Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Panny »

eilander schreef:
helma schreef:
Bertiel schreef:Drie boeken... het blijft toch lastig om bij v.d. Boom niet naar boven te gaan als je om een kinderboek als cadeau komt
Als ik daar kom kijk ik alleen maar boven :huhu
Ik ook eigenlijk. Pas was ik onverwachts bij De Roo in Zwijndrecht, en daar kwam ik ook zomaar met een stapeltje vandaan. Ik heb dat thuis op een beetje verdekt opgesteld, maar af en toe zegt mijn vrouw nu: 'hè, hebben we dat boek ook?' Dan zeg ik zo nonchalant mogelijk: 'o, je weet toch dat ik pas bij De Roo ben geweest?' Volgens mij heeft ze het stapeltje nog steeds niet ontdekt. :)
Whaha geniaal!
TSD
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door TSD »

Voor deze wijze van doen heb ik nog niet genoeg boeken denk ik :humhihi , ik zou meteen door de mand vallen :)
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door merel »

Wij hebben nergens stapeltjes liggen. Dus die vallen sowieso wel op.
Daarnaast leest mijn man zelden of nooit een boek, vorig jaar vakantie heeft hij Judas gelezen over Willem Holleeder en ik vermoed dat het daar voorlopig wel bij blijft. Ik zou totaal verbijsterd zijn als hij met een boek thuiskwam.
Laatst gewijzigd door merel op 20 nov 2018, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door J.C. Philpot »

Mijn vrouw vertelde me gisteren dat komende zaterdag 24 november een actiedag is bij Den Hertog in Houten, met veel voordeel en kortingen. Ik heb geknikt, en ben er niet op ingegaan.

Ik hoop dat ze het vergeet. Als we daar heen gaan, komen ook wij met stapels boeken thuis :sweat

Mijn excuses aan hen die door het lezen van mijn post in de verleiding worden gebracht.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef:Mijn vrouw vertelde me gisteren dat komende zaterdag 24 november een actiedag is bij Den Hertog in Houten, met veel voordeel en kortingen. Ik heb geknikt, en ben er niet op ingegaan.

Ik hoop dat ze het vergeet. Als we daar heen gaan, komen ook wij met stapels boeken thuis :sweat

Mijn excuses aan hen die door het lezen van mijn post in de verleiding worden gebracht.
Met kerst en sinterklaas voor de deur zijn er genoeg excuses om een klein dozijn aan te schaffen. En denk eens aan al die lange winteravonden die nog gaan komen...
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Bertiel »

ik heb van iemand stapels tijdschriften gehad van Jaren terug tot nu... en dat beperkt me nu tot boeken kopen. De boeken die ik gekocht heb is voor een geplande week vrij ergens in januari... regeren is vooruitzien.
Ik ben sowieso meer van de rommelmarkten, dat is echt m'n stuikelblok in deze.... heb nu wel een lijst wat ik wil hebben, maar daar hou ik me niet altijd aan :hum
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
ejvl
Berichten: 5738
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door ejvl »

Herman schreef:Met kerst en sinterklaas voor de deur zijn er genoeg excuses om een klein dozijn aan te schaffen. En denk eens aan al die lange winteravonden die nog gaan komen...
3 jonge kinderen, dan zijn de winteravonden nooit lang, de zomeravonden trouwens ook niet ;)
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door J.C. Philpot »

ejvl schreef:
Herman schreef:Met kerst en sinterklaas voor de deur zijn er genoeg excuses om een klein dozijn aan te schaffen. En denk eens aan al die lange winteravonden die nog gaan komen...
3 jonge kinderen, dan zijn de winteravonden nooit lang, de zomeravonden trouwens ook niet ;)
Het excuses spreekt me wel aan :D Maar ook het probleem met de 3 jonge kinderen herken ik. Ik heb ik mijn boekenkast nog heel wat boeken staan die ik nog wil lezen en waar ik niet aan toekom. En toch kan ik het niet laten om regelmatig weer wat bij te kopen.

's Avonds loop ik dan langs mijn boekenkast, snuif genietend de heerlijke geur van papier en drukinkt in en streel liefkozend de ruggen van mijn boeken. En hoop ik dat ik eens tijd zal hebben om ze allemaal uit te lezen :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door liz boer »

Herman schreef:
J.C. Philpot schreef:Mijn vrouw vertelde me gisteren dat komende zaterdag 24 november een actiedag is bij Den Hertog in Houten, met veel voordeel en kortingen. Ik heb geknikt, en ben er niet op ingegaan.

