Helma gebeten door hond.
Vanmiddag tetanusprikken gehaald bij de dokter
:
Vanavond een paar nieuwe schoenen gekocht op kosten van mijn achterbuurman
Dus jullie zouden in mijn plaats officieel aangifte doen?
Misschien wel slim ja; nadat hij mij aangevallen had besprong hij mijn zoontje van 8 jaar
je moet er niet aan denken als hij een van de (buurt)kinderen hapt

Vanavond een paar nieuwe schoenen gekocht op kosten van mijn achterbuurman
Misschien wel slim ja; nadat hij mij aangevallen had besprong hij mijn zoontje van 8 jaar

-
Verzamel handtekeningen in de buurt om hem te verplichten zijn hond aan de lijn te houden :!: En doe aangifte!!!helma schreef:Vanmiddag tetanusprikken gehaald bij de dokter:
Vanavond een paar nieuwe schoenen gekocht op kosten van mijn achterbuurman![]()
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Sterkte Helma, en ja ik zou zéker aangifte doen. Trouwens wat voor soort hond is het eigenlijk?helma schreef:Vanmiddag tetanusprikken gehaald bij de dokter:
Vanavond een paar nieuwe schoenen gekocht op kosten van mijn achterbuurman![]()
Re: Helma gebeten door hond.
Ik kan weer een update doen in dit originele topic; vandaag was het weer zover. Tijdens een vroeg ommetje werd ik in mijn been gebeten door een agressieve hond. Weer eens wat anders om in Canada naar een eerste hulppost te moeten
-
Hoewel de situatie vast vervelend is kan ik die grijns op mijn gezicht niet onderdrukkenhelma schreef:Ik kan weer een update doen in dit originele topic; vandaag was het weer zover. Tijdens een vroeg ommetje werd ik in mijn been gebeten door een agressieve hond. Weer eens wat anders om in Canada naar een eerste hulppost te moeten

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
-
Wat maakt jou aantrekkelijk voor honden?
Sterkte Helma
Sterkte Helma
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
En het was zulk prachtig weer om te wandelen. Jammer. Het zit niet mee deze keerhelma schreef:Ik kan weer een update doen in dit originele topic; vandaag was het weer zover. Tijdens een vroeg ommetje werd ik in mijn been gebeten door een agressieve hond. Weer eens wat anders om in Canada naar een eerste hulppost te moeten

Re: RE: Re: Helma gebeten door hond.
Ik heb nu een tetanus prik gekregen die de komende 10 jaar werkt ;-)HersteldHervormd schreef:Hoewel de situatie vast vervelend is kan ik die grijns op mijn gezicht niet onderdrukkenhelma schreef:Ik kan weer een update doen in dit originele topic; vandaag was het weer zover. Tijdens een vroeg ommetje werd ik in mijn been gebeten door een agressieve hond. Weer eens wat anders om in Canada naar een eerste hulppost te moeten
Nou zeg, hoe weten ze je steeds te vinden?helma schreef:Ik kan weer een update doen in dit originele topic; vandaag was het weer zover. Tijdens een vroeg ommetje werd ik in mijn been gebeten door een agressieve hond. Weer eens wat anders om in Canada naar een eerste hulppost te moeten

Ik dacht al, waarom zo'n oud topic naar boven gehaald, maar dat snap ik nu.
Hoefde je geen antibioticum?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon