Wat doen we vandaag?

JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door JvW »

Lekker hoor dat fietsen! Ik heb vanmorgen ruim 120km weggetrapt. Het was absoluut niet druk op Walcheren, Noord-Beveland en Schouwen-Duiveland.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ambtenaar »

Vandaag de bandjes van de Colnago weer opgepompt na de verhuizing. Komende week zal ik weer eens een rondje maken.
HersteldHervormd
Berichten: 6063
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door HersteldHervormd »

JvW schreef:Lekker hoor dat fietsen! Ik heb vanmorgen ruim 120km weggetrapt. Het was absoluut niet druk op Walcheren, Noord-Beveland en Schouwen-Duiveland.
Zo! Das behoorlijk wat als je het mij vraagt!
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door JvW »

HersteldHervormd schreef:
JvW schreef:Lekker hoor dat fietsen! Ik heb vanmorgen ruim 120km weggetrapt. Het was absoluut niet druk op Walcheren, Noord-Beveland en Schouwen-Duiveland.
Zo! Das behoorlijk wat als je het mij vraagt!
Klopt, ik was ook bijna 4 uur onderweg. Een beetje op het gemak gereden om geen risico’s te nemen.
Ik was aan het trainen voor een toertocht van 120km in juni, maar kreeg gisteren bericht dat die een jaar uitgesteld is. Dus vandaag de surrogaat-versie maar gereden, het was er heerlijk weer voor!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door JvW »

Ambtenaar schreef:Vandaag de bandjes van de Colnago weer opgepompt na de verhuizing. Komende week zal ik weer eens een rondje maken.
Zeker doen, daar knapt een mens echt van op!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

JvW schreef:
HersteldHervormd schreef:
JvW schreef:Lekker hoor dat fietsen! Ik heb vanmorgen ruim 120km weggetrapt. Het was absoluut niet druk op Walcheren, Noord-Beveland en Schouwen-Duiveland.
Zo! Das behoorlijk wat als je het mij vraagt!
Klopt, ik was ook bijna 4 uur onderweg. Een beetje op het gemak gereden om geen risico’s te nemen.
Ik was aan het trainen voor een toertocht van 120km in juni, maar kreeg gisteren bericht dat die een jaar uitgesteld is. Dus vandaag de surrogaat-versie maar gereden, het was er heerlijk weer voor!
Je bent niet weggeblazen door de wind zo te zien :haha
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ambtenaar »

JvW schreef: Zeker doen, daar knapt een mens echt van op!
Zeker. Ik speel tennis, maar dat kan nu niet. Moet toch een beetje lichaamsbeweging krijgen. Maar 120 km is nu te ver. Ben een mooi weer fietser. Fiets altijd alleen tussen d 30 - 50 km per keer.
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door JvW »

Ambtenaar schreef:
JvW schreef: Zeker doen, daar knapt een mens echt van op!
Zeker. Ik speel tennis, maar dat kan nu niet. Moet toch een beetje lichaamsbeweging krijgen. Maar 120 km is nu te ver. Ben een mooi weer fietser. Fiets altijd alleen tussen d 30 - 50 km per keer.
Ik doe alleen aan wielrennen, ben hier in september mee gestart. Dus echt nog een beginneling. Ik fiets ook vrijwel altijd alleen en dan ook meestal een rondje van 50km. Ik probeer rond de 100km per week te fietsen, ook als het minder weer is. Juist omdat ik geen andere sport beoefen. Dit jaar is er van samenrijden nog niets gekomen en ik vrees dat dat ook nog even zo blijft...
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8941
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Wandelen bij Kwintelooien met het gezin. Omdat de weg erheen voor auto's is afgesloten ivm paddentrek en corona is het er heerlijk rustig.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door FlyingEagle »

J.C. Philpot schreef:Wandelen bij Kwintelooien met het gezin. Omdat de weg erheen voor auto's is afgesloten ivm paddentrek en corona is het er heerlijk rustig.
Waarom volg je de richtlijnen van de overheid niet op door thuis te blijven?
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door windorgel »

FlyingEagle schreef:
J.C. Philpot schreef:Wandelen bij Kwintelooien met het gezin. Omdat de weg erheen voor auto's is afgesloten ivm paddentrek en corona is het er heerlijk rustig.
Waarom volg je de richtlijnen van de overheid niet op door thuis te blijven?
Je mag toch een ommetje maken in je eigen omgeving?
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door FlyingEagle »

windorgel schreef:
FlyingEagle schreef:
J.C. Philpot schreef:Wandelen bij Kwintelooien met het gezin. Omdat de weg erheen voor auto's is afgesloten ivm paddentrek en corona is het er heerlijk rustig.
Waarom volg je de richtlijnen van de overheid niet op door thuis te blijven?
Je mag toch een ommetje maken in je eigen omgeving?
Niet in natuurgebieden, de wegen zijn niet voor niets afgesloten, maar als Kwintelooien op loopafstand van Philpot is dan kan het natuurlijk maar dat weet ik niet. Dat kan Philpot zelf bevestigen of ontkennen.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8941
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Ik ben me niet ervan bewust een regel te overtreden door op een zeer rustig moment en plek even een uurtje een luchtje te scheppen als gezin, en daarbij zeer ruime afstand in acht te houden. De rest van de dag zijn we gewoon thuis, en we hebben deze pasen met niemand contact, en gaan ook niet op bezoek en ontvangen ook geen bezoek.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door FlyingEagle »

J.C. Philpot schreef:Ik ben me niet ervan bewust een regel te overtreden door op een zeer rustig moment en plek even een uurtje een luchtje te scheppen als gezin, en daarbij zeer ruime afstand in acht te houden. De rest van de dag zijn we gewoon thuis, en we hebben deze pasen met niemand contact, en gaan ook niet op bezoek en ontvangen ook geen bezoek.
Ik wilde je daar ook niet van beschuldigen hoor, ik vraag me alleen af waarom mensen toch naar een natuurgebied gaan als het door de regering ontmoedigd wordt. Het is volgens mij ook geen verbod. Het is er in ieder geval prachtig
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Margriet »

Nou vandaag maar niks.Gewoon naar die halve meter sneeuw kijken..Ja daarom wonen we hier..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plaats reactie