijke variant voor te kiezen.
Ik heb heel goede ervaring met "seculiere" hulpverlening. Je kan zelfs met ze over de preek praten!
Het altijd maar een Christelijke variant van te zoeken is ook niet getuigend naar anderen toe. Juist met een hulpvelener heb je een vertouwensband en is het mooi om iets van je geloof te delen. Net zo als Christelijke kraamzorg. Zou ik nooit voor kiezen. Het is juist mooi om een seculier iemand deelgenoot te maken voor een paar dagen in je gezin!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Vraagje

Bericht door Zita »

crossmountain schreef:Als je buiten de biblebelt woont heb je niet de luxe om overal een Christelijke variant voor te kiezen.
Ik heb heel goede ervaring met "seculiere" hulpverlening. Je kan zelfs met ze over de preek praten!
Het altijd maar een Christelijke variant van te zoeken is ook niet getuigend naar anderen toe. Juist met een hulpvelener heb je een vertouwensband en is het mooi om iets van je geloof te delen. Net zo als Christelijke kraamzorg. Zou ik nooit voor kiezen. Het is juist mooi om een seculier iemand deelgenoot te maken voor een paar dagen in je gezin!
Het ligt eraan hoe onderscheidend christelijke zorg is (een christelijke orthodontist maakt niet zo heel veel verschil, denk ik) en hoe kwetsbaar je op dat moment zelf bent. En christelijke kraamzorg: het hangt er ook weer vanaf hoeveel kleine kinderen er thuis rondspringen.
Ik zou dus niet zomaar willen zeggen dat het een wet is dat je in deze gevallen iedere gelegenheid om te getuigen moet aangrijpen. Soms kun je het gewoon niet.
Plaats reactie