Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Brilletje doet soms wonderen @samanthi

Verstuurd vanaf mijn BAH2-W19 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Orchidee schreef:Brilletje doet soms wonderen @samanthiAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn BAH2-W19 met Tapatalk
:bobo
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zeeuw
Berichten: 11546
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

windorgel schreef:
samanthi schreef:
refo schreef:Het is een Belgisch bericht, maar ook daar gaat het over verdelgen.
Nee windorgel zei: dat zullen wel bijen of hommels geweest zijn, nou een wespennest zit vaker in schuurtjes dan dat je een zwermend bijenvolk aantreft, dus daarom liet ik die bijennesten zien, alleen voor de foto's.
Dat zei windorgel niet. Zeeuw vroeg waarom Huisman niet de imker had gebeld om het wespennest op te halen omdat de beestjes het al zo zwaar hebben. Daarop reageerde ik dat imkers alleen geïnteresseerd zijn in bijen en hommels. Wespennesten worden nl. ook door imkers vernietigd en niet meegenomen.
Ok, helder antwoord.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Gewandeld in de Kampina, natuurgebied in Noord-Brabant.
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Was dat niet heel warm? Ik wilde met een vriend gaan wandelen in het Reestdal, maar we hebben ons maar beperkt tot de avondwandeling op de Ginkelse hei, dat was een stuk dichterbij.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door FlyingEagle »

DDD schreef:Was dat niet heel warm? Ik wilde met een vriend gaan wandelen in het Reestdal, maar we hebben ons maar beperkt tot de avondwandeling op de Ginkelse hei, dat was een stuk dichterbij.
Dan was je in de buurt Afbeelding
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Sterker nog, ik ben in de buurt. Ik zit in de tuin in Ede, te wachten op iemand die zelf nog niet thuis is;-) Ik heb nog even gerefoforumd op de hei.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door FlyingEagle »

DDD schreef:Sterker nog, ik ben in de buurt. Ik zit in de tuin in Ede, te wachten op iemand die zelf nog niet thuis is;-) Ik heb nog even gerefoforumd op de hei.
Haha.
Ik hoop voor je dat die persoon voor 22:00 komt anders word je nat
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Dat komt helemaal goed. Anders zou het de moeite niet zijn;-)
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

DDD schreef:Was dat niet heel warm? Ik wilde met een vriend gaan wandelen in het Reestdal, maar we hebben ons maar beperkt tot de avondwandeling op de Ginkelse hei, dat was een stuk dichterbij.
Nee. Gestart rond 14 uur bij 27 graden en een aantrekkende wind die voor verkoeling zorgde.

Na een hoosbui was het fris genoeg.

Overigens vind ik wandelen een van de beste dingen die je kunt gaan doen bij hitte. Of je nu zit of loopt, warm is het in beide gevallen.
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Isala »

Kittens op MP gezet. Lukte niet via iPad, toen met iPhone geprobeerd, lukte ook niet. Uiteindelijk eerst de foto’s overgezet; en toen de advertentie gemaakt. Vanaf de computer lukte het wel. Halve middag mee zoet geweest. Weet iemand waar dit aan ligt?
Hora est!
crossmountain
Berichten: 530
Lid geworden op: 15 jan 2019, 16:19

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door crossmountain »

Isala schreef:Kittens op MP gezet. Lukte niet via iPad, toen met iPhone geprobeerd, lukte ook niet. Uiteindelijk eerst de foto’s overgezet; en toen de advertentie gemaakt. Vanaf de computer lukte het wel. Halve middag mee zoet geweest. Weet iemand waar dit aan ligt?
heb je wel de MP app geïnstalleerd?
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Isala »

crossmountain schreef:
Isala schreef:Kittens op MP gezet. Lukte niet via iPad, toen met iPhone geprobeerd, lukte ook niet. Uiteindelijk eerst de foto’s overgezet; en toen de advertentie gemaakt. Vanaf de computer lukte het wel. Halve middag mee zoet geweest. Weet iemand waar dit aan ligt?
heb je wel de MP app geïnstalleerd?
Ja dat wel. Ik heb op advies van iemand de app overnieuw gedownload en nogmaals geprobeerd, omdat er regelmatig aanpassingen worden gedaan. Maar ook met de nieuwste app lukte het niet.
Hora est!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

Isala schreef:Kittens op MP gezet. Lukte niet via iPad, toen met iPhone geprobeerd, lukte ook niet. Uiteindelijk eerst de foto’s overgezet; en toen de advertentie gemaakt. Vanaf de computer lukte het wel. Halve middag mee zoet geweest. Weet iemand waar dit aan ligt?
Met de I pad komen wij ook niet op Marktplaats.
Wij hebben ook geen idee waardoor dat komt. Het lijkt wel op Apple het geblokkeerd heeft of zo.
Wij zochten kittens nl. :love
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zeeuw
Berichten: 11546
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Inschrijven bij de KvK. Spannende dag.
Plaats reactie