Wat doen we vandaag?

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef: Consultancy.
Succes!!
Wees wel bedacht op telefoontjes en aanbiedinkies van allerlei figuren. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5647
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Dodo »

Als je in de KvK ingeschreven bent, kun je inderdaad door Jan en Alleman gebeld worden. Mijn man heeft een klein hobbybedrijfje, en we worden vaak gebeld. Kennelijk zien ze niet wat voor soort bedrijf het is, want er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar de afdeling crediteuren.
Wees er ook op bedacht dat energiemaatschappijen je ook gaan bellen met "prachtige" zakelijke aanbiedingen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door refo »

Telefoontjes
Wat kun je doen?
Beperken van telefonische marketing regel je via het wettelijke Bel-me-niet Register. Dit is echter alleen mogelijk voor een eenmanszaak (zzp’er, freelancer etc.), vof of maatschap. Een bv, nv, of ander rechtspersoon kan geen telefoonnummers blokkeren. Na registratie van jouw telefoonnummer (vast en mobiel) mogen bedrijven je niet meer telefonisch benaderen voor commerciële of goede doelen. Bedrijven en organisaties moeten voordat ze gaan bellen eerst het Bel-me-niet Register raadplegen. Let op, het kan zes weken duren voordat je inschrijving in het Bel-me-niet Register is verwerkt en alle bedrijven jouw melding kunnen zien. In sommige gevallen mag een bedrijf wel bellen. Bijvoorbeeld als je klant bent (geweest), voor marktonderzoek of als je toestemming hebt gegeven. Als je dat niet wilt, kun je gebruik maken van je recht van verzet. Meer hierover vind je op de website van Autoriteit Consument & Markt (ACM). Bespaard blijven van telefonisch marktonderzoek regel je via het MOA Onderzoekfilter.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door eilander »

Dodo schreef:Als je in de KvK ingeschreven bent, kun je inderdaad door Jan en Alleman gebeld worden. Mijn man heeft een klein hobbybedrijfje, en we worden vaak gebeld. Kennelijk zien ze niet wat voor soort bedrijf het is, want er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar de afdeling crediteuren.
Wees er ook op bedacht dat energiemaatschappijen je ook gaan bellen met "prachtige" zakelijke aanbiedingen.
Het gaat bij mij eigenlijk alleen maar om energiemaatschappijen, verder word ik nooit gebeld.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Dodo schreef:Als je in de KvK ingeschreven bent, kun je inderdaad door Jan en Alleman gebeld worden. Mijn man heeft een klein hobbybedrijfje, en we worden vaak gebeld. Kennelijk zien ze niet wat voor soort bedrijf het is, want er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar de afdeling crediteuren.
Wees er ook op bedacht dat energiemaatschappijen je ook gaan bellen met "prachtige" zakelijke aanbiedingen.
Je kunt aanvinken dat je geen reclame wil, maar dat zal vast niet helpen. We zien wel. Ik kan vrij overtuigende nee zeggen.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Lilian1975 »

Heerlijk gewandeld op en rond de Holterberg. Verbazend hoe mooi sommigs mensen wonen.
Om toch een beetje in Franse sferen te komen een stokbroodje gehaald in Holten. En nu ligt er een boek naast me klaar. De pup ligt uitgeteld in zijn bench... Heerlijk een middag :livre
Vakantie aan de cote d' sallandseheuvelrug. :super
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Gabrielle »

Welkom in Twente!
newton
Berichten: 680
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door newton »

Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Dat is maar de vraag. Holten is Salland.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

newton schreef:
Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Dat is maar de vraag. Holten is Salland.
De bestuursregio Twente omvat Rijssen/Holten wel. Dus de Sallandse Heuvelrug lijkt inmiddels in Twente te liggen.

Maar ongetwijfeld kan @DIA helderheid verschaffen.
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

Ah.. fijn he daar.. mijn man's heimat. Hij is heel soms nog vrijwilliger. Fijne dagen!
Het park daar.. stel dat je daar zit, vind ik de fijnste van allemaal. Achterom en dan links 2x kan je ook lopen. Oppassen voor de weg.
Ds. Van Dieren is met een serie bezig.. meeluisteren is vrij gemakkelijk. De anderen heb ik de laatste tijd niet beluisterd. Ook fijn.

Holten is Salland en Rijssen is Twente.

Maar Dia weet ook veel ;).
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Lilian1975 »

Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Dank je. Dan zitten we in Salland... ;)
Christen
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

Lilian1975 schreef:
Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Dank je. Dan zitten we in Salland... ;)
Je komt wijzer terug...;)
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Groep 8 musical, genoten!
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

merel schreef:Groep 8 musical, genoten!
Leuk
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Dat starten als ondernemer is best een hoop werk. Gisteren KvK afgerond. Bleek de handelsnaam ongeveer al te bestaan (al dacht ik er anders over). De persoon achter dit bedrijf benaderd. Tot akkoord gekomen. Zakelijke rekening openen. Modelovereenkomst opstellen. Logo ontwerpen. Website maken enz enz. Gaan al heel wat uurtjes in voordat er een centje binnen is. :D
Plaats reactie