Vraag (algemeen)

Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Vraagje

Bericht door Gritje »

aggieoudje schreef:Ruim de helft van mijn meubels zijn van Ikea en ik ben er al 13 jaar heel blij mee! Toen ik op mezelf ging had ik wel spaarcentjes maar niet voor dure meubels dus Ikea een uitkomst. Maar ook nu zou ik het zo weer doen!
Ik hou van heerlijk struinen door de Ikea!

Mijn bank kwam overigens wel bij een duurdere meubelzaak vandaan en is een paar jaar geleden al vervangen, helemaal op! Duurder hoeft dus niet altijd beter te zijn!
Onze bank is 4 jaar oud komt nu ook van een duurdere meubelzaak vandaan maar de bekleding laat al op een plek los en is daar kapot. Ze zijn al wel een keer wezen kijken maar konden toen weinig doen om het te verbeteren.
De keuken hebben we van marktplaats, wel hebben we handige familie die wat kastjes kon aanpassen en we hadden al een keukenblad van 60 jaar oud.
Meestal kijken we eerst op marktplaats en bij de kringloopwinkel en als we helemaal niets kunnen vinden gaan we naar de ikea.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10445
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Vraagje

Bericht door Zita »

Binnenkort ga ik met een groepje collega's (ik denk dat we met 7 personen zijn) een projectje uitvoeren waarbij we allemaal tegelijkertijd in een document input gaan leveren. Hoe kan ik dat technisch realiseren? Googledocs is leuk, maar werkt volgens mij niet als je tegelijkertijd zit te wijzigen. Allemaal de input naar mij mailen zodat ik het vervolgens in het document verwerk, is misschien een beetje omslachtig. Hoe kan dat wel handig?
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Vraagje

Bericht door Roos2018 »

Zita schreef:Binnenkort ga ik met een groepje collega's (ik denk dat we met 7 personen zijn) een projectje uitvoeren waarbij we allemaal tegelijkertijd in een document input gaan leveren. Hoe kan ik dat technisch realiseren? Googledocs is leuk, maar werkt volgens mij niet als je tegelijkertijd zit te wijzigen. Allemaal de input naar mij mailen zodat ik het vervolgens in het document verwerk, is misschien een beetje omslachtig. Hoe kan dat wel handig?
Dropbox al geprobeerd?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraagje

Bericht door Tiberius »

Met Sharepoint kan dat probleemloos,
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Vraagje

Bericht door Boertje »

Kan dat tegenwoordig niet met office 365 voor bedrijven uitstekend?

https://products.office.com/nl-nl/micro ... ware?rtc=1
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraagje

Bericht door Tiberius »

Ja klopt, dat is SharePoint.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Vraagje

Bericht door J.C. Philpot »

Klopt inderdaad. Hier meer info daarover:

https://support.office.com/en-us/articl ... 2d26f564a4
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
ejvl
Berichten: 5738
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Vraagje

Bericht door ejvl »

Met Google docs kan het ook tegelijk. Je ziet real-time de wijzigingen van een ander.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10445
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Vraagje

Bericht door Zita »

Dank voor de ideeën!
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraagje

Bericht door Piet Puk »

Wie weet wat elementaire deductie is? Kreeg zojuist een bericht met dit woord erin. Via Google kwam ik er niet uit.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Vraagje

Bericht door J.C. Philpot »

.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 12 mar 2019, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraagje

Bericht door Tiberius »

Piet Puk schreef:Wie weet wat elementaire deductie is? Kreeg zojuist een bericht met dit woord erin. Via Google kwam ik er niet uit.
Elementaire logica, of basislogica, denk ik. Mogelijk vindt de berichtschrijver dat je iets beweert wat niet erg logisch is.
Maar je zou eigenlijk de context moeten geven, bijvoorbeeld één of twee zinnen, dan kunnen we het er wel uit opmaken.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Vraagje

Bericht door liz boer »

Gritje schreef:
aggieoudje schreef:Ruim de helft van mijn meubels zijn van Ikea en ik ben er al 13 jaar heel blij mee! Toen ik op mezelf ging had ik wel spaarcentjes maar niet voor dure meubels dus Ikea een uitkomst. Maar ook nu zou ik het zo weer doen!
Ik hou van heerlijk struinen door de Ikea!

Mijn bank kwam overigens wel bij een duurdere meubelzaak vandaan en is een paar jaar geleden al vervangen, helemaal op! Duurder hoeft dus niet altijd beter te zijn!
Onze bank is 4 jaar oud komt nu ook van een duurdere meubelzaak vandaan maar de bekleding laat al op een plek los en is daar kapot. Ze zijn al wel een keer wezen kijken maar konden toen weinig doen om het te verbeteren.
De keuken hebben we van marktplaats, wel hebben we handige familie die wat kastjes kon aanpassen en we hadden al een keukenblad van 60 jaar oud.
Meestal kijken we eerst op marktplaats en bij de kringloopwinkel en als we helemaal niets kunnen vinden gaan we naar de ikea.
Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe bank gekocht, echt leer... geen vlekje of beschadiging, met bezorgen dik onder de zeventig euro, bij de kringloop....
Als ik iets nodig heb kijk ik eerst even in de winkel,
Dat is fijn als je in een kringloop werkt.
Alle vrijwilligers krijgen 20 procent korting, dus ja je hebt dan echt nog weleens mooie spulletjes.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef:Wie weet wat elementaire deductie is? Kreeg zojuist een bericht met dit woord erin. Via Google kwam ik er niet uit.
Deductie is van algemeen naar specifiek redeneneren en met elementair wordt het basis/eenvoudige bedoeld. Zoals: ieder mens eet brood, Piet is een mens, dus Piet eet brood. Al dan niet van Fijnebol.
Boertje
Berichten: 664
Lid geworden op: 06 feb 2019, 12:41

Re: Vraagje

Bericht door Boertje »

Vroeguh at je Kingkorn.
Plaats reactie