Waar baal je van? [3]

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Dodo »

refo schreef:
-DIA- schreef:Ik 'baal' van koekjes, waar steeds om gezeurd wordt, ze noemen het wel netjes 'cookies'...
Zie bericht elders.
Dat moet van de Nederlandse wetgever.
En zo erg is dat ook helemaal niet. Af en toe haal je het weer allemaal weg.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door -DIA- »

refo schreef:
-DIA- schreef:Ik 'baal' van koekjes, waar steeds om gezeurd wordt, ze noemen het wel netjes 'cookies'...
Zie bericht elders.
Dat moet van de Nederlandse wetgever.
Snap ik, maar bij sommige websites blijkt dat ding hinderlijk in beeld, ook als je op OK wil klikken. Daarvoor lijk je iets in de ingewanden van je pc te moeten veranderen. Neem de websites van (voorbeeld dat ik noemde: NESTLÉ).
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door emigrant »

via internet een bestelling geplaatst gisteren, kom ik vandaag hetzelfde ‘unieke’ product bij twee andere webwinkels tegen voor 20 euro goedkoper en kortere levertijd. Wat is internet toch een wirwar waar je bij de neus genomen wordt.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Orchidee »

Annuleren of terugsturen
Reguliere winkels hebben óók zo hun dingetjes ;-)
Zaterdag laminaat gekocht, maandag 30% korting :-(
Terugbrengen en omruilen voor de aanbieding :-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door Vorst »

Van een betrokken verkoper mag je toch verwachten dat ze je zoiets wel meedelen eigenlijk. Zelf al regelmatig meegemaakt dat ik of geadviseerd werd later te komen of de korting alvast kreeg doorberekend.
Gebruikersavatar
hage
Berichten: 76
Lid geworden op: 14 nov 2008, 13:14
Locatie: -><-

Re: Waar baal je van? [3]

Bericht door hage »

emigrant schreef:via internet een bestelling geplaatst gisteren, kom ik vandaag hetzelfde ‘unieke’ product bij twee andere webwinkels tegen voor 20 euro goedkoper en kortere levertijd. Wat is internet toch een wirwar waar je bij de neus genomen wordt.
Dat is het internetleven. Wen er maar aan dat prijzen voor de consument ondoorzichtiger worden, omdat algoritmes de prijs gaan bepalen. Variabele prijzen ('altijd de goedkoopste') zijn voor web-retailers uit de tijd. Prijzen worden real-time aangepast op basis van concurrerende websites, capaciteit bij de bezorger, t.h.t, huidig websitebezoek, het weer, you name it. Zal vast nog niet overal gebeuren, maar het is wel de richting waarin webshops zich bewegen. Denk maar eens aan de vliegmaatschappijen.
fidelis sermo (et omni acceptione dignus)
Plaats reactie