Gezondheid

Gebruikersavatar
oesterschelpje
Berichten: 832
Lid geworden op: 16 jun 2010, 14:35

Re: Gezondheid

Bericht door oesterschelpje »

Wat een wonder, Maria!
Heel veel sterkte in alles! :love
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Gezondheid

Bericht door Mara »

Wat fijn tot nu toe Maria !
Ik hoop dat de ergste spanning weg is.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Gezondheid

Bericht door Mariavt »

Het klinkt waarschijnlijk heel ondankbaar, de grootste spanning is idd. weg, maar ik ben nog steeds bang voor dat laatste onderzoek wat DV volgende week dinsdag plaats vindt.

Maar ik ben wel blij met jullie medeleven hoor....... :)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Gezondheid

Bericht door Bert Mulder »

Mariavt schreef:Het klinkt waarschijnlijk heel ondankbaar, de grootste spanning is idd. weg, maar ik ben nog steeds bang voor dat laatste onderzoek wat DV volgende week dinsdag plaats vindt.

Maar ik ben wel blij met jullie medeleven hoor....... :)
Vertrouw op Hem!

Het Allerbeste toegewenst!

Rom 8:

26 En desgelijks komt ook de Geest onze zwakheden mede te hulp; want wij weten niet, wat wij bidden zullen, gelijk het behoort, maar de Geest Zelf bidt voor ons met onuitsprekelijke zuchtingen.

27 En Die de harten doorzoekt, weet, welke de mening des Geestes zij, dewijl Hij naar God voor de heiligen bidt.

28 En wij weten, dat dengenen, die God liefhebben, alle dingen medewerken ten goede, namelijk dengenen, die naar Zijn voornemen geroepen zijn.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Berichten: 446
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29

Re: Gezondheid

Bericht door Neeltje Jans »

Mariavt schreef:Het klinkt waarschijnlijk heel ondankbaar, de grootste spanning is idd. weg, maar ik ben nog steeds bang voor dat laatste onderzoek wat DV volgende week dinsdag plaats vindt.

Maar ik ben wel blij met jullie medeleven hoor....... :)
Gelukkig dat het meeviel, maar daarmee zijn je klachten nog niet weg...
sterkte
Neeltje Jans, moeder van 4
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Gezondheid

Bericht door Mara »

Mariavt schreef:Het klinkt waarschijnlijk heel ondankbaar, de grootste spanning is idd. weg, maar ik ben nog steeds bang voor dat laatste onderzoek wat DV volgende week dinsdag plaats vindt.

Maar ik ben wel blij met jullie medeleven hoor....... :)
Maria, het moeilijkste is om het niet in de Handen van de Heere te geven, maar het daar te laten. We menen het telkens weer terug te moeten pakken. Bij Hem ben je veilig en gerust !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Gezondheid

Bericht door henriët »

Mariavt schreef:Lieve medelevende mensen


Ben net terug van het ziekenhuis en de uitslag viel tot zover mee dat er niets in de dikke darm gevonden is.
Volgende week krijg ik een proctoscopie, dan kijken ze naar het laatste deel van de endeldarm met een
buis van 10 cm, en kunnen ze evt. gezwellen weghalen.
Ik had een kennis bij me, die zei tegen de chirurg dat ik bang was voor kanker, toen zei hij: Laten we
hopen van niet, maar dat zien we wel bij de proctoscopie,( waar ik heel erg tegen op zie.)

Wéér een spannende week van afwachten, mocht de arts volgende week DV tóch iets tegenkomen dan
hoor ik dat gelijk.

Ik ben erg moe en ga nu naar bed!
Van harte sterkte in de komende week.
Lees ps 91 nog maar door!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Gezondheid

Bericht door jvdg »

Maria, alle onderstaande goede wensen en aanbevelingen wil ik van harte onderschrijven!
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Gezondheid

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:Maria, alle onderstaande goede wensen en aanbevelingen wil ik van harte onderschrijven!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
oesterschelpje
Berichten: 832
Lid geworden op: 16 jun 2010, 14:35

Re: Gezondheid

Bericht door oesterschelpje »

Wij wachten al een week op bloeduitslagen.
Diverse keren naar het ziekenhuis en huisarts gebeld, niemand kan er antwoord geven. :banghead
We moeten geduld hebben, dat is het enige antwoord wat we te horen krijgen, volgende week woensdag weten ze waarschijnlijk wat meer (WAARSCHIJNLIJK :oO ) ........... :bobo
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Gezondheid

Bericht door Lassie »

Vervelend zeg. Sterkte daarmee, want je staat zo machteloos.

Hier dus een flinke verkoudheid. Gisteren zei de vk nog, het kan wat langer duren dan normaal. En normaal bij mij is dat een verkoudheid toch wel 3 a 4 weken duurt. En wat is dan langer? :quoi
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Gezondheid

Bericht door MarthaMartha »

Lassie schreef:Vervelend zeg. Sterkte daarmee, want je staat zo machteloos.

Hier dus een flinke verkoudheid. Gisteren zei de vk nog, het kan wat langer duren dan normaal. En normaal bij mij is dat een verkoudheid toch wel 3 a 4 weken duurt. En wat is dan langer? :quoi
Als het net zo gaat als bij mij duurt dat de rest van je zwangerschap....
Na de bevalling was mij opeens alles weer in rap tempo open en kon ik weer heerlijk vrij ademen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Gezondheid

Bericht door vlinder »

oesterschelpje schreef:Wij wachten al een week op bloeduitslagen.
Diverse keren naar het ziekenhuis en huisarts gebeld, niemand kan er antwoord geven. :banghead
We moeten geduld hebben, dat is het enige antwoord wat we te horen krijgen, volgende week woensdag weten ze waarschijnlijk wat meer (WAARSCHIJNLIJK :oO ) ........... :bobo
Wij wachten al 3 weken op een uitslag van een onderzoek wat binnen 10 min. bekend is.... :pan
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Gezondheid

Bericht door MarthaMartha »

vlinder schreef:
oesterschelpje schreef:Wij wachten al een week op bloeduitslagen.
Diverse keren naar het ziekenhuis en huisarts gebeld, niemand kan er antwoord geven. :banghead
We moeten geduld hebben, dat is het enige antwoord wat we te horen krijgen, volgende week woensdag weten ze waarschijnlijk wat meer (WAARSCHIJNLIJK :oO ) ........... :bobo
Wij wachten al 3 weken op een uitslag van een onderzoek wat binnen 10 min. bekend is.... :pan
Ai... wij hadden vrijdag 2 uur na het bloedprikken uitslagen, die na 1,5 uur bekend zouden zijn... dus dat was super snel!
en een andere uitslag met bloed uit slagader zelfs binnen een half uur....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Gezondheid

Bericht door refo »

Ik denk altijd maar zo: naarmate de uitslag ernstiger is word je sneller op de hoogte gebracht.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie