Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

merel schreef:
helma schreef:Ik denk dat jij echt een gezellige moeder bent Merel!
Dat is te veel eer :sweat Het is een kinderfeestje van onze dochter, maar wij proberen er dan wel wat gezelligs van te maken. Niets leukers dan op een koude ijsbaan warme choco met slagroom en na een paar uur schaatsen warme ( althans ik hoop ze warm te houden met wollen dekens) pannenkoeken.
Ik baseer mijn gedachte niet alleen op dit feestje :huhu
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

merel schreef:
helma schreef:Ik denk dat jij echt een gezellige moeder bent Merel!
Dat is te veel eer :sweat Het is een kinderfeestje van onze dochter, maar wij proberen er dan wel wat gezelligs van te maken. Niets leukers dan op een koude ijsbaan warme choco met slagroom en na een paar uur schaatsen warme ( althans ik hoop ze warm te houden met wollen dekens) pannenkoeken.
Dat is zeker leuk. Maar is het bij jullie nog vakantie dan?

Natuurijs lijkt er volgens de weerprofeten deze winter niet meer in te zitten, omdat er een constante zuidwestelijke stroming is.
Maar als leek denk ik, die kan toch zo draaien?
Het zal niet de eerste keer zijn dat de winter pas eind februari echt op gang komt.
Ik hoop echt dat we nog een vorstperiode gaan krijgen. Zodat jij, Merel, met de kinderen, op de vaart kan schaatsen. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
merel schreef:
helma schreef:Ik denk dat jij echt een gezellige moeder bent Merel!
Dat is te veel eer :sweat Het is een kinderfeestje van onze dochter, maar wij proberen er dan wel wat gezelligs van te maken. Niets leukers dan op een koude ijsbaan warme choco met slagroom en na een paar uur schaatsen warme ( althans ik hoop ze warm te houden met wollen dekens) pannenkoeken.
Dat is zeker leuk. Maar is het bij jullie nog vakantie dan?

Natuurijs lijkt er volgens de weerprofeten deze winter niet meer in te zitten, omdat er een constante zuidwestelijke stroming is.
Maar als leek denk ik, die kan toch zo draaien?
Het zal niet de eerste keer zijn dat de winter pas eind februari echt op gang komt.
Ik hoop echt dat we nog een vorstperiode gaan krijgen. Zodat jij, Merel, met de kinderen, op de vaart kan schaatsen. ;)
Ja weleens in maart geschaatst
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3979
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Terri »

samanthi schreef:
merel schreef:Schaatsen met 7 meisjes van 10 jaar. Straks hiervoor pannenkoeken bakken en warme chocolademelk mee.
Leuk hoor ik ben het net Helma eens, gezelli....
Wat ik ook lees, is dat je een gezonde energieke moeder bent, wat een zegen voor je kinders!
Dat is echt iets om dankbaar voor te zijn, zoiets is niet maakbaar, maar een gift van onze God.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

Af en toe naar het raam lopen om naar de maansverduistering te kijken, maar er is nog niet veel te zien.
merel
Berichten: 9822
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door merel »

helma schreef:
merel schreef:
helma schreef:Ik denk dat jij echt een gezellige moeder bent Merel!
Dat is te veel eer :sweat Het is een kinderfeestje van onze dochter, maar wij proberen er dan wel wat gezelligs van te maken. Niets leukers dan op een koude ijsbaan warme choco met slagroom en na een paar uur schaatsen warme ( althans ik hoop ze warm te houden met wollen dekens) pannenkoeken.
Ik baseer mijn gedachte niet alleen op dit feestje :huhu
Terri schreef:
samanthi schreef:
merel schreef:Schaatsen met 7 meisjes van 10 jaar. Straks hiervoor pannenkoeken bakken en warme chocolademelk mee.
Leuk hoor ik ben het net Helma eens, gezelli....
Wat ik ook lees, is dat je een gezonde energieke moeder bent, wat een zegen voor je kinders!
Dat is echt iets om dankbaar voor te zijn, zoiets is niet maakbaar, maar een gift van onze God.
Dank je! ik word er verlegen van Zo energiek en ik niet hoor, heb toch echt veel rust nodig. En verder doe ik mijn best, net zoals veel ouders om de kinderen een fijn thuis te geven

Het was erg gezellig met het groepje meiden en de pannenkoeken waren nog warm, evenals de choco. Morgen komt de hele familie om het te vieren.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door FlyingEagle »

Vanaf 18:00 met collega’s alle servers op het werk updaten. Er is een groot lek in en die moet gedicht worden. Gelijk maar alle achterstallige updates meenemen. We zijn nog wel tot halverwege de nacht bezig.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17342
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

Mauritshuis, Binnenhof, bezoek tweede kamer, diner plus overnachting in hotel met uitzicht op zee. Ontbijt, Delft oude en nieuwe kerk en daarna naar huis. ::bye
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9199
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

huisman schreef:Mauritshuis, Binnenhof, bezoek tweede kamer, diner plus overnachting in hotel met uitzicht op zee. Ontbijt, Delft oude en nieuwe kerk en daarna naar huis. ::bye
En dat allemaal vandaag.

Wij zijn nu in Singapore voor een overstap van 11 uur (waarin we de stad in kunnen en vrienden ontmoeten), daarna een hele lange nacht (van 11 uur in de ochtend Nederlandse tijd tot 9 uur in de ochtend als we weer in Zweden hopen te zijn). Maar dan is het al niet meer vandaag.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Chrisje72
Berichten: 1485
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Chrisje72 »

FlyingEagle schreef:Vanaf 18:00 met collega’s alle servers op het werk updaten. Er is een groot lek in en die moet gedicht worden. Gelijk maar alle achterstallige updates meenemen. We zijn nog wel tot halverwege de nacht bezig. Afbeelding
Gelukt? En wie doet er vandaag support dan?
Bruna
Berichten: 1739
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Bruna »

parsifal schreef:
huisman schreef:Mauritshuis, Binnenhof, bezoek tweede kamer, diner plus overnachting in hotel met uitzicht op zee. Ontbijt, Delft oude en nieuwe kerk en daarna naar huis. ::bye
En dat allemaal vandaag.

Wij zijn nu in Singapore voor een overstap van 11 uur (waarin we de stad in kunnen en vrienden ontmoeten), daarna een hele lange nacht (van 11 uur in de ochtend Nederlandse tijd tot 9 uur in de ochtend als we weer in Zweden hopen te zijn). Maar dan is het al niet meer vandaag.
Volgens mij doet Huisman het in 2 dagen als ik het goed lees.

Voor jezelf : goede terugreis
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door FlyingEagle »

Chrisje72 schreef:
FlyingEagle schreef:Vanaf 18:00 met collega’s alle servers op het werk updaten. Er is een groot lek in en die moet gedicht worden. Gelijk maar alle achterstallige updates meenemen. We zijn nog wel tot halverwege de nacht bezig. Afbeelding
Gelukt? En wie doet er vandaag support dan?
Ja hoor. Vanmorgen weer op tijd beschikbaar.
Was wel belangrijk om te doen want vandaag is het lek vrijgegeven en kunnen kwaadwillenden er mee aan de haal.
We hadden trouwens een achterstand wat updates betreft die hebben we nu gelijk meegenomen.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

De zestiende verjaardag van de hond vieren :love
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Dodo schreef:De zestiende verjaardag van de hond vieren :love
Gefeliciteerd! Dat is een hele leeftijd!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Gefeliciteerd @dodo
Onze hond is dan nog een jonkie (pas 9 jaar geworden)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie