Vraag (algemeen)

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vraagje

Bericht door Lilian1975 »

Hendrikus schreef:
Lilian1975 schreef:Wie is bekend bij landgoed landgoed mariënwaerdt. En weet dus of je daar met een hondje kan wandelen. En of je een beetje langer kan wandelen dan 5 km?
Als het wat droger wordt van de week willen we het eens proberen daar.....
Routes genoeg toch? https://www.marienwaerdt.nl/landgoed/wa ... n-fietsen/
Dank je...
Ik bedoel eigenlink zijn het routes die je gemakkelijk loopt zonder dat je hond gelijk weer in bad moet omdat het bijvoorbeeld modderige paden zijn? Anders ga ik nl zonder hond. En is het echt lekker lopen daar. Ondanks grijs en nat weer. Of kan ik beter ergens anders natuur opzoeken. En wat moet je daar echt gezien hebben. Wat is het mooist... . Bij de Linge denk ik altijd. Voirjaar is het mooist. Vandaar.

Maarzie dat Philpot al een deel beantwoord. Super. Die klompenmaker kan ik dus beter zonder hond doen :)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Goede en betaalbare videograaf voor bruiloft gezocht in dit najaar.
Voor vragen en meer info graag een pb sturen!
Bvhd!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door Bertiel »

Orchidee schreef:Goede en betaalbare videograaf voor bruiloft gezocht in dit najaar.
Voor vragen en meer info graag een pb sturen!
Bvhd!
https://www.marryu.nl/
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Cornelia83
Berichten: 274
Lid geworden op: 24 okt 2020, 19:39

Re: Vraagje

Bericht door Cornelia83 »

Orchidee schreef:Goede en betaalbare videograaf voor bruiloft gezocht in dit najaar.
Voor vragen en meer info graag een pb sturen!
Bvhd!

https://www.puursaar.nl/
Anne- Saar Kunz(dochter dr Kunz) en
haar vriendin Joanne Kooiman leggen bruiloften vast op foto en video.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Vraagje

Bericht door Forummer »

Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vraagje

Bericht door Ambtenaar »

Volgens mij mag je helemaal niet downloaden van YouTube.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Forummer schreef:Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
Je kunt een youtube naar mp3 converter gebruiken. Dan kun je, vermoed ik, gewoon google playmusic gebruiken.
newton
Berichten: 680
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Vraagje

Bericht door newton »

Forummer schreef:Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
youtube-dl is een goede optie. Ik gebruik het voornamelijk onder linux of os-x, maar het is ook voor windows verkrijgbaar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraagje

Bericht door Tiberius »

Forummer schreef:Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
Ik gebruik altijd deze website: https://ytmp3.cc/
Maar weet niet of hij over de 90 minuten heen kan.

Edit: nee ik zie het al: maximaal 1 uur.
ejvl
Berichten: 5738
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door ejvl »

Forummer schreef:Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
Volgens mij is dit ook illegaal.
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door Forummer »

ejvl schreef:
Forummer schreef:Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
Volgens mij is dit ook illegaal.
Waarom zou dat illegaal zijn dan?
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
ejvl
Berichten: 5738
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door ejvl »

Forummer schreef:
ejvl schreef:
Forummer schreef:Weet iemand een goede ( liefst android of anders voor Windows 10) app waarmee ik YouTube preken kan downloaden, liefst als MP3 ?

Ik heb er 1 die werkt prima voor muziek, maar kan slechts 90 minuten aan. Aangezien veel oudere preken als kerkdienst inclusief inleidend orgelspel enz op YouTube staan gaan die ruim over de 90 minuten heen.
Volgens mij is dit ook illegaal.
Waarom zou dat illegaal zijn dan?
YouTube is covered by US copyright law, which means that no matter where you watch from, that's the law it falls under. As per US law, any sort of conversion or download of copyrighted material, whether it's as MP3, MP4 or something else entirely – is illegal. The keyword here is copyrighted though.

Uit de youtube voorwaarden :
You shall not download any content unless you see a 'download' or similar link displayed by YouTube on the Service for that content. You shall not copy, reproduce, distribute, transmit, broadcast, display, sell, license, or otherwise exploit any content for any other purposes without the prior written consent of YouTube or the respective licensors of the content."

Las ik
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

De Twittervolgers van Refoforum suggereerden om te vragen welke boeken Twitteraar du Marxi Van Voorthuizen in zijn boekenkast zou moeten hebben staan. Helpen jullie hem een handje?
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4066
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Vraagje

Bericht door Maanenschijn »

Piet Puk schreef:De Twittervolgers van Refoforum suggereerden om te vragen welke boeken Twitteraar du Marxi Van Voorthuizen in zijn boekenkast zou moeten hebben staan. Helpen jullie hem een handje?
Het merg van het Evangelie - Edward Fisher
De zaligsprekingen - Thomas Watson
Minimaal een paar van - Martin Loyd Jones
Bij brood en beker - John Owen
Als zonde ons omringt - John Owen
Christus ons alles - R.M. MacCheyne
Leer mij uw lijden recht betrachten - C.H. Spurgeon
De godvruchtige avondmaalganger - Petrus Immens

Deze bloemlezing als aanbevelingen uit mijn fysieke bieb. Mij digitale bieb laat ik maar even rusten.

Geef jij het even door op Twitter, Piet?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

Maanenschijn schreef:
Piet Puk schreef:De Twittervolgers van Refoforum suggereerden om te vragen welke boeken Twitteraar du Marxi Van Voorthuizen in zijn boekenkast zou moeten hebben staan. Helpen jullie hem een handje?
Het merg van het Evangelie - Edward Fisher
De zaligsprekingen - Thomas Watson
Minimaal een paar van - Martin Loyd Jones
Bij brood en beker - John Owen
Als zonde ons omringt - John Owen
Christus ons alles - R.M. MacCheyne
Leer mij uw lijden recht betrachten - C.H. Spurgeon
De godvruchtige avondmaalganger - Petrus Immens

Deze bloemlezing als aanbevelingen uit mijn fysieke bieb. Mij digitale bieb laat ik maar even rusten.

Geef jij het even door op Twitter, Piet?
Ze lezen ongetwijfeld mee(heb ik gemerkt), dus dat komt vast goed.
Plaats reactie