Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door liz boer »

Dodo schreef:Vandaag heb ik uit de supermarkt een fles limonadesiroop meegenomen. Niet omdat ik die nodig heb, maar uit nostalgische overwegingen. Het is namelijk de smaak Reine Claude. En dat spreek je natuurlijk niet op z'n Frans uit, zoals het hoort, maar op zoals ik dat als kind deed: rijne klaude.
mmmm :langue
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Dodo »

Een blos bloemen van de ING, als kleine vergoeding voor het per ongeluk een week lang blokkeren van onze rekeningen... Gelukkig kan ik wel pinnen, anders was het toch wel lastig.
-DIA-
Berichten: 32736
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door -DIA- »

Heel veel rommel, 3 dagen bouwvakkers over de vloer. Eerst de hele keuken leeghalen. Dan een nieuwe inbouwen, in een kleine drie dagen. Nu het grote werk weer van inpakken, en nu blijkt de ruimte in de nieuwe keuken weer iets kleiner, en past niet alles meer. Veel opruimen, naar kringloop, of vuilnis, maar tenslotte toch blij met een nieuwe keuken!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Dodo »

Twee jurken en nog wat shirtjes. Blij met de jurken, het is zo lastig om wat leuks te vinden. Te kort, te lang, te strak, niet mooi. Fijn dat jurken nu in de mode zijn, er hing echt veel.
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door aggieoudje »

Een nieuwe mobiele telefoon! Gelijk maar gebruik gemaakt van mijn vakantiegeld! De rest gaat op de spaarrekening.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
-DIA-
Berichten: 32736
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door -DIA- »

Een fraaie boenborstel! Eenvoudig doch, zo het lijkt, goed werkend! En nog wel van de Nieuwe Blokker! Een schitterend ding, maar vooral een heel handig attribuut waar mijn huishoudelijke hulp veel plezier aan kan beleven!
:)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door refo »

*proest*
Online
Bertiel
Berichten: 4582
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Bertiel »

Stapel boeken a €27,50
Oa. Gekrookte riet van smijtegeld, godvruchtige avondmaalganger, wonderen van de zaligmakend, etc.
Kan weer ff vooruit
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Arja »

Bertiel schreef:Stapel boeken a €27,50
Oa. Gekrookte riet van smijtegeld, godvruchtige avondmaalganger, wonderen van de zaligmakend, etc.
Kan weer ff vooruit
Lees je ze door elkaar of begin je er in één en lees je zo'n boek dan helemaal uit? Mooie aanwinst.
Online
Bertiel
Berichten: 4582
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Bertiel »

Arja schreef:Lees je ze door elkaar of begin je er in één en lees je zo'n boek dan helemaal uit? Mooie aanwinst.
meeste boeken lees ik achter elkaar. Een boek zoals het gekrookte riet, iedere dag 1 of 2 preken en tussendoor andere boeken.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2092
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Arja »

Bertiel schreef:
Arja schreef:Lees je ze door elkaar of begin je er in één en lees je zo'n boek dan helemaal uit? Mooie aanwinst.
meeste boeken lees ik achter elkaar. Een boek zoals het gekrookte riet, iedere dag 1 of 2 preken en tussendoor andere boeken.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik bedoel: hoe verwerk je dat dan? Schrijf je dingen op, die je in je gebed wilt meenemen? Ik vind het heel knap als mensen zoveel lezen op een dag. Wil ik ook wel.
Online
Bertiel
Berichten: 4582
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Bertiel »

Arja schreef: Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik bedoel: hoe verwerk je dat dan? Schrijf je dingen op, die je in je gebed wilt meenemen? Ik vind het heel knap als mensen zoveel lezen op een dag. Wil ik ook wel.
Ik lees meer dan enkel theologische boeken. en dat lees ik dan vaak tussendoor
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door windorgel »

Bertiel schreef:
Arja schreef: Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik bedoel: hoe verwerk je dat dan? Schrijf je dingen op, die je in je gebed wilt meenemen? Ik vind het heel knap als mensen zoveel lezen op een dag. Wil ik ook wel.
Ik lees meer dan enkel theologische boeken. en dat lees ik dan vaak tussendoor
Ik vind het ook knap dat je eraan toe komt om dagelijks 1 of 2 preken te lezen en daarnaast nog andere boeken... Plan je daar iedere dag 1 of 2 uur voor in ofzo? Ik kom vaak in het geheel niet aan lezen toe; er is 's avonds nog zoveel te doen in/om huis.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door liz boer »

Jurk met bijpassende legging en bijpassende hoofddoek.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door helma »

liz boer schreef:Jurk met bijpassende legging en bijpassende hoofddoek.
Leuk! Zoiets had ik vorige week ook. Mooie jurk voor €3. De dag erna vond ik een mooi jasje voor €1. En een paar dagen later een hoed voor €3.
Ben ik ook weer netjes voor de zondag :yahoo
Plaats reactie