Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1241
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Klavart »

Geytenbeekje schreef:
merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?
Een huishouden met een orgel dat zo lang is van het raam tot de achterwand van de kamer.
Hoe lang is dat?
Geytenbeekje
Berichten: 8295
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

Jantje is gewoon een zuunige, sobere zeeuw.
In plaats van elkaar te overtreffen met dure spullen, overtreffen ze in Zeeland elkaar met soberheid, hoe soberder hoe beter.
Geytenbeekje
Berichten: 8295
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

Klavart schreef:
Geytenbeekje schreef:
merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?
Een huishouden met een orgel dat zo lang is van het raam tot de achterwand van de kamer.
Hoe lang is dat?
Dat ligt er aan hoe groot je woont, wij hebben thuis een hele kleine, geen Johannes dus
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Geytenbeekje schreef:Jantje is gewoon een zuunige, sobere zeeuw.
In plaats van elkaar te overtreffen met dure spullen, overtreffen ze in Zeeland elkaar met soberheid, hoe soberder hoe beter.
Ze?
Geytenbeekje
Berichten: 8295
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Geytenbeekje »

Zeeuw schreef:
Geytenbeekje schreef:Jantje is gewoon een zuunige, sobere zeeuw.
In plaats van elkaar te overtreffen met dure spullen, overtreffen ze in Zeeland elkaar met soberheid, hoe soberder hoe beter.
Ze?
Ze(euwen)
aggieoudje
Berichten: 902
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Ambtenaar schreef:
Orchidee schreef:IKEA is meestal géén rommel hoor!
Praktisch, sterk en betaalbaar is mijn ervaring.
Bij LB heb ik op het betaalbare na die ervaring niet Afbeelding
Natuurlijk verkoopt de IKEA wel rommel. Koop eens echte meubels, desnoods tweedehands. Dan merk je het verschil direct. Nog los gezien van het design. Dat ziet er ook niet echt uit.
Sorry ik ben het hier echt niet mee eens! Mijn meubels bij een echte meubelzaak gekocht zijn al vervangen terwijl mijn ikea meubels na ruim 13 jaar nog in prima staat zijn.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

samanthi schreef:Afbeelding

Ik ben uitgenodigd voor een wijk dinner en zag een verrassing...
Ik vraag me af of jullie de reschtse bovenste naam kunnen lezen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10592
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Ad Anker »

Ik zie Kersten, v.d. Groe en van Lis. Prima kerk!
Zeeuw
Berichten: 11594
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zeeuw »

Geytenbeekje schreef:
Zeeuw schreef:
Geytenbeekje schreef:Jantje is gewoon een zuunige, sobere zeeuw.
In plaats van elkaar te overtreffen met dure spullen, overtreffen ze in Zeeland elkaar met soberheid, hoe soberder hoe beter.
Ze?
Ze(euwen)
:D
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9198
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... 77j3c4uRoc

Net ook met vrouw en zoon bij Ikea wezen eten. In Ikea's vaderland hoort dat er natuurlijk bij :),
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nasrani »

Samen met een groep gemeenteleden een mooie MTB route gereden. MTB stond vandaag voor: Modder, Teamwork en Bezinning. Fijn om zo samen een dagje op te trekken.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9198
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door parsifal »

Vliegen naar Bandung, zodat zoonlief voor het eerst zijn moederland kan zien. In zijn vaderland is hij al twee keer geweest nu.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Hollander »

parsifal schreef:Vliegen naar Bandung, zodat zoonlief voor het eerst zijn moederland kan zien. In zijn vaderland is hij al twee keer geweest nu.
Spannend! Goede reis gewenst. :)
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8957
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Werken. De heerlijkste tijd om te werken is rond de feestdagen: geen files, minder zeurende collega's, enz..

Op 3 januari heb ik wel vrij, en doe ik wat samen met de kinderen. Daarna, de tweede week van januari, als iedereen weer aan het werk is en de kinderen weer naar school zijn heb ik een weekje vakantie. Kan ik lekker de kinderen naar school brengen, en samen met mijn vrouw wat leuks doen. :yahoo

Bijkomend voordeel is dat ik alleen op 2 januari wat handen hoeft te schudden op het werk, en daarna niet meer. Na mijn week vakantie is met daar weer mee gestopt.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
aggieoudje
Berichten: 902
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Lekker een weekje vrij en het kost me maar 2 dagen! Dinsdag is altijd mijn vrije dag en kerst op woensdag en donderdag zijn verplichtte vrije dagen dus alleen de maandag en de vrijdag opnemen= een hele vrije week! :haha
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Plaats reactie