Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Arja »

Hier in Midden Nederland is het nog vakantie. We zijn naar kasteel Ammersoyen geweest. Was echt interessant.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10445
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zita »

De eerste etappe van het Floris V-pad gelopen. Leuke route, en in het algemeen best aardig bewegwijzerd.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Zita schreef:De eerste etappe van het Floris V-pad gelopen. Leuke route, en in het algemeen best aardig bewegwijzerd.
Heb je dan speciale wandelschoenen aan Zita?
Mijn man heeft loopschoenen bij de ANWB gekocht, maar die vind ik best zwaar.
Ik heb de sneaker ontdekt. Staat leuk onder een sportief jurkje en ze lopen alsof ik op wolkjes loop.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10445
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Zita schreef:De eerste etappe van het Floris V-pad gelopen. Leuke route, en in het algemeen best aardig bewegwijzerd.
Heb je dan speciale wandelschoenen aan Zita?
Mijn man heeft loopschoenen bij de ANWB gekocht, maar die vind ik best zwaar.
Ik heb de sneaker ontdekt. Staat leuk onder een sportief jurkje en ze lopen alsof ik op wolkjes loop.
Ja, van die gruwelijke wandelschoenen (maar de mijne zijn niet zwaar) en ook nog wandelsokken. Maar dan loop je ook zonder blaren of andere narigheid ruim 21 km. Eerder deze week liep ik een klein rondje van ruim zeven kilometer op sneakers, en toen had ik helaas een blaar. Maar voor het normale loopverkeer zijn sneakers inderdaad wel heel fijn.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door windorgel »

Zita schreef:De eerste etappe van het Floris V-pad gelopen. Leuke route, en in het algemeen best aardig bewegwijzerd.
Heerlijk wandelweer nu! Doe je het met een groepje of alleen? Met welke regelmaat loop je de etappes?
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10445
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zita »

windorgel schreef:
Zita schreef:De eerste etappe van het Floris V-pad gelopen. Leuke route, en in het algemeen best aardig bewegwijzerd.
Heerlijk wandelweer nu! Doe je het met een groepje of alleen? Met welke regelmaat loop je de etappes?
Het was heerlijk wandelweer. Ik loop meestal alleen.
Ik neem me na iedere wandeling voor om er echt regelmaat in te brengen, en bijv iedere twee weken een wandeling in te plannen. Maar de harde werkelijkheid is dat werk, kerk, studie, huishouden, vrijwilligerswerk en gezondheid alles bij elkaar de week meestal al wel vullen, en dat wandelen dan de minste urgentie lijkt te hebben.
Maar waarschijnlijk red ik het om volgende week nog een etappe te doen. Het weer ziet er dan opnieuw mooi uit, en ik heb nog vakantie.
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

Kerkdienst beluisteren van HHG Ouddorp
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Bertiel »

Geytenbeekje schreef:Kerkdienst beluisteren van HHG Ouddorp
Ik was er. En het was goed om er te zijn
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Laatste werkdag en dan 3 weken vakantie!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17331
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

aggieoudje schreef:Laatste werkdag en dan 3 weken vakantie!
Gefeliciteerd. Hier net andersom. Laatste vakantiedag en dan 11 weken werken voordat wij weer een weekje weg hopen te gaan. :ouin
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Genieten van mijn 1e vakantiedag!

Vanmorgen mijn fiets bij de fietsenmaker gebracht. Hij weigert nog op te laden. Had een nieuwe oplader gekocht omdat ik dacht dat het daaraan lag, maar doet het nog niet dus vrees dat het toch iets met de accu is. En die is net een jaar oud dus gelukkig nog wel in de garantie, maar wel raar als hij met een jaar alweer kapot zou zijn!

Ondertussen is ivm de aankomende renovatie van onze wijk vanmorgen mijn zonnescherm verwijderd. Precies met de warme dagen op komst, maar ja het moet want volgende week komen de steigers al.
Zal blij zijn als half/eind oktober het hele gedoe erop zit! Wel een geisoleerd huis voor de winter!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Framboos
Berichten: 751
Lid geworden op: 12 jul 2017, 07:13

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Framboos »

:love
huisman schreef:
aggieoudje schreef:Laatste werkdag en dan 3 weken vakantie!
Gefeliciteerd. Hier net andersom. Laatste vakantiedag en dan 11 weken werken voordat wij weer een weekje weg hopen te gaan. :ouin
Dan mag je niet klagen :langue
Loontje
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 feb 2018, 16:30

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Loontje »

Gewerkt.
En vanmiddag nieuwe laarzen gekocht :)
En nu wat verwacht ik o HEERE, mijn hoop die is op U.Psalm 39.V.8
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Arja »

Vanuit een weiland naar vliegshow gekeken. Ik hou van oude vliegtuigen :) :garde
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Arja schreef:Vanuit een weiland naar vliegshow gekeken. Ik hou van oude vliegtuigen :) :garde
Ik heb ze in Veenendaal gisteren ook loopings zien maken vanaf mijn werk en tijdens mijn lunchwandeling. Was een mooi gezicht.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie