Lezen Om Sions Wil

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Ik lees um regelmatig (niet geheel overigens)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Wout

Bericht door Wout »

Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Pas hoorde ik een dominee zeggen, dat Om Sions Wil een strijdbaar blaadje is.

Hij zal dan wel op de website hebben gekeken en per ongeluk op de "forum" knop hebben gedrukt, denk ik.

Want het blaadje is heel rustig.
Kun je best lezen op een stille zondagavond.
Waarbij ik mij inderdaad wel eens afvraag in hoeverre het blad (de schrijvers) nog steeds met het forum geassocieerd zou willen worden.
arend

Bericht door arend »

Nee oké, dat is logisch.

/edit: nee, dat is niet logisch. Ik neem aan dat de schrijvers zich inderdaad niet met alle posts of posters willen associeren. Logisch. Maar ze zullen zich toch nog wel geassocireerd willen zienmet het forum zelf? Zo niet, dan moet je je toch werkelijk afvragen of de twee-eenheid forum - blad nog wel te handhaven is.

en verder maar weer:


Maar er zullen neem ik aan toch wel wat dwarsverbanden tussen forum en blad zijn, als het gaat om bijv. de doelgroep, doelstelling, etc. Anders zou het toch ook geen OSWforum (moeten) zijn?
Het zou trouwens opzich ook wel aardig zijn om eens een gesprekssessie te hebben met (een van) de schrijvers van OSW (ideetje...) Wie heeft er immers geen vragen voor ds. Pieters :D ?

[Aangepast op 13/12/04 door arend]

[Aangepast op 13/12/04 door arend]
Jelle

Bericht door Jelle »

Vragen aan ds. Pieters kan je zo stellen, daarvoor is in de papieren versie een rubriek waar ds. Pieters antwoord geeft op de aan hem gestelde vragen.
arend

Bericht door arend »

ja, dat weet ik. maar het zou ook daarbovenop nog een keer sporadisch via het forum kunnen. maar dat was maar een suggestie heur.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door arend
Nee oké, dat is logisch.

/edit: nee, dat is niet logisch. Ik neem aan dat de schrijvers zich inderdaad niet met alle posts of posters willen associeren. Logisch. Maar ze zullen zich toch nog wel geassocireerd willen zienmet het forum zelf? Zo niet, dan moet je je toch werkelijk afvragen of de twee-eenheid forum - blad nog wel te handhaven is.

en verder maar weer:


Maar er zullen neem ik aan toch wel wat dwarsverbanden tussen forum en blad zijn, als het gaat om bijv. de doelgroep, doelstelling, etc. Anders zou het toch ook geen OSWforum (moeten) zijn?
Het zou trouwens opzich ook wel aardig zijn om eens een gesprekssessie te hebben met (een van) de schrijvers van OSW (ideetje...) Wie heeft er immers geen vragen voor ds. Pieters :D ?

[Aangepast op 13/12/04 door arend]

[Aangepast op 13/12/04 door arend]
Ds.Pieters komt weer naar Nederland. Dus misschien doet de mogelijkheid zich nu voor om eens op een discussie-avond te vragen
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Rens,

Vindt je OSW duur?
Snap je waarom zo weinig forummers dit blad lezen?
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6325
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Ik heb zojuist een exemplaar gelezen.

Het verbaasd me dat men een weekblad voor 25 euro per jaar kan aanbieden. Als de porto eraf getrokken is, vraag ik mezelf af of er überhaupt nog wat over blijft.
Helaas ben ik slecht in meditatie's lezen, dus zal ik niet gauw een kerkblad lezen.

Tevens vraag ik me af waarom 'om sions wil' en 'de catechesant' de krachten niet bundelen. Ds Pieters moet onderhand wel centimeters eelt op z'n handen hebben van de ontelbare stukje's die hij schrijft.
Jelle

Bericht door Jelle »

Inmiddels schrijft ds. Pieters het blad allang niet meer alleen vol er zijn ook nog andere scribenten die er in schrijven.
trouwens veel catechisantlezers hebben ook de Om Sions Wil in huis.
Samen gaan met de Catechisant zou wel kunnen maar ik denk dat de lezers van dat blad het niet leuk zouden vinden als ze ineens een vaste bijdrage per jaar moeten gaan betalen.
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Ik snap al helemaal niet waarom Pieters de Catechisant gratis doet.

Ik heb het idee dat:
20% van de leden het blad niet eens leest
40% leest het blad als het hen uit komt. 20% leest niet alles
20% leest elke letter.

Velen zijn denk ik ook abonnee omdat het blad van Pieters is.

Als ie nou gewoon 10euro per jaar vraagt, so what? De mensen die het blad niet willen missen willen er vast wel 10 euro per jaar voorgeven.

3 jaar geleden stond hij 10.000 gulden in de min. En elk jaar schrijft hij om er misschien mee te stoppen. Zal dit het laatste jaar zijn van de catechisant? Of zal iemand anders de taak van Pieters gaan overnemen?
Plaats reactie