Oordeel der liefde

Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Oordeel der liefde

Bericht door Nasrani »

Wat is de bedoeling en de insteek van dit topic? Komt zeer suggestief over. Waarom moet er weer een predikant waar je het niet mee eens bent in een negatief daglicht worde gezet?
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
heusden-op
Verbannen
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 mar 2018, 18:50

Re: Oordeel der liefde

Bericht door heusden-op »

Ach, we hebben de dwaling aan de kaak te stellen.
Laatst gewijzigd door heusden-op op 13 apr 2018, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
dam-leer
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Oordeel der liefde

Bericht door Nasrani »

heusden-op schreef:Ik schat in dat @Nasrani goede argumenten heeft om de lijn van Van den Brink te volgen?
Wat denk je te bereiken met dit soort postings?
Waarom denk je dat?
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
heusden-op
Verbannen
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 mar 2018, 18:50

Re: Oordeel der liefde

Bericht door heusden-op »

Gewoon, jou een beetje kennende :huhu
Nee, in serieusheid: Als je het krantenartikel van Van den Brink leest, ontdek je wel dat hij een totaal afwijkende uitleg geeft van wat altijd is geschreven over het oordeel der liefde. De meeste mensjes slikken zo'n verhaal echter voor zoete koek.
dam-leer
Moderamen
Berichten: 676
Lid geworden op: 18 jan 2017, 19:36

Re: Oordeel der liefde

Bericht door Moderamen »

heusden-op schreef:Ach, we hebben de DDDwaling aan de kaak te stellen.
Zijn jouw vorige accounts niet verbannen?
heusden-op
Verbannen
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 mar 2018, 18:50

Re: Oordeel der liefde

Bericht door heusden-op »

@Moderamen: ik vind dat een heel verkeerde en suggestieve opmerking. Niet echt het oordeel der liefde!
dam-leer
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Oordeel der liefde

Bericht door DDD »

heusden-op schreef:@DDD: ik vind het feit dat je over een gemene dominee spreekt, niet echt een voorbeeld van een oordeel der liefde. Bedoel je echt ds. Van den Brink?
Misschien moet je deze bijdrage nog eens wijzigen, want ik spreek helemaal niet over een gemene dominee, maar ik zeg dat een dominee wel erg gemeen en ook tamelijk dom moet zijn, wil hij zoiets zeggen. Ik geloof er vooralsnog niet zo veel van.
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Oordeel der liefde

Bericht door Nasrani »

Wat is de reden dat je verschillende mensen die een andere mening dan jou hebben zit te noemen in dit topic?
Sowieso krijg ik de indruk dat je soms maar wat roept zonder je er goed in verdiept te hebben. En bijna altijd gaat dat gepaard met een oordeel over een predikant of iemand op dit forum. Niet echt een manier waarop de bijbel ons oproept met elkaar om te gaan.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Plaats reactie