Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Dank voor de tips. Ik heb inderdaad pindakaas in de val en op de klemmen.

Mijn lieve vrouw zag vanmiddag een muis vlak langs de val lopen. Hij haalde zijn neus op, en kroop zo de spouwmuur in.

Maar hopenlijk bedenkt hij zich de komende dagen :oO
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 23 jul 2019, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5647
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

J.C. Philpot schreef:Dank voor de tips. Ik heb inderdaad pindakaas in de val en op de klemmen.

Mijn live vrouw zag vanmiddag een muis vlak langs de val lopen. Hij haalde zijn neus op, en kroop zo de spouwmuur in.

Maar hopenlijk bedenkt hij zich de komende dagen :oO
Chocola schijnt onweerstaanbaar te zijn voor muizen.
Een van onze zoons had veel last van muizen in de winkel, en het enige wat bij hem uiteindelijk hielp was een hogetonenapparaat installeren, dat 's nachts aanstond.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

J.C. Philpot schreef:Dank voor de tips. Ik heb inderdaad pindakaas in de val en op de klemmen.

Mijn live vrouw zag vanmiddag een muis vlak langs de val lopen. Hij haalde zijn neus op, en kroop zo de spouwmuur in.

Maar hopenlijk bedenkt hij zich de komende dagen :oO
Was zeker geen Calve...
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ad Anker »

Mijn live vrouw. Wat is dat?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Ad Anker schreef:Mijn live vrouw. Wat is dat?
Aangepast. Uiteraard bedoelde ik lieve ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Herman »

Aha, dus gewoon een eufemisme voor 'vrouw-in-panische-toestand die een muis waarneemt'. :D
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef:Aha, dus gewoon een eufemisme voor 'vrouw-in-panische-toestand die een muis waarneemt'. :D
Dat is hem :humhihi

Ik had overigens liever een live muis: muis-in-panische-toestand die een vrouw waarneemt :D
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

Vandaag hopen we met de trein vanuit Oxford naar Nederland te reizen. We hopen dat alles goed gaat met de air conditioning in de trein. Met een baby reizen is best wel spannend. Het vliegen vanuit Zweden eerder ging wel goed trouwens.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Arja »

parsifal schreef:Vandaag hopen we met de trein vanuit Oxford naar Nederland te reizen. We hopen dat alles goed gaat met de air conditioning in de trein. Met een baby reizen is best wel spannend. Het vliegen vanuit Zweden eerder ging wel goed trouwens.
Code rood op het spoor (toch?). Daar heb je pas last van als je uit de kanaaltunnel komt, denk ik. In iedergeval genoeg drinken meenemen. En een tijdschrift om de baby en jezelf koelte toe te wuiven als de airco uitvalt. Goede reis.
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Gritje »

Wij hebben gisteren met de trein gereisd en het ging prima. Goede airco, dus heerlijk koel. Wel zorgen dat je genoeg water meeneemt zodat je onbeperkt kunt drinken. Goede reis
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

Dank jullie, we zitten nu in de trein naar Londen en gaan straks de beer met de naam Paddington een hand geven. Deze trein is redelijk koel. Ik gok dat als de Eurostar goed werkt het ook redelijk aangenaam is en we vertrekken pas om vijf uur Engelse tijd van St Pancras.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Net even een frisse duik genomen in de natuurplas een paar straten verder. Eenmaal door de modder en waterplanten heen in het diepere gedeelte is het best lekker.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Nathanaël
Berichten: 1051
Lid geworden op: 17 mei 2018, 12:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nathanaël »

J.C. Philpot schreef:Net even een frisse duik genomen in de natuurplas een paar straten verder. Eenmaal door de modder en waterplanten heen in het diepere gedeelte is het best lekker.
Heerlijk! Ik ook, alleen dan waarschijnlijk een andere plas ;-) Echt lekker afgekoeld!
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door liz boer »

Handletteren bij een ventilator
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Gisteren Rijksmuseum.

Nu zit ik langs de Waal met een boek. Met uitzicht op de schepen, een prachtige lucht en de Martinus Nijhof brug in de verte.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie