Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door BJD »

J.C. Philpot schreef:
-DIA- schreef:
J.C. Philpot schreef:
-DIA- schreef: Dat kan ik nu niet meer zeggen, het is geknipt.
Wat is de relatie met dit topic?
Ik heb wel gezocht, maar kon ook geen geschikt topic vinden.
Dan maak je toch een topic aan "Vijandschap tegen wat men te ontdekkend vind"?

Ik neem aan dat je de vijandschap die je meent te constateren geen aanwinst vind (topictitel).
:D
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6465
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Posthoorn »

Boeken:
Twee boeken van ds. G. van Reenen, Bart en Kees
Twee boeken van ds. A.P.A. du Cloux, Feeststoffen en Lijdensstoffen
Een boek John Bunyan, Komen tot Jezus Christus
Een boek van J.C. Philpot, 2e t/m 5e achttal
Een boek van ds. G.H. Kersten, Preken over de catechismus

Uit de nalatenschap van mijn moeder.
Laatst gewijzigd door Posthoorn op 29 mei 2021, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ambtenaar
Berichten: 9148
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Ambtenaar »

Chitalpa Tashkentensis Pink Dawn
-DIA-
Berichten: 32703
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door -DIA- »

Een boek: Niet zomaar een krant, een uitgave ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van het RD. We hebben vanaf het begin nauw meegeleefd en zijn ook al 50 jaar abonnee. Dan komt het wel eens zo op je af: Is dat nu al weer 50 jaar geleden? Ja dus.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Valcke »

Posthoorn schreef:Een boek John Bunyan, Komen tot Jezus Christus
Ik zou denken dat je dit boek al lang had...
Uit de nalatenschap van mijn moeder.
Dat heeft iets bijzonders... zulke boeken hebben dan soms een speciaal plaatsje.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Dodo »

-DIA- schreef:Een boek: Niet zomaar een krant, een uitgave ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van het RD. We hebben vanaf het begin nauw meegeleefd en zijn ook al 50 jaar abonnee. Dan komt het wel eens zo op je af: Is dat nu al weer 50 jaar geleden? Ja dus.
Ga dan vanavond fijn met een kop thee in dat boek lezen, en laat het forum even voor wat het is. Je kunt wel wat ontspanning gebruiken.
-DIA-
Berichten: 32703
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door -DIA- »

Dodo schreef:
-DIA- schreef:Een boek: Niet zomaar een krant, een uitgave ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van het RD. We hebben vanaf het begin nauw meegeleefd en zijn ook al 50 jaar abonnee. Dan komt het wel eens zo op je af: Is dat nu al weer 50 jaar geleden? Ja dus.
Ga dan vanavond fijn met een kop thee in dat boek lezen, en laat het forum even voor wat het is. Je kunt wel wat ontspanning gebruiken.
Dank u voor de lieve raad, maar ik hoop niet dat u het heel erg vindt als ik de avond toch iets anders invul, want uiteindelijk voel ik me toch niet echt verplicht om alle lieve raadgevers, hoe lief en goed bedoeld ook, op te volgen. Ik denk niet dat ik de enige ben die niet altijd de goedbedoelde raadgevers volgen als men toch zelf andere plannen lijkt te hebben gevonden... :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:
Dodo schreef:
-DIA- schreef:Een boek: Niet zomaar een krant, een uitgave ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van het RD. We hebben vanaf het begin nauw meegeleefd en zijn ook al 50 jaar abonnee. Dan komt het wel eens zo op je af: Is dat nu al weer 50 jaar geleden? Ja dus.
Ga dan vanavond fijn met een kop thee in dat boek lezen, en laat het forum even voor wat het is. Je kunt wel wat ontspanning gebruiken.
Dank u voor de lieve raad, maar ik hoop niet dat u het heel erg vindt als ik de avond toch iets anders invul, want uiteindelijk voel ik me toch niet echt verplicht om alle lieve raadgevers, hoe lief en goed bedoeld ook, op te volgen. Ik denk niet dat ik de enige ben die niet altijd de goedbedoelde raadgevers volgen als men toch zelf andere plannen lijkt te hebben gevonden... :)
Ergens anders schreef je dat je niet weet hoe je de avond door moet komen, vandaar deze meelevende raad van Dodo.
Soms is het best lastig als mensen een soort van noodkreet melden en dat het blijkbaar nogal snel weer opgelost is.
Maar iig fijn voor je :super
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

gordijnen beneden. Afgelopen weken waren wij best blij met het slechte weer en weinig zon. Zonder gordijnen is een bewolkte dag prettiger. Nu nog gordijnen boven ;)
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6465
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Posthoorn »

Valcke schreef:
Posthoorn schreef:Een boek John Bunyan, Komen tot Jezus Christus
Ik zou denken dat je dit boek al lang had...
Ik had het al wel gelezen. We gaan het nu gebruiken op een leeskring.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Tiberius »

Charles schreef:Diep gezonken: een caravan. :?

Een overdekte caravanstalling blijkt moeilijker, zo niet onmogelijk om als aanwinst te krijgen... :nonnon
Onze dochter zit in die business; dit weekend was ze bij ons en toen spraken we er over.
Het is inderdaad een gekkenhuis met die stallingen, vrijwel alles zit vol, zeker in de buurt waar jij woont.
Het loont de moeite om de klantenservice te bellen (liefst vroeg in de morgen, dan is het minst druk), want als er een plek vrijkomt hebben ze nauwelijks tijd om de website aan te passen. In het slechtste geval zetten ze je op een interesselijst, en wordt je gemaild als er een plekje vrij komt.
In de provincies Zeeland, Limburg en Groningen is nog wel plaats, omdat ze daar recent een paar nieuwe stallingen hebben gecontracteerd.
Dat is wel ver weg, maar kan wellicht een (tijdelijke) oplossing zijn als je daar in de buurt je vaste campingplaats hebt. Er zijn relatief veel mensen die dat doen.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Lilian1975 »

Charles schreef:Ik ook niet. Maar ja, wie ben ik tegenover de rest thuis :hum
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Wij hebben een vouwwagen met keuken en gewoon een lekker matras. Is wel wat meer comfort dan alleen een tent en luchtbed. En afgelopen pinksterweekend met die storm en regen een familieweekend gehad. Nou toen keek ik wel enigszins jaloers naar de caravans. Maar we bleven droog en zijn niet weggewaaid en konden alles mooi checken voor zomervakantie b.l.e.w. . Vorig jaar door de corona niet van stal geweest. We hadden gelukkig een kacheltje om warm te worden...Tegelijkertijd het heeft nog zo'n lekker tentgevoel. Mijn man wil zeker geen caravan... . Dus hoelang de vouwwagen nog actief gebruikt wordt nadat kinderen deur uit zijn. Is spannend. Is het erg veel luxer en comfortabeler?
Veel plezier ermee.
Stalling probeer hooijmeijer in Ridderkerk eens. Droog. En netjes. Of ligt dat erg uit de buurt?
newton
Berichten: 673
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door newton »

Biebel in de Twentse sproake
De lokale boekhandel heeft een mooie aanbieding.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door J.C. Philpot »

De vaccinatie uitnodiging. Kwam zojuist via de post.

Vind ik een hele lastige beslissing. Ik kan veel argumenten voor en veel argumenten tegen invoelen en begrijpen. Beide keuzes spreken voor mij niet vanzelf. De stap is echter nu (nog?) te groot. Ik laat de uitnodiging dus voorlopig liggen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
-DIA-
Berichten: 32703
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door -DIA- »

J.C. Philpot schreef:De vaccinatie uitnodiging. Kwam zojuist via de post.

Vind ik een hele lastige beslissing. Ik kan veel argumenten voor en veel argumenten tegen invoelen en begrijpen. Beide keuzes spreken voor mij niet vanzelf. De stap is echter nu (nog?) te groot. Ik laat de uitnodiging dus voorlopig liggen.
U bent niet de enige, ook hier niet.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie