Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Tiberius schreef:als je vanavond thuis komt.
-> ... als je straks de trap afloopt.
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Tiberius schreef:Dan heb je in ieder geval alvast de krant gelezen, als je vanavond thuis komt.
ik zit thuis en de zomercollectie kleding besteld voor de kinderen

Hoe kan een man 3 uur lang, zonder interactie, kennis spuien tegen een beeldscherm. :bobo
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Herman schreef:
Tiberius schreef:als je vanavond thuis komt.
-> ... als je straks de trap afloopt.
Zoiets, ik ben onderwijl even verdwenen om de kinderen wat drinken in te schenken nadat zij uit school kwamen en kort hun dag door te nemen. Ben niet gemist.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

merel schreef:
Tiberius schreef:Dan heb je in ieder geval alvast de krant gelezen, als je vanavond thuis komt.
ik zit thuis en de zomercollectie kleding besteld voor de kinderen

Hoe kan een man 3 uur lang, zonder interactie, kennis spuien tegen een beeldscherm. :bobo
Meestal is er aan het eind gelegenheid om vragen te stellen; dan kan je hem dat vragen.
Of - zoals ik een vrouwelijke collega ook wel eens heb horen vragen na een saaie meeting: 'Zijn er nog vragen?' 'Ja, waar heeft u dat overhemd gekocht?'.
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Tiberius schreef:
merel schreef:
Tiberius schreef:Dan heb je in ieder geval alvast de krant gelezen, als je vanavond thuis komt.
ik zit thuis en de zomercollectie kleding besteld voor de kinderen

Hoe kan een man 3 uur lang, zonder interactie, kennis spuien tegen een beeldscherm. :bobo
Meestal is er aan het eind gelegenheid om vragen te stellen; dan kan je hem dat vragen.
Of - zoals ik een vrouwelijke collega ook wel eens heb horen vragen na een saaie meeting: 'Zijn er nog vragen?' 'Ja, waar heeft u dat overhemd gekocht?'.
:haha :haha geweldig!
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door FlyingEagle »

Onze teamleider organiseert elke maand een inspiratiesessie. Er wordt dan een externe partij uitgenodigd om een presentatie te geven. Op dit moment is Vodafone bezig om ons mee te nemen in de verschillende communicatie middelen en mogelijkheden van vroeger en naar de toekomst toe. Best interessant.
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1240
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Klavart »

merel schreef:Hoe kan een man 3 uur lang, zonder interactie, kennis spuien tegen een beeldscherm. :bobo
Vooral dat. :langue
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

merel schreef:
Tiberius schreef:Dan heb je in ieder geval alvast de krant gelezen, als je vanavond thuis komt.
ik zit thuis en de zomercollectie kleding besteld voor de kinderen

Hoe kan een man 3 uur lang, zonder interactie, kennis spuien tegen een beeldscherm. :bobo
Omdat de rekeningen betaald moeten worden.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef:Een gruwelijk saaie cursus volgen via zoom; saai, saaier, saaist
Had ik maandag ook. Een monoloog van bijna 4 uur. Tegelijkertijd maar een spelletje gespeeld.
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zita »

Haha, ik las een biografie over een zeker persoon en dacht (met wat verbazing, want de auteur is lang niet slecht): 'Wat is dat een rommelig boek.' Na hoofdstuk 3 afgehaakt.
Toen ging ik de betreffende meneer even interviewen via Teams. Ik dacht een halfuurtje, want ik had een paar heel gerichte vragen over zijn vakgebied. Een uur en 53 minuten later ging ik hem maar afkappen. Ik heb twee vragen gesteld, en dat leverde een ellenlange, wat verwarde monoloog op. Ook als ik hem terugstuurde naar het feitelijke onderwerp, klauterde hij als de wiedeweerga weer op zijn stokpaardjes. Ik snapte opeens hoe dat boek zo onsamenhangend was geworden. Laten we zeggen dat hij erg bevlogen is over zijn vakgebied. En het was natuurlijk erg aardig dat hij zoveel tijd vrijmaakte.
Nu moet ik dat interview nog woordelijk gaan uitwerken. Gelukkig weet degene die mij de opdracht gaf niet wat hij woordelijk heeft gezegd, dus misschien dat ik een paar herhalingen toch maar oversla.
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Ambtenaar schreef:
merel schreef:Een gruwelijk saaie cursus volgen via zoom; saai, saaier, saaist
Had ik maandag ook. Een monoloog van bijna 4 uur. Tegelijkertijd maar een spelletje gespeeld.
Vreselijk!

Het onderwerp had best leuk kunnen zijn, maar ik heb werkelijk niets meegekregen. Het was tijd uitzitten om punten te vergaren.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Lilian1975 »

Genieten van het mooie weer. Eerst naar Nieuwpoort en dan een wandeling door de polder via Goudriaan en ooievaarsdorp weer terug naar de Lek. Ongeveer 18 km door weilanden over hekjes. :)


Om volgende week 22 km langs bloeiende fruitbomen, linge etc te dwalen.... (b.l.e.w. en mooi weer en het sein dat de perenbomen bloeien)
Online
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Lilian1975 schreef:
Om volgende week 22 km langs bloeiende fruitbomen, linge etc te dwalen.... (b.l.e.w. en mooi weer en het sein dat de perenbomen bloeien)
Zullen we dan de taart van Van Ewijk voor volgende week bewaren? Met Pierre, Herman, Philpot er bij langs de oevers van de Linge...
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Online
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Maanenschijn schreef:
Lilian1975 schreef:
Om volgende week 22 km langs bloeiende fruitbomen, linge etc te dwalen.... (b.l.e.w. en mooi weer en het sein dat de perenbomen bloeien)
Zullen we dan de taart van Van Ewijk voor volgende week bewaren? Met Pierre, Herman, Philpot er bij langs de oevers van de Linge...
Waarom alleen die?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Online
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Bertiel schreef:
Maanenschijn schreef:
Lilian1975 schreef:
Om volgende week 22 km langs bloeiende fruitbomen, linge etc te dwalen.... (b.l.e.w. en mooi weer en het sein dat de perenbomen bloeien)
Zullen we dan de taart van Van Ewijk voor volgende week bewaren? Met Pierre, Herman, Philpot er bij langs de oevers van de Linge...
Waarom alleen die?
Geenszins bedoeld als beperking, maar zij zijn de mij bekende RF'ers die daar het dichtst bij wonen. (Op Pierre na, die komt van het zand... Kan tie wel gelijk een ander bekende poster oppikken voordat hij richting de klei komt.)

Maar wat mij betreft is iedereen welkom.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Plaats reactie