Ik hoop dat ze het vergeet. Als we daar heen gaan, komen ook wij met stapels boeken thuis :sweat

Mijn excuses aan hen die door het lezen van mijn post in de verleiding worden gebracht.
Met kerst en sinterklaas voor de deur zijn er genoeg excuses om een klein dozijn aan te schaffen. En denk eens aan al die lange winteravonden die nog gaan komen...
Bestel je ze dan online ? Kun je de deur nog wel uit als sinterklaas ervoor staat? :haha :haha
Flauw...
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Mannetje
Berichten: 7741
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Mannetje »

Zaterdag wacht mij een andere verleiding om nieuwe dingen te kopen.

http://www.brickmania.be
-
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5647
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Dodo »

Mannetje schreef:Zaterdag wacht mij een andere verleiding om nieuwe dingen te kopen.

http://www.brickmania.be
Ik had in de herfstvakantie wel naar Utrecht gewild, maar niemand wilde mee. Uiteindelijk reed de trein ook maar een deel van de rit, dus het was toch al te lastig geweest, maar ik zou het allemaal wel eens willen zien (en hebben).
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door helma »

Bertiel schreef: Ik ben sowieso meer van de rommelmarkten, dat is echt m'n stuikelblok in deze.... heb nu wel een lijst wat ik wil hebben, maar daar hou ik me niet altijd aan :hum
Ik koop ook weinig nieuwe boeken, Maar boekenafdelingen bij kringlopen zijn een grote trekpleister :huhu
Vorige week bij den Hertog wat besteld voor een verjaardag, de boekjes van Ds Vergunst over Genesis waren niet bij de plaatselijke winkels voorradig.
Toen heb ik ook een boekje van Ds. Lohuis gekocht over de Galatenbrief en een boekje van H Keurhorst over Job.
Ook vond ik een boekje van van t Hul over reizen door Schotlands kerkhistorie; en aangezien we van de zomer naar Schotland hopen te gaan heb ik dat ook maar meebesteld.
Bertiel
Berichten: 4591
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door Bertiel »

helma schreef:
Ik koop ook weinig nieuwe boeken, Maar boekenafdelingen bij kringlopen zijn een grote trekpleister :huhu
Vorige week bij den Hertog wat besteld voor een verjaardag, de boekjes van Ds Vergunst over Genesis waren niet bij de plaatselijke winkels voorradig.
Toen heb ik ook een boekje van Ds. Lohuis gekocht over de Galatenbrief en een boekje van H Keurhorst over Job.
Ook vond ik een boekje van van t Hul over reizen door Schotlands kerkhistorie; en aangezien we van de zomer naar Schotland hopen te gaan heb ik dat ook maar meebesteld.
het boekje van van 't Hul staat bij op de lijst, evenals de reis door Schotland...
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door eilander »

ejvl schreef:
Herman schreef:Met kerst en sinterklaas voor de deur zijn er genoeg excuses om een klein dozijn aan te schaffen. En denk eens aan al die lange winteravonden die nog gaan komen...
3 jonge kinderen, dan zijn de winteravonden nooit lang, de zomeravonden trouwens ook niet ;)
Met oudere kinderen heb je helemaal geen avond, althans niet om te lezen. Dat doe ik nu dus van 11 tot 12, zo ongeveer.
Wel gezellig hoor, ik kan ook genieten van discussies met/tussen de oudste kinderen. Maar druk is het wel in een gezinnetje van onze omvang ;)
ejvl
Berichten: 5738
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door ejvl »

eilander schreef:
ejvl schreef:
Herman schreef:Met kerst en sinterklaas voor de deur zijn er genoeg excuses om een klein dozijn aan te schaffen. En denk eens aan al die lange winteravonden die nog gaan komen...
3 jonge kinderen, dan zijn de winteravonden nooit lang, de zomeravonden trouwens ook niet ;)
Met oudere kinderen heb je helemaal geen avond, althans niet om te lezen. Dat doe ik nu dus van 11 tot 12, zo ongeveer.
Wel gezellig hoor, ik kan ook genieten van discussies met/tussen de oudste kinderen. Maar druk is het wel in een gezinnetje van onze omvang ;)
Oei, dan staat mij nog wat te wachten :)
Maar vaan 11-12 lezen gaat bij mij niet meevallen als de volgende morgen rond 06:00 de wekker weer gaat en de nachten vaak ook nog gebroken zijn door de jongste.
Maar ik zou er niets van willen missen.
Plaats reactie