Wat doen we vandaag?

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door eilander »

merel schreef:
eilander schreef:O, ik zou het vast wel overleven en - zeker de kinderen - een hoop plezier hebben.
Ik heb nu ook oudere kinderen die ook wat kunnen.
En je kunt hoog en laag springen over hoe ouderwets ik ben, maar ik ben voor dit soort dingen blij dat de oudsten dochters zijn.
Ik had eerlijk gezegd bij jou niet anders verwacht, maar verbaas mij er wel over ;). Wij proberen onze kinderen zoveel mogelijk te leren dat zij alles kunnen. Dat houdt in schoonmaken en koken voor de jongens, maar onze dochter ook banden plakken en ketting op de fiets leggen. De een heeft meer aanleg en interesse in het aanleren ervan dan de ander.
Toch zou je je nog verbazen als bij ons komt kijken :) Jongens die buiten de ramen zemen, meiden die een band plakken, ons corveerooster waar jongens hetzelfde doen als de meiden. Ik doe alleen niet mee in de gedachte dat ze dezelfde aanleg hebben. Mannen en vrouwen zijn hierin echt verschillend.
Ph W H Eskes
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2021, 10:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ph W H Eskes »

Vandaag een beetje feest op het forum. Geacht lid JOHN GALT viert zijn verjaardag.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Dagje dierentuin: Dierenrijk.
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Herman schreef:Dagje dierentuin: Dierenrijk.
Leuke dierentuin!



Vanmorgen teststraat, vanmiddag spelletje.
Deze en gene op hoogte stellen van tijdelijke afwezigheid.
-
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Mannetje schreef:
Herman schreef:Dagje dierentuin: Dierenrijk.
Leuke dierentuin!
J


Vanmorgen teststraat, vanmiddag spelletje.
Deze en gene op hoogte stellen van tijdelijke afwezigheid.
We zitten nu bij de Mac in Best af te wachten of de file op de a2 naar Waardenburg een beetje wil oplossen. Mijn toegangsneusprik is dus niet geheel voor niets. De deurwacht stuurt je hier onverbiddelijk terug.
Willem87
Berichten: 134
Lid geworden op: 04 nov 2020, 00:15

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Willem87 »

Herman schreef:Dagje dierentuin: Dierenrijk.
Leuk! Hopelijk nog een beetje ..droog gebleven
Zeg maar gewoon Willem.
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Gezellig met de GGD praten. Bij elkaar zo'n anderhalf uur.
Nou ja, dan is dat maar geweest. Als we weer nieuwe gevallen erbij krijgen worden de gesprekken steeds korter, dat dan weer wel. Dossier 'de zonen van Mannetje' wordt steeds dikker.
-
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door eilander »

Mannetje schreef:Gezellig met de GGD praten. Bij elkaar zo'n anderhalf uur.
Nou ja, dan is dat maar geweest. Als we weer nieuwe gevallen erbij krijgen worden de gesprekken steeds korter, dat dan weer wel. Dossier 'de zonen van Mannetje' wordt steeds dikker.
Sterkte en beterschap!
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Mannetje schreef:Gezellig met de GGD praten. Bij elkaar zo'n anderhalf uur.
Nou ja, dan is dat maar geweest. Als we weer nieuwe gevallen erbij krijgen worden de gesprekken steeds korter, dat dan weer wel. Dossier 'de zonen van Mannetje' wordt steeds dikker.
Dat is vervelend! Ben je zelf ook ziek?

Gisteren waren wij naar het Rijksmuseum geweest en kregen en geweldige rondleiding met veel achtergrondinformatie over de schilderijen. Erg leuk!
Vandaag weer de gewone huis- tuin en keuken dingen. Vanavond naar de Uithof voor schaats les.
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Bedankt!

Ik ben negatief getest, maar ik denk dat ik voor het einde van de quarantaineperiode al wel bij de teststraat ben. Voel me behoorlijk wiebelig op de benen en alles in het lijf voelt zwaar. Ook nog keelpijn en een enkel hoestje en wat meer verkouden dan standaard. Tja...
-
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Sterkte!
We hebben voor morgen de doopdienst 18 afmeldingen vanwege Corona.
Allemaal basisschool leerlingen die het mee genomen hebben
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Adje
Berichten: 621
Lid geworden op: 11 jan 2019, 10:09

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Adje »

Mannetje schreef:Bedankt!

Ik ben negatief getest, maar ik denk dat ik voor het einde van de quarantaineperiode al wel bij de teststraat ben. Voel me behoorlijk wiebelig op de benen en alles in het lijf voelt zwaar. Ook nog keelpijn en een enkel hoestje en wat meer verkouden dan standaard. Tja...
Vervelend!

Even een zelftest doen?
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Die was vanmorgen positief. Weer een uitje naar de teststraat gehad net met de drie nog niet positieven... hopelijk nu alles positief, iedereen heeft klachten hier, dan zijn we maar klaar.
-
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2961
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Job »

Mannetje schreef:Die was vanmorgen positief. Weer een uitje naar de teststraat gehad net met de drie nog niet positieven... hopelijk nu alles positief, iedereen heeft klachten hier, dan zijn we maar klaar.
Beterschap voor allen!
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Hoewel ik het huis nog niet uit mag, rustigjes aan weer wat aan het werken :yahoo
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie