Hoe is je stemming op dit moment? [2]

-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:De Tweedrachtbode hebben we hier.
Als ik het goed zie is er reden voor, ze promoten er min of meer ook Halloween...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Ad Anker »

Mara schreef:
-DIA- schreef:
Beste Mara,
Als je me een beetje kende zou ik je toch weten dat ik het niet sarcastisch bedoelde? Ik gebruik dit niet, enkel als men me tegenkomt met onwaarachtige of achterdochtige vragen die men best kan weten wil ik wel eens wat cynisch zijn. Bij mijn weten is er hier geen reden toe. Zo ben ik ook buiten het scherm van de pc. Een beetje milde zelfspot (op mezelf) kan er toch ook wel eens bij door? Sarcasme is echt een groot woord waar ik me absoluut verre van wens te houden.
Jij reageerde er op maar het ging niet over jou.
Er is er hier maar één die mij stalkt. Maar die trekt zich er niks van aan, wat ik daarvan vind.
Echt waar? Wie dan?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Jantje »

Dat is wel een ernstige beschuldiging... :bobo
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door eilander »

Mara schreef:Er is er hier maar één die mij stalkt. Maar die trekt zich er niks van aan, wat ik daarvan vind.
Dat moet je wel melden dan. Stalken is ontoelaatbaar.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6497
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Posthoorn »

Dodo schreef:Bezorgd over schoonmoeder. Ze is zeer oud en raakt in de war. Heel moeilijk om te zien dat ze zich aldoor zorgen maakt of er nog wel geld is en of ze nog wel verzorgd kan worden.
Er is nu ontdekt dat ze een blaasontsteking heeft, die mogelijk bijdraagt aan de verwardheid. Hopelijk maakt de ab snel een verschil.
Maar verder doe je er niet veel aan. Al de kinderen stellen haar gerust maar het helpt niet erg.
Oud worden is niet altijd zo eenvoudig.
Zeker niet in het Nederland van nu.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Ad Anker »

Posthoorn schreef:
Dodo schreef:Bezorgd over schoonmoeder. Ze is zeer oud en raakt in de war. Heel moeilijk om te zien dat ze zich aldoor zorgen maakt of er nog wel geld is en of ze nog wel verzorgd kan worden.
Er is nu ontdekt dat ze een blaasontsteking heeft, die mogelijk bijdraagt aan de verwardheid. Hopelijk maakt de ab snel een verschil.
Maar verder doe je er niet veel aan. Al de kinderen stellen haar gerust maar het helpt niet erg.
Oud worden is niet altijd zo eenvoudig.
Zeker niet in het Nederland van nu.
Huh? Ik word graag oud in Nederland.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5647
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Dodo »

Ze heeft denk ik in de jaren twintig en de oorlog ervaringen opgedaan, die nu weer opspelen. Terwijl ze al heel lang financieel goed verzorgd is, maar de angst blijft.
Mannetje
Berichten: 7739
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Mannetje »

Ad Anker schreef:
eilander schreef:De Tweedrachtbode hebben we hier.
:humhihi
Die wil ik ook wel eens lezen!
-
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door helma »

Ontroerd. De man van een hele goede vriendin is na een lang ziekbed overleden. Hij heeft zo veel getuigd van wie de Heere voor hem was. Hoewel hij eerst dacht dat God hem zou genezen kon hij ook zeggen: maar als ik mij vergis is het ook goed.
De laatste maanden mocht zijn vrouw niet meer voor genezing bidden. Het was goed.
Gistermorgen terwijl ik bij een andere rouwdienst was waar een kind van God begraven werd moest ik zo aan hem denken, niet wetend dat op dat moment hij ook thuisgehaald werd.
De HEERE is goed, Hij is ter sterkte in de dag der benauwdheid, en Hij kent hen die op Hem betrouwen.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Zeeuw »

helma schreef:Ontroerd. De man van een hele goede vriendin is na een lang ziekbed overleden. Hij heeft zo veel getuigd van wie de Heere voor hem was. Hoewel hij eerst dacht dat God hem zou genezen kon hij ook zeggen: maar als ik mij vergis is het ook goed.
De laatste maanden mocht zijn vrouw niet meer voor genezing bidden. Het was goed.
Gistermorgen terwijl ik bij een andere rouwdienst was waar een kind van God begraven werd moest ik zo aan hem denken, niet wetend dat op dat moment hij ook thuisgehaald werd.
De HEERE is goed, Hij is ter sterkte in de dag der benauwdheid, en Hij kent hen die op Hem betrouwen.
Mooi is dat Helma.
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Gritje »

Erg bezorgd, hopelijk komt er gauw een telefoontje zodat we rustig kunnen gaan slapen.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

Gritje schreef:Erg bezorgd, hopelijk komt er gauw een telefoontje zodat we rustig kunnen gaan slapen.
De klinkt inderdaad bezorgd. Vooral voor een mens die niet om de haverklap een berichtje post. Sterkte!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Mara »

Gritje schreef:Erg bezorgd, hopelijk komt er gauw een telefoontje zodat we rustig kunnen gaan slapen.
Ik hoop dat je nadat je het telefoontje hebt gekregen, toch rustig kon gaan slapen. Want het kan ook juist voor meer onrust zorgen.
Sterkte!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Gritje »

Dank je wel, telefoontje kwam vanmiddag pas en toen ging er maar weer eens een circus starten :jongle
Wat zijn we dan gezegend dat we onze zorgen in Gods handen mogen leggen.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

bedroefd... confused...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie