Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

-DIA- schreef:
samanthi schreef:Ik ga vandaag verder mijn blouse in elkaar zetten en daarna verder mijn mijn schilderij
Schilder je met olieverf? Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb het tenslotte opgegeven omdat ik er wat te ongeduldig voor was. Plus dat ik een perfectionist ben die te hoge eisen aan mezelf stel.
Ik schilder nu met acryl, soms gebruik ik olieverf, maar niet als er mensen opstaan dan meestal acrylverf.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

samanthi schreef:
-DIA- schreef:
samanthi schreef:Ik ga vandaag verder mijn blouse in elkaar zetten en daarna verder mijn mijn schilderij
Schilder je met olieverf? Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb het tenslotte opgegeven omdat ik er wat te ongeduldig voor was. Plus dat ik een perfectionist ben die te hoge eisen aan mezelf stel.
Ik schilder nu met acryl, soms gebruik ik olieverf, maar niet als er mensen opstaan dan meestal acrylverf.
Anatomisch perfect schilderen is een vak op zich.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

-DIA- schreef:
samanthi schreef:
-DIA- schreef:
samanthi schreef:Ik ga vandaag verder mijn blouse in elkaar zetten en daarna verder mijn mijn schilderij
Schilder je met olieverf? Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb het tenslotte opgegeven omdat ik er wat te ongeduldig voor was. Plus dat ik een perfectionist ben die te hoge eisen aan mezelf stel.
Ik schilder nu met acryl, soms gebruik ik olieverf, maar niet als er mensen opstaan dan meestal acrylverf.
Anatomisch perfect schilderen is een vak op zich.
Ja ik blijf een amateurtje en doe het voor mijn plezier.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

samanthi schreef:
-DIA- schreef: Anatomisch perfect schilderen is een vak op zich.
Ja ik blijf een amateurtje en doe het voor mijn plezier.
Dat kan heel ontspannend zijn. In mijn geval werd ik gehinderd door perfectionisme. Dan gaat het ontspannende er wat af. Maar goed, ik begrijp het goed.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Middagje strand wind is fris
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Net een powernap gedaan. Dat is het voordeel van thuiswerken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Vanmorgen wakker geworden op het strand, toen naar huis, de was is aan het draaien en ik zit in een werkoverleg via Jitsi.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Trouwpak uitzoeken
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Zeeuw schreef:Vanmorgen wakker geworden op het strand, toen naar huis, de was is aan het draaien en ik zit in een werkoverleg via Jitsi.
Hebben jullie een strandhuisje? Het viel me al vaker op.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

DDD schreef:
Zeeuw schreef:Vanmorgen wakker geworden op het strand, toen naar huis, de was is aan het draaien en ik zit in een werkoverleg via Jitsi.
Hebben jullie een strandhuisje? Het viel me al vaker op.
We huren er vrij regelmatig eentje. Kopen is bijna niet te doen in Dishoek. Qua prijs en qua beschikbaarheid.
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Leuk. Een vriend van mij was er twee weken geleden op vakantie en ook erg enthousiast.
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2057
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Arja »

Ik ben vandaag naar de christelijke boekenwinkel geweest (voor een cadeautje) en ik vond het een geweldig uitje.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien! ---foto op verzoek verwijderd---
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

helma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!
---foto op verzoek verwijderd---
:super
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
postmillennial
Verbannen
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 jun 2020, 17:24

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door postmillennial »

Leuk. Zijn jullie dat echt? Maar door wie is de foto gemaakt? Is dat wel coronaproof gebeurd?
Plaats reactie