-DIA- schreef:Ik mis... de mooie naam van DDD... al enkele dagen.
(Vroeger was dat een anti-acnezeep en -crème, maar dat bedoel ik nu toch niet.)
Dan maak jij toch een profiel aan onder de naam DDD? DDD-2 of zoiets

-DIA- schreef:Ik mis... de mooie naam van DDD... al enkele dagen.
Piet Puk schreef:-DIA- schreef:Ik mis... de mooie naam van DDD... al enkele dagen.
Ik geloof niet dat je daar echt blij van wordt, gezien de meerdere vreemde linken met deze lettercombinatie.-DIA- schreef:Piet Puk schreef:-DIA- schreef:Ik mis... de mooie naam van DDD... al enkele dagen.
Toch maar niet doen hè? Dan zou ik liever een nick kiezen als XXX. Maar aangezien ik nogal van continuïteit houdt laar ik het maar zoals het is.
Hollander schreef:Ik geloof niet dat je daar echt blij van wordt, gezien de meerdere vreemde linken met deze lettercombinatie.-DIA- schreef:Piet Puk schreef:-DIA- schreef:Ik mis... de mooie naam van DDD... al enkele dagen.
Toch maar niet doen hè? Dan zou ik liever een nick kiezen als XXX. Maar aangezien ik nogal van continuïteit houdt laar ik het maar zoals het is.
Erskinees schreef:Jantje, dit is toch ziek?! Als je op vrijdagavond nog online bent geweest is het écht niet vreemd dat iemand op maandag nog niet is ingelogd? Op zondag is het forum dicht, dus het gaat om twee dagen. Als het goed is is er nog een leven naast dit forum!
-DIA- schreef:Op zich ben ik het er helemaal mee eens, maar als we op de frequentie van zijn berichten zien, en dat is voor een ieder verschillend, dan zou je haast denken dat hij door een of andere zaak verhinderd is...
Jantje schreef:Precies. Als jij of ik 3 dagen niet posten, dan kwam er geheid ook een vraag waar we gebleven waren.
Hollander schreef:-DIA- schreef:Op zich ben ik het er helemaal mee eens, maar als we op de frequentie van zijn berichten zien, en dat is voor een ieder verschillend, dan zou je haast denken dat hij door een of andere zaak verhinderd is...Jantje schreef:Precies. Als jij of ik 3 dagen niet posten, dan kwam er geheid ook een vraag waar we gebleven waren.
Tussen de avonden van 29 februari en 5 maart was ik ook afwezig. Dus?
Terri schreef:samanthi
Jantje schreef:@DDD is 7 maart om 0.04 uur voor het laatste online geweest. Vandaag nog niet. Dus dat is toch wel vreemd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten