Lezen Om Sions Wil

Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Lezen Om Sions Wil

Bericht door Gijs83 »

Mister schreef:
Gijs83 schreef:
Als goed is niet direct. Of er weinig getrouwe predikanten in de PKN durf ik niet over te oordelen. Alleen zoals Ds.Molenaar tref je, volgens mij, niet zo heel veel aan.
En dat is geen oordeel over andere predikanten??
Over wat wel of niet 'getrouw' daar wil ik niet zo snel een oordeel over vellen. Ik wil net zeggen dat Ger.Bondspredikanten hier in Rijssen niet getrouw, maar zo als Ds.Molenaar dat tref je hier niet aan.
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Lezen Om Sions Wil

Bericht door Gijs83 »

jvdg schreef:
Gijs83 schreef:
Als goed is niet direct. Of er weinig getrouwe predikanten in de PKN durf ik niet over te oordelen. Alleen zoals Ds.Molenaar tref je, volgens mij, niet zo heel veel aan.
Gelukkig vergis je je enorm!
Er zijn er véél meer.
Ik zou ze niet graag de kost geven. :)
Toch predikanten waar gemeenteleden in het uiterlijke(wat zichtbaar is) in leer en leven heel veel mee door kan, heb ik al gauw mijn twijfels. Daarom kunnen die predikanten nog wel getrouw zijn en het goede voor ogen hebben.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Lezen Om Sions Wil

Bericht door Auto »

Gijs83 schreef:
jvdg schreef:
Gijs83 schreef:
Als goed is niet direct. Of er weinig getrouwe predikanten in de PKN durf ik niet over te oordelen. Alleen zoals Ds.Molenaar tref je, volgens mij, niet zo heel veel aan.
Gelukkig vergis je je enorm!
Er zijn er véél meer.
Ik zou ze niet graag de kost geven. :)
Toch predikanten waar gemeenteleden in het uiterlijke(wat zichtbaar is) in leer en leven heel veel mee door kan, heb ik al gauw mijn twijfels. Daarom kunnen die predikanten nog wel getrouw zijn en het goede voor ogen hebben.
Zullen we maar weer on topic gaan. Conclusie: er zijn nog veel predikanten binnen de PKN die getrouw zijn en het goede voor ogen hebben.
Plaats reactie