Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

Het is een vrijwilliger, hij mag de camera van de gemeente gebruiken. Ik ga straks de foto's eens goed bekijken.
Het was alleen eigenlijk iets te warm buiten voor het leuke, hij komt nog een keer terug als het kouder is.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door liz boer »

De hond troosten, ze zit nu al achter de bank te bibberen...
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door FlyingEagle »

Wii hebben de hond naar een pension gebracht, dit wil ik hem niet aan doen
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mannetje »

Samen met de zoons heb ik een boekenkast gebouwd op zolder. De een boorde gaatjes voor, de ander schuurde plankjes enz. Al zeggen we het zelf, hij is best mooi geworden.

Zo met de oudste drie naar de oudejaarsdienst.
-
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

FlyingEagle schreef:Wii hebben de hond naar een pension gebracht, dit wil ik hem niet aan doen
Ik zag in het nieuws dat veel vuurwerkvrije parken volledig zijn volgeboekt.
Ook al voor de volgende jaarwisseling!
Dat zegt toch wat he, dat veel mensen die herrie en troep willen ontlopen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9189
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

Onze hond gaat zijn eerste nieuwjaarsnacht meemaken. Tot nu toe lijken de knallen hem niet te deren. Toen we hem net hier hadden deze zomer, begonnen ze met aardig wat explosies met het bouwen van appartementen vlakbij. We hopen dat hij toen zo gewend is geraakt aan de knallen dat het hem nu ook niet stoort.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nasrani »

parsifal schreef:Onze hond gaat zijn eerste nieuwjaarsnacht meemaken. Tot nu toe lijken de knallen hem niet te deren. Toen we hem net hier hadden deze zomer, begonnen ze met aardig wat explosies met het bouwen van appartementen vlakbij. We hopen dat hij toen zo gewend is geraakt aan de knallen dat het hem nu ook niet stoort.
Hier ook. Ze zijn nu behoorlijk bezig en dat is goed aan hem te merken. Dat zal om 12 uur nog wat worden... :fi :nonnon :bobo
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

Net terug van de hap. Zoon heeft schade bij zijn oog door vuurwerk. Vervelend maar het had zoveel erger kunnen zijn, dus toch dankbaar.
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Gritje »

Hopelijk geen blijvend letsel. Beterschap voor hem.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Dodo schreef:Net terug van de hap. Zoon heeft schade bij zijn oog door vuurwerk. Vervelend maar het had zoveel erger kunnen zijn, dus toch dankbaar.
O naar.
Maar de HAP kon het af en hoefde hij niet door naar de SEH?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Naar! Kan je best lang last van houden, ook al 'valt het mee'
20 jaar geleden ben ik in mijn oog geprikt met een kindervingertje. Er was een klein stukje vlies beschadigd. Ik heb er soms nog last van, met name als mijn ogen droog worden.

Beterschap!
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9189
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

Nasrani schreef:
parsifal schreef:Onze hond gaat zijn eerste nieuwjaarsnacht meemaken. Tot nu toe lijken de knallen hem niet te deren. Toen we hem net hier hadden deze zomer, begonnen ze met aardig wat explosies met het bouwen van appartementen vlakbij. We hopen dat hij toen zo gewend is geraakt aan de knallen dat het hem nu ook niet stoort.
Hier ook. Ze zijn nu behoorlijk bezig en dat is goed aan hem te merken. Dat zal om 12 uur nog wat worden... :fi :nonnon :bobo
Onze hond leek achteraf gezien vooral wat geïrriteerd dat hij midden in de nacht gestoord werd door alle knallen. Geen tekenen van paniek of stress. We zijn best trots op onze Keeshond, al hebben wij weinig gedaan om hem zo "cool" te laten zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door liz boer »

Onze hond is achter het fornuis gekropen.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door DDD »

parsifal schreef:
Nasrani schreef:
parsifal schreef:Onze hond gaat zijn eerste nieuwjaarsnacht meemaken. Tot nu toe lijken de knallen hem niet te deren. Toen we hem net hier hadden deze zomer, begonnen ze met aardig wat explosies met het bouwen van appartementen vlakbij. We hopen dat hij toen zo gewend is geraakt aan de knallen dat het hem nu ook niet stoort.
Hier ook. Ze zijn nu behoorlijk bezig en dat is goed aan hem te merken. Dat zal om 12 uur nog wat worden... :fi :nonnon :bobo
Onze hond leek achteraf gezien vooral wat geïrriteerd dat hij midden in de nacht gestoord werd door alle knallen. Geen tekenen van paniek of stress. We zijn best trots op onze Keeshond, al hebben wij weinig gedaan om hem zo "cool" te laten zijn.
Is er bij jullie dan ook vuurwerk? Ik dacht te hebben gelezen dat het een vooral Nederlandse traditie is.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Jantje »

Dat heb je dan niet goed gedacht. Het gebeurt over het ganse wereldrond, van Sydney tot Nairobi en van Rotterdam tot New Delhi.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie