Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door J.C. Philpot »

Rondleiding in het vernieuwde pand van Microsoft Nederland.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Een 088 telefoonnummer bellen, irritant muziekje krijgen omdat je in de wacht gezet wordt.
Na 10 minuten een stem: u heeft het volgende telefoonnummer ingevoerd waarop u teruggebeld wilt worden.
Vervolgens krijg ik een nr te horen dat niet van mij is.
Weggedrukt en opnieuw gebeld en er gebeurde hetzelfde.
Mailen is toch eenvoudiger en bedrijf stuurt een antwoord dat er naar gestreefd om binnen 10 werkdagen te antwoorden. :huhu
Klantenservice rammelt hier en daar behoorlijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Chrisje72 »

Hopelijk houden ze zich ruim aan die belofte
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Piet Puk »

helma schreef:Met mijn ouders op familiebezoek op Schouwen Duiveland.
Ze zeggen dat dit een mooi eiland is
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Desiree »

Vandaag ben ik morgen aan het voorbereiden... Bijna klaar.. tijd voor en wijntje of een stelletje boerenjongens :haha :haha :haha .
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Bertiel
Berichten: 4596
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Bertiel »

Ik ben op de landelijke Sovon dag. De nieuwe vogelatlas waar ik ook voor geïnventariseerd heb wordt vandaag uitgereikt
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door liz boer »

Bertiel schreef:Ik ben op de landelijke Sovon dag. De nieuwe vogelatlas waar ik ook voor geïnventariseerd heb wordt vandaag uitgereikt
Hé wat leuk!
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mannetje »

Naar Brickmania geweest en het is me gelukt, ik heb voor mijzelf niets gekocht. Als een echte Nederlander gekeken, gekeken en niet gekocht, terwijl er toch echt voldoende Lego te koop was.
-
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

Vanavond een poging gedaan mijn lekke band te plakken. Helaas had ik het doosje plakspullen uitgeleend, en het enige tubetje solution dat er nog was, was ingedroogd.
Meteen de kans gegrepen om de box met fietsspullen op te ruimen. In de loop van de jaren waren er zes reflectors in terechtgekomen, een stuk of acht voor- en achterlampjes met of zonder lege batterijen, en een hele serie ventieltjes en dopjes en ringetjes. Een spin, een hangslot, allerlei los gerommel. Bijna alles weggegooid, dat ruimt lekker op.
En morgen lopen naar de kerk...
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

Puppies knuffelen...
Het bedrijf waar ik dierenvoer koop, had puppies bij de labrador. Zo schattig, zes kleine zwarte labjes. De eigenaar vertelde dat de vader ook de vader is van de hondjes van de koning. Of verwant daaraan, zoiets. Ik vond het een beetje klinken als de stukjes hout van het kruis, maar goed, het kan waar zijn. De hondjes waren in ieder geval erg mooi.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door liz boer »

Dodo schreef:Puppies knuffelen...
Het bedrijf waar ik dierenvoer koop, had puppies bij de labrador. Zo schattig, zes kleine zwarte labjes. De eigenaar vertelde dat de vader ook de vader is van de hondjes van de koning. Of verwant daaraan, zoiets. Ik vond het een beetje klinken als de stukjes hout van het kruis, maar goed, het kan waar zijn. De hondjes waren in ieder geval erg mooi.
Oh wat leuk!!!!
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door liz boer »

Vandaag een fles geverft en beplakt met een servet, er was in de kringloop een workshop, ik heb er een gemaakt voor twee lieve dametjes hier in de buurt, ik ga een klein kerstpaketje maken voor hen dat kan de fles erin.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Goudleus
Berichten: 288
Lid geworden op: 29 jun 2018, 19:50

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Goudleus »

Ik kijk met verbazing naar mn spiegelbeeld. Zojuist naar een andere kapper geweest dan gewoonlijk. De beste man heeft kans gezien me met vier, vijf halen dertig jaar te verouderen. Ik voel me vermomd. :banghead
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

Goudleus schreef:Ik kijk met verbazing naar mn spiegelbeeld. Zojuist naar een andere kapper geweest dan gewoonlijk. De beste man heeft kans gezien me met vier, vijf halen dertig jaar te verouderen. Ik voel me vermomd. :banghead
Was je bij kapper Bloempot?
Gelukkig groeit haar gemiddeld 1 cm per maand. Dus tegen de tijd dat het kerst is, ben je weer 10 jaar jonger. :heuu:
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Goudleus
Berichten: 288
Lid geworden op: 29 jun 2018, 19:50

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Goudleus »

Mara schreef:
Goudleus schreef:Ik kijk met verbazing naar mn spiegelbeeld. Zojuist naar een andere kapper geweest dan gewoonlijk. De beste man heeft kans gezien me met vier, vijf halen dertig jaar te verouderen. Ik voel me vermomd. :banghead
Was je bij kapper Bloempot?
Gelukkig groeit haar gemiddeld 1 cm per maand. Dus tegen de tijd dat het kerst is, ben je weer 10 jaar jonger. :heuu:
dan duurt het dus nog drie maand eer ik weer gelijk loop met de kalender. :D
Plaats reactie