Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door JolandaOudshoorn »

:ouin na het horen van de schietpartij in een winkelcentrum in Alphen a/d Rijn.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mara »

Verschrikkelijk he :oO Ik had het in wist je dat... geplaatst, direct nadat mijn zoon het las op teletekst.
Het erge is, dat de dader zichzelf door het hoofd heeft geschoten. Zo kom je ws weer niet te weten waarom en is er geen straf meer mogelijk.
Ook tijdens het winkelen, wenkt de dood ieder uur.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
hmprff
Berichten: 1474
Lid geworden op: 02 jul 2008, 19:01

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door hmprff »

JolandaOudshoorn schreef::ouin na het horen van de schietpartij in een winkelcentrum in Alphen a/d Rijn.
Wij winkelen regelmatig in Alphen maar dan in de Aarhof. Als mijn ouders geen andere plannen hadden vanmiddag was ik misschien ook wel gaan winkelen... Mn tante belde daarom gelijk toen ze het zag, maar gelukkig waren we er niet bij. Ik lees net dat er onder de slachtoffers ook kinderen zijn...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Lourens »

Mara schreef:Verschrikkelijk he :oO Ik had het in wist je dat... geplaatst, direct nadat mijn zoon het las op teletekst.
Het erge is, dat de dader zichzelf door het hoofd heeft geschoten. Zo kom je ws weer niet te weten waarom en is er geen straf meer mogelijk.
Ook tijdens het winkelen, wenkt de dood ieder uur.
Menselijk geen straf meer mogelijk, maar hij staat nu voor de hemelse Rechter die rechtvaardig oordeelt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mara »

En de jongen is pas 25, als hij ouders heeft, wat verschrikkelijk voor hen :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Orchidee »

Moe :baille
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mariavt »

Moedeloos
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door JolandaOudshoorn »

hmprff schreef:
JolandaOudshoorn schreef::ouin na het horen van de schietpartij in een winkelcentrum in Alphen a/d Rijn.
Wij winkelen regelmatig in Alphen maar dan in de Aarhof. Als mijn ouders geen andere plannen hadden vanmiddag was ik misschien ook wel gaan winkelen... Mn tante belde daarom gelijk toen ze het zag, maar gelukkig waren we er niet bij. Ik lees net dat er onder de slachtoffers ook kinderen zijn...
Ik heb me suf gebeld en wat was ik blij dat ik eindelijk mijn zusje aan de lijn kreeg. Ze woont er dichtbij en had wel de schoten gehoord. Ze vond het al zo raar dat er vuurwerk werd afgestoken :bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Orchidee »

:cry
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mariavt »

Opgelucht maar ook saggerijnig..........zie topic tandarts
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Droelie
Berichten: 1026
Lid geworden op: 09 mar 2009, 20:20
Locatie: Goesssssssss
Contacteer:

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Droelie »

Moe.. ik denk dat ik zo maar even een dutje ga doen en er daarna ff op uit trek richting de winkels o.i.d..
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».


www.kralenjans.webs.com
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door henriët »

Afwachtend, het ruikt hier erg lekker, we hebben broodjes gemaakt en gebakken, nu nog even afwachten of t gelukt is, wat een karwei zeg, met dat rijzen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
oesterschelpje
Berichten: 832
Lid geworden op: 16 jun 2010, 14:35

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door oesterschelpje »

Pffffft, eindelijk mijn eerste streefgewicht gehaald. :sweat
Nu op naar het volgende deel!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Orchidee »

oesterschelpje schreef:Pffffft, eindelijk mijn eerste streefgewicht gehaald. :sweat
Nu op naar het volgende deel!
:super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:
oesterschelpje schreef:Pffffft, eindelijk mijn eerste streefgewicht gehaald. :sweat
Nu op naar het volgende deel!
:super
Het volgende deel is altijd het moeilijkst, want dat betekent: volhouden, terwijl het niet zo snel gaat, zelfs af en toe stil staat.
Zoals dr Frank zegt: beter een paar ons per week en een jaar volhouden, (dan ben je inmiddels ook aan je nieuwe eetpatroon gewend) of crashen, 3 kilo per week, en vervolgens keihard terugvallen.
Ook in deze is de weg van de geleidelijkheid, de beste :fleur dat verdient voorlopig een blommetje :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie